Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierwszy Rower Szosowy.


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DomimasKKP

DomimasKKP
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 04 sierpień 2019 - 23:57

Witam

Jestem dosyć zielony w temacie rowerów.

Od zawsze marzył mi się taki rower. Ostatnio kolega zaproponował mi ten rower za 500 zł, i teraz mam pytanie czy jest to warte swojej ceny. Na wszelkie naprawy mógłbym przeznaczyć 400 zł. 

Rama: Trek 1000

Kaseta rowerowa: Shimano CS-HG41-7AC

Przerzutka tylna: SunRace M2T

Na korbie pisze: Shimano 600

 

https://drive.google...9gXEsqs2FZh5EjZ



#2 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 05 sierpień 2019 - 02:35

Rower - przekładanka, wszystko z innej bajki, fabrycznie był na Sorze. Jest to model z 2004 roku na nadwymiarowych rurkach Alpha. Za 5 stówek nie jest tragicznie, ale raz, że to stare aluminium i nie wiadomo kiedy coś pęknie (chociaż nie musi), dwa, że z tego powodu też będzie to bardzo sztywny rower, i trzy tylna przerzutka jest nie dość, że marna, to nie pasuje, bo rower w tej konfiguracji ewidentnie potrzebuje pełne Tricolore. Jakby ta przerzutka była z kompletu można by się zastanowić, bo byłby całkiem ładny sprzęt, zwłaszcza w tych pieniądzach w środku sezonu. Tych przerzutek powinno być dość sporo na rynku wtórnym w dobrych cenach, więc jeśli byś jeszcze ją dokupił to można brać, pod warunkiem, że klamki dobrze działają. Po sprawdzeniu piast, wymianie linek i pancerzy i może wstawieniu nowych klocków będzie używalny. 


 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#3 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1388 postów
  • SkądRumia

Napisano 14 wrzesień 2019 - 23:07

Kaseta też szału nie robi, chociaż przy dobrej trosce i wymianie łańcucha na czas może posłużyć trochę czasu - o ile nie zmęczona.