Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rower Szosowy Dla Żony

dla kobiety pierwsza szosa tanio

33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1383 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 12 wrzesień 2019 - 18:41

Nie przekonuj żony do osprzętu. Ma się jej podobać a nie Tobie. Chętniej będzie jeździć na tym co sama wybrała

Wysłane z mojego HTC U Ultra przy użyciu Tapatalka

#22 grzesek

grzesek
  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 12 wrzesień 2019 - 18:54

Ja swojej dziewczynie kupiłem Tribana Regular w rozmiarze XS (158 cm wzrostu), miał być rower szosowy na próbę, który jakby się spodobało nie byłby byle jaki. Po zakupie wymieniłem tylko opony na Vittoria Zaffiro z wkładką antyprzebiciowa.

Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka
  • muzycom lubi to

#23 muzycom

muzycom
  • Użytkownik
  • 159 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 wrzesień 2019 - 19:01

Nie przekonuj żony do osprzętu. Ma się jej podobać a nie Tobie. Chętniej będzie jeździć na tym co sama wybrała

Wysłane z mojego HTC U Ultra przy użyciu Tapatalka

 

Już potrafi docenić wewnętrzne prowadzenie linek i  z kilo mniej. Centurion jej się podoba więc na razie jest faworytem. Gdyby jeszcze karbonowa rama, ech...

 

 

Ja swojej dziewczynie kupiłem Tribana Regular w rozmiarze XS (158 cm wzrostu), miał być rower szosowy na próbę, który jakby się spodobało nie byłby byle jaki. Po zakupie wymieniłem tylko opony na Vittoria Zaffiro z wkładką antyprzebiciowa.

Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka

 

Dobry Triban nie jest zły. Sam właśnie odpaliłem mojego Alura na zimę :D

 

 



#24 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2019 - 19:15

Wewnętrzne prowadzenie linek przeklnie twoja kieszeń jak serwis będzie chciał więcej za ich wymianę :)
Myślisz że ona jest wrażliwa na to kilo?

Jeśli zdecydujesz się na Treka to negocjuj wymianę kół, za dopłatą. Fabryczne zapewniają wirhout siłowy i oporowy :)
  • muzycom lubi to

#25 muzycom

muzycom
  • Użytkownik
  • 159 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 wrzesień 2019 - 19:22

Wewnętrzne prowadzenie linek przeklnie twoja kieszeń jak serwis będzie chciał więcej za ich wymianę :)
Myślisz że ona jest wrażliwa na to kilo?

Jeśli zdecydujesz się na Treka to negocjuj wymianę kół, za dopłatą. Fabryczne zapewniają wirhout siłowy i oporowy :)

 

Ciężko powiedzieć. Generalnie na co zwracała uwagę: "ale na tym się szybko śmiga, ale to lekkie" Uśmiechnęła się dopiero jak się przejechała. Porównywała Bianchi z Willerem i z obu była zadowolona. Bardziej ją interesowała lekkość jazdy niż sam wygląd.  

 

Stwierdziła, że dolny chwyt niewygodny, :D ale jeszcze zmądrzeje. 



#26 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2019 - 20:14

Najlepszym lekarstwem na tą dolegliwość jest montaż normalnej kierownicy. :)
Leczenie ze skutkiem natychmiastowym.

#27 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 12 wrzesień 2019 - 20:33

Stwierdziła, że dolny chwyt niewygodny, :D ale jeszcze zmądrzeje.


Jak przejedzie życiowy dystans przy którym żaden mięsień stabilizujący nie działa tak jak chcemy to zrozumie :D

logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png


#28 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2019 - 20:49

Praca nad tymi mięśniami wpłynie pozytywnie na inne aspekty (po)życia :)

#29 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8584 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 12 wrzesień 2019 - 21:26

Najlepszym lekarstwem na tą dolegliwość jest montaż normalnej kierownicy. :)
Leczenie ze skutkiem natychmiastowym.

 

Przecież jest normalna kierownica. Prosta kierownica w rowerze szosowym to nie jest normalna kierownica. To jakiś wybryk natury :P, sam jeździsz a prostą kierownicą?

 

Centurion moim faworytem jest :)


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS 

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#30 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2019 - 23:09

Owszem, jeżdżę.
Nie używałem dolnego chwytu (12 tyś km na szosie). Nie czułem roweru na zjazdach. Nie miałem korzyści z tych kilku magicznych pozycji na baranie. Hamowanie z górnego na łapach to porażka w stosunku do pozostałych rowerów które mam.
Od zmiany znowu zacząłem jeździć szosą. Nie boli mnie kark, barki ani plecy. I czuję się pewnie czego wcześniej nie było.

#31 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1427 postów

Napisano 13 wrzesień 2019 - 10:02

Może źle dobierasz rozmiar roweru? 

 

Ta Bianca jest ładna, ale osprzęt ją jednak zsuwa niżej na liście. 



#32 grzesek

grzesek
  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 13 wrzesień 2019 - 10:35



Dobry Triban nie jest zły. Sam właśnie odpaliłem mojego Alura na zimę :D


Jest z pewnością wystarczający i za te pieniądze nie żałuję, dziewczyna jest zadowolona z wyboru i zachwycona jak lekko jeździ się dalej niż na MTB Fakt Triban Regular nie ma regulacji pochylenia siodła, więc sztyca może być do wymiany wraz z siodłem jakby byla potrzeba.

Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka
  • muzycom lubi to

#33 muzycom

muzycom
  • Użytkownik
  • 159 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 wrzesień 2019 - 21:50

No nic. Centurion już w domu. Jutro pierwsze oby nie szlify na szosie :D


  • Prozor, Senninho i Born Ready lubią to

#34 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4683 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 wrzesień 2019 - 06:49

Czytając ten wątek można stwierdzić  ze na cholerę w ogóle szosówka, najlepiej treking , nie ? 

 

Dolny chwyt  to podstawa w jeździe szosówką, pozycja odciąża tył przede wszystkim, jest bardziej aerodynamiczna co przekłada się na zysk 3-5 km/h nawet, uważam że przy dobrze dobranej geometrii jest lepsza niż chwyt górny, zwłaszcza przy jazdach na dłuższe dystanse czy ściganie..

Czasem problemem może być źle wyregulowany kąt kierownicy, długość mostka czy szerokość kierownicy, a co za tym idzie ustawienie klamek, aby dobrze działały w dolnym i górnym chwycie.

Druga sprawa to z czasem przyzwyczajenie z jakim chwytem będzie komuś wygodniej, a to że jedni wolą górę a inni dół ? 

 

Kiedyś sam dawniej jeździłem tylko w górnym, ale po przemyśleniu i korektach ustawień kierownicy teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez dolnego, zwłaszcza jak przez kilka, kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt km trasy prawie nie używa się hamulców, to po co w pozycji siedzącej w górnym chwycie robić za żagiel zwłaszcza pod wiatr ? 

Złe ustawienia dla osoby co ma pierwsze styczności z szosówką, mogą czasem nawet zniechęcić do jazdy.

Warto temu poświecić trochę czasu

 

Prosta kierownica w szosówce to się nazywa fitness, ma to służyć osobom , które nie czują się w pełni "kolarzami" jednocześnie chcą mieć taki sam typ roweru, przy pozycji jazdy nazywanej własnie fitneess, czyli taka swobodna.

Taki typ roweru wybierają także ludzi z kłopotami kręgosłupa, nie mogą jeździć w niższej pozycji, choć  uważam ze pochylona pozycja bardziej odpręża  plecy niż wyprostowana, tutaj warto zadbać o odpowiednie ćwiczenia, poradników jest masa.

 

3 tarcze z przodu są dobrym wyborem dla osoby , która chce na szosie pośmigać i niekoniecznie  udawać Sagana, doskonale sprawdza się to na podjazdach i wcale nie umniejsza to "kolarzowi" , nie każdy musi mieć łydy ze stali i nie kazdy traktuje szosówkę jako przedmiot kultu.

 

Przypomnę Wam i zapytam, dlaczego macie w 2 tarcze z przodu? bo jesteście cieniasy, rowery powojenne miały 1 tarcze, a niektóre nawet 1 bieg z tyłu czy przekładane koło z 2 biegami i ludzie dymali po górach, czy to oznacza że rowery z 2 tarczami to też cieniarze używają ? 


  • Biniu lubi to

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo




Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dla kobiety, pierwsza szosa, tanio