Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jazda Na Rowerze


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 kkk.kk

kkk.kk
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 23 październik 2019 - 17:57

Witam
Mam 16 lat gram w piłkę nożną od 6 roku życia w piłce układa mi się dosyć dobrze jednak od roku zacząłem jeździć na rowerze w dni wolne kiedy nie miałem żadnego meczu ani treningu bardzo mnie to wciągnęło. Czy gdybym spróbował przejść do klubu kolarskiego miałbym szanse coś osiągnąć ?

 

Ostrzeżenie: pierwszy post, ani przywitania, ani zapoznania się z regulaminem. Pisanie w dziale absolutnie nie związanym z pytaniem (Sponsorzy serwisu -> Rosebikes.pl: nawet jeśli chcesz załapać sponsora to nie tu!) jest wykroczeniem nie tylko na tym forum. Przenoszę, zresztą już tego typu pytania były to zapoznaj się z właściwymi wątkami.

Prozor



#2 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 23 październik 2019 - 20:20

Nie



#3 Paput

Paput
  • Użytkownik
  • 594 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 23 październik 2019 - 21:16

Dlaczego nie? Myślę, że wszystko zależy od talentu i samodyscypliny. Popatrz na Roglica. Prawie zabił się na skoczni, w ramach rehabilitacji zaczął jeździć na rowerze w 2012 roku i gdzie dzisiaj jest?

Wygrał Vueltę.



#4 Gosc_Nikt Ważny_*

Gosc_Nikt Ważny_*
  • Gość

Napisano 23 październik 2019 - 21:30

Dokładnie.

Uważam, że powinieneś spróbować zgłosić się do jakiegoś doświadczonego trenera, który po kilku-kilkunastu treningach powie Ci, czy jego zdaniem posiadasz cechy, które dają nadzieję na przyszłość...



#5 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 24 październik 2019 - 04:24

Roglic w wieku koło 17-18 lat został mistrzem świata juniorów w skokach narciarskich. W tym wieku był najlepszy na świecie, pierwszy na Ziemi, co oznacza, że od wczesnego dzieciństwa musiał trenować na absolutnie najwyższym poziomie, przy okazji mając predyspozycje do sportu i dobre geny.