Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trainerroad Vs Sufferfest


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 wrzesień 2019 - 17:07

Zastanawiam się nad subskrypcją jednego z tych programów do treningu zimowego. Zwift odpada, bo nie mam odpowiednio mocnego komputera. Czy ma ktoś porównanie tego co oferują? 2 lata temu pojeździłem 2 miesiące z TrainerRoad (pewnie sporo się zmieniło od tego czasu), natomiast z Sufferfest nie mam żadnego doświadczenia. Na szybko patrząc, Sufferfest jest sporo tańszy (13 vs 20$).



#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 07 wrzesień 2019 - 08:25

Mozesz sprobowac Suffertest, maja 7 dni for free. Co moze na dzien dobry skreslic ta opcje z listy, to nie wspieraja Androida, tylko Windows, Mac i mobilne i-Phone/Pad. W TR nie zaszly jakies wielkie zmiany. To co bylo 2 lata temu, jest i dzisiaj. Jest dodany kalendarz, raczej kosmetyczne zmiany samych aplikacji.

#3 Hargin

Hargin
  • Użytkownik
  • 277 postów

Napisano 07 wrzesień 2019 - 08:27

Na TR przejechałem dwie zimy na trenażerze. Cyferki, cyferki, cyferki. Treningi - tu się raczej koła nie wymyśli. Zaimplementowany test FTP progowy, co trochę ułatwia jeśli umiesz pojechać „w trupa” (dużo krótszy czas całej procedury). Z pewnością dobre rozwiązanie szczególnie dla osób potrzebujących „poprowadzenia za rękę”, gdyż dobór programów jest dość intuicyjny.

Do sufferfest dwa razy się przymierzałem, ale jakoś był bardziej skomplikowany, najeżony marketingowo-motywacyjną papką. Plus za integrację treningów z TrainingPeaks. Być może jeszcze wrócę do testów jak wymienię wysłużonego Vortexa na coś mniej irytującego.

#4 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8584 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 08 wrzesień 2019 - 20:41