Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szukam Wytrzymałych Szytek


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kuna

Kuna
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 28 październik 2019 - 19:00

Proszę o polecenie szytek o dobrych właściwościach jezdnych, żeby nie były cięższe niż 300g, a przede wszystkim ODPORNE NA PRZEBICIE.

Ponadto, żeby były dostępne na rynku od ręki.

 

Pozdrawiam :)

 



#2 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 28 październik 2019 - 19:04

Proszę o polecenie szytek o dobrych właściwościach jezdnych, żeby nie były cięższe niż 300g, a przede wszystkim ODPORNE NA PRZEBICIE.
Ponadto, żeby były dostępne na rynku od ręki.

Pozdrawiam :)


Polecam Continentale - sam używam Competition ale Attack/Force też dają radę. Jeżeli zależy Ci na wytrzymałości, radziłbym unikać Vittorii. Niby szybsze, ale delikatne mocno.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#3 Kuna

Kuna
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 28 październik 2019 - 19:09

Polecam Continentale - sam używam Competition ale Attack/Force też dają radę. Jeżeli zależy Ci na wytrzymałości, radziłbym unikać Vittorii. Niby szybsze, ale delikatne mocno.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

 

Właśnie używałem Vittorie i stąd ten post :) Super niosą ale są strasznie delikatne.

 

A co Continental, to jakie masz zdanie o GP4000sII ?



#4 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 28 październik 2019 - 19:28

Właśnie używałem Vittorie i stąd ten post :) Super niosą ale są strasznie delikatne.

A co Continental, to jakie masz zdanie o GP4000sII ?


doskonały bieżnik, ale używałem tylko w wersji oponkowej. są bardziej pancerne niż nowe 5000.

Vittoria może dobra dla pro kolarza, w razie niemca podjeżdża auto serwisowe, wymienia koło w parę sekund i jazda dalej. ale dla amatora albo w triathlonie to jest masakra.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#5 HarveyDent

HarveyDent
  • Użytkownik
  • 1105 postów
  • Skądwe mnie tyle piękna

Napisano 28 październik 2019 - 22:08

O Tufo Elite Ride złego słowa nie powiem


To jest Forum Fanatyków
marvelo
 
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT

#6 https://escape-wheels.pl/

https://escape-wheels.pl/
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądLublin

Napisano 29 październik 2019 - 15:02

Najlepszy stosunek ceny do jakości oraz "nieprzebijania" się to continental sprinter ;)

https://escape-wheels.pl/ Koła carbon. Szosowe, MTB, przełajowe, czasowe, itd. 


#7 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 29 październik 2019 - 15:18

czyli wychodzi na to, że ten ich black chili compound naprawdę daje radę...


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#8 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8554 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 październik 2019 - 15:22

Black Chili nie ma żadnego wpływu na odporność na przebicie. Odporność to zasługa wkładki antyprzebiciowej.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#9 https://escape-wheels.pl/

https://escape-wheels.pl/
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądLublin

Napisano 29 październik 2019 - 15:32

Dokładnie. To wkładka safety system.

https://escape-wheels.pl/ Koła carbon. Szosowe, MTB, przełajowe, czasowe, itd. 


#10 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 postów

Napisano 30 październik 2019 - 20:23

Polecam Continentale - sam używam Competition ale Attack/Force też dają radę. Jeżeli zależy Ci na wytrzymałości, radziłbym unikać Vittorii. Niby szybsze, ale delikatne mocno.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Ta opinia o Vitoria jest już nieaktualna, a od czasu jak pojawiły się modele G+. Jak stawiasz na bezpieczeństwo, spokojnie możesz wrzucić sobie Vittorię Control G+ Jedzie szybciej od wielu"wyścigowych szytek. Continental tez jest spoko. Ale Competition  w wersji dla amatorów to szytka nie warta tych pieniędzy, ma butylową dętkę...Trwałe są też Veloflexy Arenberg. Lateks w środku fajna przyczepna mieszanka, i dobra wkładka antyprzebiciowa



#11 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 31 październik 2019 - 00:13

Ta opinia o Vitoria jest już nieaktualna, a od czasu jak pojawiły się modele G+. Jak stawiasz na bezpieczeństwo, spokojnie możesz wrzucić sobie Vittorię Control G+ Jedzie szybciej od wielu"wyścigowych szytek. Continental tez jest spoko. Ale Competition w wersji dla amatorów to szytka nie warta tych pieniędzy, ma butylową dętkę...Trwałe są też Veloflexy Arenberg. Lateks w środku fajna przyczepna mieszanka, i dobra wkładka antyprzebiciowa


to nie jest obiegowa opinia - tylko własne obserwacje z treningów w naszej grupie i z zawodów, jak chłopaki kończyli na poboczu start, do którego sie przygotowywali się przez całą zimę.

zresztą ostatnio w Gdyni nawet obejrzałem sobie sprzęt grupy PRO w strefie zmian pod kątem ogumienia i co tu dużo mówić - Continental zdecydowanie rządził.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017


#12 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 postów

Napisano 31 październik 2019 - 12:06

to nie jest obiegowa opinia - tylko własne obserwacje z treningów w naszej grupie i z zawodów, jak chłopaki kończyli na poboczu start, do którego sie przygotowywali się przez całą zimę.

zresztą ostatnio w Gdyni nawet obejrzałem sobie sprzęt grupy PRO w strefie zmian pod kątem ogumienia i co tu dużo mówić - Continental zdecydowanie rządził.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Nie chcę naprężać dyskusji, moim zdaniem to jest obiegowa opinia. Powstała ona w czasie ery szytek Vittoria Corsa Evo które były bardzo szybkie i równie bardzo nietrwałe. Po zmianie na G+ jest lepiej co potwierdzam nie oglądaniem rowerów czasówych na Triathlonie tylko własnym doświadczeniem  z obiema generacjami Vittorii. Nie umniejszam też nic Contiemu. . To dwaj najlepsi producenci. Bez dwóch zdań. Obecnie używam oponek od Contiego GP 5000 w obu szosach. Po zużyciu wrzucam Corsą G+ 2.0. Doświadczenia, o których pisze dotyczą szytek Vittoria nie oponek dla jasności.Zerknij tez może zamiast Triathlonu na World Tour jak juz ma być grubo. Tam Conti dzieli się mniej więcej na pół  z Vittorią. Jedna rzecz mnie osobiście irytuje  w Contim . Sprzedają swoja zawodniczą szytkę,  w wersji, na której nie jeżdżą zawodowcy. Amatorom dają do jazdy szytkę  z butylową dętką i innym wzorkiem bieżnika. Vittoria daje ci najlepsze co ma. Taka uwaga na koniec.


  • Ciachoorsky lubi to

#13 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Skądireland

Napisano 05 listopad 2019 - 12:12

Conti Sprinter albo dorzuć parę złotych i Veloflex Roubaix/Arenber. 

Lepsza jakość i dostępne od ręki na bike-palast.com

 



#14 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 05 listopad 2019 - 12:32

Nie chcę naprężać dyskusji, moim zdaniem to jest obiegowa opinia. Powstała ona w czasie ery szytek Vittoria Corsa Evo które były bardzo szybkie i równie bardzo nietrwałe. Po zmianie na G+ jest lepiej co potwierdzam nie oglądaniem rowerów czasówych na Triathlonie tylko własnym doświadczeniem  z obiema generacjami Vittorii. Nie umniejszam też nic Contiemu. . To dwaj najlepsi producenci. Bez dwóch zdań. Obecnie używam oponek od Contiego GP 5000 w obu szosach. Po zużyciu wrzucam Corsą G+ 2.0. Doświadczenia, o których pisze dotyczą szytek Vittoria nie oponek dla jasności.Zerknij tez może zamiast Triathlonu na World Tour jak juz ma być grubo. Tam Conti dzieli się mniej więcej na pół  z Vittorią. Jedna rzecz mnie osobiście irytuje  w Contim . Sprzedają swoja zawodniczą szytkę,  w wersji, na której nie jeżdżą zawodowcy. Amatorom dają do jazdy szytkę  z butylową dętką i innym wzorkiem bieżnika. Vittoria daje ci najlepsze co ma. Taka uwaga na koniec.

i dokładnie taką samą opinie odnośnie szytek Vittori mam ja. I zgadzam się też że poprzednia wersja EVO była absolutnie najgorsza - super, ale po 2 tys km zamieniała się po prostu w szmelc. Jeździłem na Tufo, jeździłem na conti (w tym ww. wspomnianych chociażby sprinterach) i moim zdaniem to absolutnie nie jest półka Vittori ani trochę. Być może w triathlonie korzysta się z Corsy w wersji Speed ktora reczywiście do najbardziej wytrzymałych nie należy, ale w moim przypadku udaje sie na komplecie szytek spokojnie robić po +/- 9 tys km, chyba że wcześniej nie przetnę żadnej na czymś, czego żadna szytka ani opona by nie przeżyła.





Dodaj odpowiedź