Rower poskładałem do kupy jakoś z 2 tygodnie temu.
Jak widać nie ma w nim wypasów, bo u mnie szosówki raczej służą do codziennych treningów i testów nowych modeli kół.
Set ramy czekał dwa lata sobie na haku, zdobyłem klamki z rok temu i czekałem na resztę.
Reszta . . . . nowe szpeja jak z rozpiski, aby pasowały do siebie pod 10 s i oszczędzić kasę.
Przez pierwsze 2 jazdy dopasowałem się do niego a on do mnie, ustawienia są już praktycznie na stałe i mi pasują idealnie.
Rama ma rozmiar M czyli 500 mm w pionie, na mój wzrost 180 cm idealnie dobrana.
Kokpit ustawiony głównie pod jazdę w dolnym chwycie na dłuższych dystansach.
Na razie zrobiłem ok 300 km i nie mam zastrzeżeń, wszystko wyregulowane pracuje jak żyleta.
Rower szybki i zwrotny, jak dla mnie sztywny, co lubie bo para idzie w koła.
Dzisiaj udało mi się cyknąć parę fotek z rana po treningu.
https://photos.googl...3dNUjVoZFU4Y3d3
Rama Force Taranis, ALU 1505 g
Widelec karbon-alu, Force. 527 g
Koła VeloTech, ok 1500 g , prżód 20, tył 28 h,
Piasty Novatec, przód 291 SB SL, tył 422SB,
Obręcze Dt 460, 622x18C
Szprychy przód 2/1.5, tył 2.0 / 2/1.7
Opony Duro Stinger 700x25C ( mierzone 27,5 mm) - 185g ! sztuka
Detki Mitas ultralight.
Sztyca PRO PLT.
Mostek PRO PLT 120 MM
Kierownica Cannondale C1
Owijka PRO żel
Klamkomanetki Ultegra 2 x 10
Przerzutka tył - 105
Przerzutka przód - 105
Mechanizm korbowy Tiagra ( najwyższa grupa na 10s )
Wkład suportu Cloud
Stery Cloud
Hamulce Tiagra plus wymienione klocki na wsówki
Siodełko Velo Carbon z dziurą na wiatry.
pedały HT carbon
Koszyk - karbon
Szpilki do kół - tytanowe X-LITE ( retro z lat 90 tych)
Kaseta Tiagra 11 - 25 chyba
Łańcuch Tiagra 10s.
No i tak się poskładał
Nie oczekuje oklasków, bo to przykład roweru zmontowanego na bardzo ciekawej ramie, dostępnej na rynku.