Proszę o polecenie szytek o dobrych właściwościach jezdnych, żeby nie były cięższe niż 300g, a przede wszystkim ODPORNE NA PRZEBICIE.
Ponadto, żeby były dostępne na rynku od ręki.
Pozdrawiam
Napisano 28 październik 2019 - 19:04
Proszę o polecenie szytek o dobrych właściwościach jezdnych, żeby nie były cięższe niż 300g, a przede wszystkim ODPORNE NA PRZEBICIE.
Ponadto, żeby były dostępne na rynku od ręki.
Pozdrawiam
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
Napisano 28 październik 2019 - 19:09
Polecam Continentale - sam używam Competition ale Attack/Force też dają radę. Jeżeli zależy Ci na wytrzymałości, radziłbym unikać Vittorii. Niby szybsze, ale delikatne mocno.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Właśnie używałem Vittorie i stąd ten post Super niosą ale są strasznie delikatne.
A co Continental, to jakie masz zdanie o GP4000sII ?
Napisano 28 październik 2019 - 19:28
Właśnie używałem Vittorie i stąd ten post Super niosą ale są strasznie delikatne.
A co Continental, to jakie masz zdanie o GP4000sII ?
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
Napisano 28 październik 2019 - 22:08
O Tufo Elite Ride złego słowa nie powiem
Napisano 29 październik 2019 - 15:02
https://escape-wheels.pl/ Koła carbon. Szosowe, MTB, przełajowe, czasowe, itd.
Napisano 29 październik 2019 - 15:22
Black Chili nie ma żadnego wpływu na odporność na przebicie. Odporność to zasługa wkładki antyprzebiciowej.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 29 październik 2019 - 15:32
https://escape-wheels.pl/ Koła carbon. Szosowe, MTB, przełajowe, czasowe, itd.
Napisano 30 październik 2019 - 20:23
Polecam Continentale - sam używam Competition ale Attack/Force też dają radę. Jeżeli zależy Ci na wytrzymałości, radziłbym unikać Vittorii. Niby szybsze, ale delikatne mocno.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Ta opinia o Vitoria jest już nieaktualna, a od czasu jak pojawiły się modele G+. Jak stawiasz na bezpieczeństwo, spokojnie możesz wrzucić sobie Vittorię Control G+ Jedzie szybciej od wielu"wyścigowych szytek. Continental tez jest spoko. Ale Competition w wersji dla amatorów to szytka nie warta tych pieniędzy, ma butylową dętkę...Trwałe są też Veloflexy Arenberg. Lateks w środku fajna przyczepna mieszanka, i dobra wkładka antyprzebiciowa
Napisano 31 październik 2019 - 00:13
Ta opinia o Vitoria jest już nieaktualna, a od czasu jak pojawiły się modele G+. Jak stawiasz na bezpieczeństwo, spokojnie możesz wrzucić sobie Vittorię Control G+ Jedzie szybciej od wielu"wyścigowych szytek. Continental tez jest spoko. Ale Competition w wersji dla amatorów to szytka nie warta tych pieniędzy, ma butylową dętkę...Trwałe są też Veloflexy Arenberg. Lateks w środku fajna przyczepna mieszanka, i dobra wkładka antyprzebiciowa
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
Napisano 31 październik 2019 - 12:06
to nie jest obiegowa opinia - tylko własne obserwacje z treningów w naszej grupie i z zawodów, jak chłopaki kończyli na poboczu start, do którego sie przygotowywali się przez całą zimę.
zresztą ostatnio w Gdyni nawet obejrzałem sobie sprzęt grupy PRO w strefie zmian pod kątem ogumienia i co tu dużo mówić - Continental zdecydowanie rządził.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nie chcę naprężać dyskusji, moim zdaniem to jest obiegowa opinia. Powstała ona w czasie ery szytek Vittoria Corsa Evo które były bardzo szybkie i równie bardzo nietrwałe. Po zmianie na G+ jest lepiej co potwierdzam nie oglądaniem rowerów czasówych na Triathlonie tylko własnym doświadczeniem z obiema generacjami Vittorii. Nie umniejszam też nic Contiemu. . To dwaj najlepsi producenci. Bez dwóch zdań. Obecnie używam oponek od Contiego GP 5000 w obu szosach. Po zużyciu wrzucam Corsą G+ 2.0. Doświadczenia, o których pisze dotyczą szytek Vittoria nie oponek dla jasności.Zerknij tez może zamiast Triathlonu na World Tour jak juz ma być grubo. Tam Conti dzieli się mniej więcej na pół z Vittorią. Jedna rzecz mnie osobiście irytuje w Contim . Sprzedają swoja zawodniczą szytkę, w wersji, na której nie jeżdżą zawodowcy. Amatorom dają do jazdy szytkę z butylową dętką i innym wzorkiem bieżnika. Vittoria daje ci najlepsze co ma. Taka uwaga na koniec.
Napisano 05 listopad 2019 - 12:32
Nie chcę naprężać dyskusji, moim zdaniem to jest obiegowa opinia. Powstała ona w czasie ery szytek Vittoria Corsa Evo które były bardzo szybkie i równie bardzo nietrwałe. Po zmianie na G+ jest lepiej co potwierdzam nie oglądaniem rowerów czasówych na Triathlonie tylko własnym doświadczeniem z obiema generacjami Vittorii. Nie umniejszam też nic Contiemu. . To dwaj najlepsi producenci. Bez dwóch zdań. Obecnie używam oponek od Contiego GP 5000 w obu szosach. Po zużyciu wrzucam Corsą G+ 2.0. Doświadczenia, o których pisze dotyczą szytek Vittoria nie oponek dla jasności.Zerknij tez może zamiast Triathlonu na World Tour jak juz ma być grubo. Tam Conti dzieli się mniej więcej na pół z Vittorią. Jedna rzecz mnie osobiście irytuje w Contim . Sprzedają swoja zawodniczą szytkę, w wersji, na której nie jeżdżą zawodowcy. Amatorom dają do jazdy szytkę z butylową dętką i innym wzorkiem bieżnika. Vittoria daje ci najlepsze co ma. Taka uwaga na koniec.
i dokładnie taką samą opinie odnośnie szytek Vittori mam ja. I zgadzam się też że poprzednia wersja EVO była absolutnie najgorsza - super, ale po 2 tys km zamieniała się po prostu w szmelc. Jeździłem na Tufo, jeździłem na conti (w tym ww. wspomnianych chociażby sprinterach) i moim zdaniem to absolutnie nie jest półka Vittori ani trochę. Być może w triathlonie korzysta się z Corsy w wersji Speed ktora reczywiście do najbardziej wytrzymałych nie należy, ale w moim przypadku udaje sie na komplecie szytek spokojnie robić po +/- 9 tys km, chyba że wcześniej nie przetnę żadnej na czymś, czego żadna szytka ani opona by nie przeżyła.