Skocz do zawartości


Zdjęcie

Aluminium 2019/20 4,5Kzl Full 105


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robert555

Robert555
  • Użytkownik
  • 196 postów

Napisano 26 październik 2019 - 08:03

Witam wszystkich.


Planuję zakup roweru szosowego. Coś tego typu.
https://roweroza.pl/...QBoCvMoQAvD_BwE

 

 

Szukam, czegoś na full 105 najlepiej tej nowej r7000 lub nawet r8000(wolałbym nie dopłacać do ultegry). Geometria raczej sportowa.Główka max 16cm przy reach 380-400. Chcę rower mało kłopotliwy, bez żadnych tarcz, z normalną korbą do której łatwo dokupię zębatki lub pomiar mocy itp. Tolerancja oponek do 28. Brak hamulców tarczowych.

Generalnie znam Cannondale CAAD(korba z czapy)
Rose PRO
TCR SLR (ultegra).
Van RYSEL 105/Ultegra(brzydkie ramy, kowadła)

Problemy tych rowerów to wysoka cena za którą,  mam karbonowy rower na 105 a przy stosunkowo niewielkiej dopłacie nawet lepiej.

Prawdę mówiąc nie czuję potrzeby posiadania karbonu, wolę dołożyć do miernika mocy, lepszych kół i sobie spokojnie trenować.

Pytanie czy znacie jeszcze jakieś firmy które, produkują tego typu rowery aluminiowe bez pakowania jakiś korb FSA i hamulców tektro. Chyba że czasy się zmieniają i trzeba iść w karbony koniecznie.



#2 msstefan

msstefan
  • Użytkownik
  • 123 postów

Napisano 26 październik 2019 - 08:08

Zerknij na Canyony jeszcze. A r8000 to juz Ultegra.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#3 Robert555

Robert555
  • Użytkownik
  • 196 postów

Napisano 27 październik 2019 - 07:37

No tak pisałem że ostatecznie jakby się trafił GIANT w dobrej cenie na tej ultegrze to też może być. Generalnie ja jestem raczej ciężki i przez moją budowę ciała nigdy nie bedę super lekki. Walka o 300g na ramie nic mi nie da. Jednak jak już wywalę te 4-5tys to nie chcę 9kkg kowadła :). Rama ma być ładna, rower bezproblemowy.



#4 ibanezz

ibanezz
  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 31 październik 2019 - 09:49

Gdybym miał wybierać aluminium to poszedłbym w Rose. Nienawidzę tych spawów jakie są przy aluminium i Rose fajnie to ogarnął. 105 ma tam ciekawą cenę. Myślałem o Van Rysel, ale jak zobaczyłem go na żywo to temat się skończył. Może jeszcze spójrz na Cube, tylko na przyszły rok mają chyba większość na tarczach. Trzeba byłoby zobaczyć 2019. Znajomy ma Attain Race Disc na tarczach i w porównaniu do mojej Sensy to turystyk :)

Sam stojąc przed takim wyborem zdecydowałem się na karbonową Sensę Giulie G2. Oprócz korby i hamulców reszta jest na R8000. Całość waży 8kg z groszami. Mieli też model na pełnej 105.


projektowanie wnętrz www.wlodarski.org aranżacje rezydencji i apartamentów


#5 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1726 postów
  • SkądLublin

Napisano 31 październik 2019 - 21:43

Generalnie znam Cannondale CAAD(korba z czapy)

 
Co z korbą jest nie tak? Sztywna, lekka, przyjmuje prawie wszystkie standardowe blaty, dużo kompatybilnych mierników mocy. Wg. mnie jedna z najlepszych korb dostępnych na rynku.

Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#6 Robert555

Robert555
  • Użytkownik
  • 196 postów

Napisano 01 listopad 2019 - 06:46

 
Co z korbą jest nie tak? Sztywna, lekka, przyjmuje prawie wszystkie standardowe blaty, dużo kompatybilnych mierników mocy. Wg. mnie jedna z najlepszych korb dostępnych na rynku.

Ta wersja dodawana do ULTEGRY (hollowgram) to może i tak. Generalnie przy zakupie przykładowo pomiaru mocy nie chcę mieć żadnych kombinacji alpejskich albo zabaw z BB30. . Pełna grupa to pełna grupa



#7 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1726 postów
  • SkądLublin

Napisano 01 listopad 2019 - 14:49

Do korby Cannondale, nawet tej najtańszej z kutymi ramionami (które można wymienić), pasuje więcej mierników mocy i zębatek niż do korby Shimano.


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll




Dodaj odpowiedź