SS vs 512km
Started By
Pietras92
, 09 sty 2011 13:25
14 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 09 styczeń 2011 - 13:48
No jesli na trasie będą jakieś konkretniejsze podjazdy, to jadąc na jednym tylko biegu raczej sprawy Ci to nie ułatwi, a wręcz przeciwnie. Proste ;-)
Ale jeśli lubisz podjeżdżać i nie boisz się robić tego na jednym biegu, to nie widzę problemu.
Jakie masz przełożenie?
Ale jeśli lubisz podjeżdżać i nie boisz się robić tego na jednym biegu, to nie widzę problemu.
Jakie masz przełożenie?
#7
Napisano 09 styczeń 2011 - 17:26
Chyba żartujesz, w ostrym mam przełożenie 2.7, a w przełaju, którym jeżdżę po szosie max 4.16. Przy przełożeniu 2.7 mam około 90rpm przy 31 km/h.Czy to takie potężne to nie wiem ale dość fajnie się jeździ. Zmienię je dlatego że czasem robi się spory młynek.
Weź pod uwagę, że przy po kilku setkach będziesz miał dużo mniej siły niż na początku. A jakieś 200, 300 km już zrobiłeś?
#9
Napisano 09 styczeń 2011 - 18:11
Jeśli Twój wiek jest faktyczny, to źle robisz robiąc takie dystanse - jeszcze rośniesz. Dodatkowo ss, czy ok, na dobre Ci to nie wyjdzie. No i tak jak poprzednicy, uważam że nie twardsze przełożenie, tylko szybciej kręć nogami. Kadencja 100rpm to nic strasznego.
#14
Napisano 10 styczeń 2011 - 17:02
Też kiedyś jeździłem na podobnych przełożeniach, a kadencja 90 wydawała się młynkiem ;-) Przejechałem z takim czymś 320km góralem i nie zamierzam tego powtarzać :-P Lepiej zmień sobie na ~2,75 albo mniej i poćwicz jazdę na tym, bo szybko sobie skasujesz kolana...
#15
Napisano 10 styczeń 2011 - 19:09
wracajac do tematu:
a jakie zalety posiada ss ktore moga byc ulatwieniem na drodze?
to ze szansa na popsucie jest mniejsza czy nizszy koszt napraw, na 500km trasie nie ma zadnego znaczenia.
Czy rower z ss będzie utrudnieniem czy ułatwi przebycie takiego dystansu ?
a jakie zalety posiada ss ktore moga byc ulatwieniem na drodze?
to ze szansa na popsucie jest mniejsza czy nizszy koszt napraw, na 500km trasie nie ma zadnego znaczenia.