Jak to jest faktycznie BB30 to masz duza szanse na tlukace sie lozyska w mufie suportu. Dosc klasyczna przypadlosc.
Sciagnij korbe i zobacz co sie dzieje. Jak nie masz juz wytluczonej mufy, to lozyska, najlepiej nowe, mozna osadzic na Loctite albo cos w tym stylu.
sęk w tym że miski zmieniłem wraz z początkiem poprzedniego sezonu..
Jeśli to "cykanie" jest w tym samym położeniu korby, niezależnie od przełożenia, to może mieć związek z mocowaniem blatów. Popuść i dokręć równo kluczem dynamometrycznym wg zaleceń producenta (u mnie 6-8Nm). Miałem już tak dwa razy i pomogło.
Naprawdę te śrubki wszystkie muszą być dokładnie dokręcone ? Mam korbę rotor-a i tam są delikatne te śrubki. To teraz zaczynam na poważnie zastanawiać się nad kluczem dynamonetrycznym no ale i tak nie mam żadnej pewności że to to..
Sprawdź stan łożysk, muszą być dobrej jakosci i w dobrym stanie.
Na yt jest film FSA o tym systemie, procedurach montażu i sprawdzaniu ramy.
Użyj sensownych narzędzi do montażu I demontażu łożysk.
Na ciszę w układzie wiele rzeczy ma wpływ, styl jazdy, waga użytkownika itd
sensownych narzędzi ? Jak zmianiełem łożyska to korzytałem z odpowiednich kluczy. Jednego czego nie miałem to dynamoetrycznego klucza.
Co jest dziwne. Dzisiaj zrobiłem lekką przjażdzkę i nie słyszałem tychże głośnych stuków o których napisałem. DZIWNE TO.
Wyczyściłem jedynie napęd przed jazdą .. To jest mega dziwne.
I żeby było jasne. Przy mocniejszych "depnięciach" pod wiatr czy w górę, takie lekkie trzaski są zawsze - zdążyłem przywknąć.
Ale o dziwo wczoraj te głosy były naprawdę TRAGICZNE. A dzisiaj - już ich nie było. No kurde - magia , czary mary...