I jak tu nie być cebularzem jak się za cebulę pracuje...
#263
Posted 01 October 2020 - 17:44
Czy Zwift ma sens dla totalnego amatora? Wytrzymuje maksymalnie tak do godziny. Moc mniej wiecej 0,8W/kg przy tetnie 115-120. Moim celem jest zgubienie paru kilogramow do wiosny. Nie lubie sie scigac za to lubie dluzsze wycieczki. Czy w tym przypadku jest sens wykupienia subskrybcji na ten program gdzie pewnie nie wykorzystam go nawet w 50%? Gdyby kosztowal mniej to moglbym go traktowac jako umilacz czasu bo nawet czas szybciej lec niz na zwyklym kreceniu. Liczac miesiace po okolo 60 zlotych to do wiosny nazbiera sie juz jakas kwota, ktora mozna lepiej przeznaczyc. Czy w Zwift sa jakies plany na zgubienie wagi?
#267
Posted 01 October 2020 - 18:52
Prawdopodobnie wkrótce zamiast $15 będą inne plany cenowe do wyboru.
Takich "badawczych" scenariuszy ponoć jest z 8. Kolejny:
Niektóre dość dziwne, większość winduje cenę, a chyba wszystkie mają jakieś dziwne rozwiązania.
Jak stwierdził DCR https://www.dcrainma...res-latest.html- tam znajdziecie wszystkie 8 scenariuszy, dychę dostaje się sterowanie i hamowanie, a za 25 dolców już nie.
Jak to się skończy? Ciężko wyrokować, ale jeśli byłaby opcja "basic" za dychę, to pewno sporo ludzi chętnie z tego skorzystałoby. Tak samo jak sporo z opcji trenera, za oczywiście wyższą kwotę. Być może zdecydują się na dodatkowe opłaty za każdy dodatkowy sport (bieg, wioślarstwo), czy udział w ustawkach/wyścigach/itp.
Zobaczymy, jak to się rozwinie...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#268
Posted 02 October 2020 - 06:08
Pełna komercha, reklamy w Eurosporcie co 20 min za darmo nie są. To musiało się tak skończyć :/
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#269
Posted 02 October 2020 - 07:45
Biznes is biznes. Dojna krowa jest, teraz mają problem jak zmaksymalizować dojenie, żeby nie okazało się, że przesadzą z opłatami. Z drugiej strony może się okazać, że rozszerzenie opłat abonamentowych jest dobrym pomysłem dla wszystkich. Podstawowy abonament za dychę dolców byłby prawdopodobnie dla sporej części (w tym dla mnie) w zupełności wystarczający, jeśli ktoś chciałby uczestniczyć w wyścigach dorzuca piątala, kolejny sport to dodatkowa opłata, podobnie interaktywny trener itd. Lepsze to, niż podejście "mamy full wypas, na który wszyscy muszą się zrzucić, pomimo, że z tego nie korzystają".
- samuraj_84 likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#270
Posted 02 October 2020 - 07:53
Free ride - 10$
Treningi +5$
Wyścigi +5$
Inne dyscypliny +5$
itp.
Strava też w pewnym momencie podzieliła abonament na "mniejsze" porcje. Nie sprawdziło się.
Ribble R872 - Octane One Gridd
#271
Posted 02 October 2020 - 08:05
Raczej nie aż tak, bo zarżną dojną krowę. Raczej tego typu opcja:
Czyli większość tego co teraz jest, minus wyścigi i większość będzie zadowolona z opłaty za dychę, propagując platformę ("jeżdżę na Zwift!"), dodatkowe opcje powinny co najmniej zrównoważyć zmniejszenie podstawowego abonamentu, a ciekawa oferta podwyższyć zysk.
Sama próba podwyższenia abonamentu dla wszystkich skończy się niezłym wylaniem pomyj. I całkiem słusznie.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#274
Posted 02 October 2020 - 09:13
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
#275
Posted 02 October 2020 - 09:42
Nazywajcie to, jak chcecie, ALE - dlaczego mam płacić w euro czy USD za zwifta czy inną strave - niech zrobią cenę w pln
Ponieważ złotówka na świecie nic nie znaczy
Podobnie jak rupie, baty i 99,9% innych walut świata. Dlatego
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#276
Posted 02 October 2020 - 10:11
#277
Posted 02 October 2020 - 12:15
Tez by mnie taka lista interesowala. Kupilem klucz Ant+ z Decathlonu i za nic niee moglem sie polaczyc z czujnikiem predkosci BTwin. Musze kombinowac przez wifi i apke Companion. O ile da sie jezdzic przez wifi to wydaje mi sie, ze opoznienia moga byc wieksze niz przez ANT+ jednak ANT+ pomimo, ze ikonka w Zwift pokazuje promieniowanie to nie wykrylo czujnika od Decathlonu Btwin. MOze ktos laczyl sie przez taki setup z Decathlonu? Czy potrzeba jakies sterowniki?
#278
Posted 02 October 2020 - 12:17
Jest podane wymaganie systemu, pamięci itd. a na dodatek wyjaśnienie w uwagach:
"Jeśli nie możesz znaleźć aplikacji Zwift w sklepie Google Play na swoim urządzeniu z systemem Android ® , oznacza to, że nie jest ona kompatybilna z Zwift."
Fakt, utrudnia to wybór ewentualnego urządzenia typu tablet itp. jeśli chce się zakupić go do celów treningowych. Jeśli jednak masz urządzenie i chcesz sprawdzić, czy się zainstaluje to po prostu wchodzisz do google play: https://play.google....zwift.zwiftgamei sprawdzasz, czy jest możliwa instalacja apki.
Dodatkowo pytasz się wujka gógla o: "zwift android compatible devices"
i masz listę do poczytania. Na forum zwifta: https://forums.zwift...c-22-2019/44902jest lista, aczkolwiek aktualizacja z początkiem bieżącego roku (luty 2020)
jednak lista ta jest dość uboga, bo w rzeczywistości każdy porządniejszy smartfon/tablet spełniiający wymagania:
- Arm64-v8a ABI (architektura Arm64 - podstawa, aczkolwiek od jakiegoś czasu nie produkuje się na ogół niczego na Arm32)
- Co najmniej 1 gig pamięci RAM (strasznie mało!)
- OpenGL ES 3.0 lub nowszy (szczególnie to jest ważne - wydajniejszy układ graficzny!)
OpenGL® ES 1.1, 2.0, 3.0, 3.1, 3.2
Vulkan1.0 *
OpenCL ™ 1.1, 1.2, 2.0
RenderScript ™
Pełne wsparcie dla aplikacji graficznych nowej generacji i starszych wersji 2D / 3D.
Jeśli urządzenie ma układ graficzny MALI, to możesz skorzystać ze ściągi: https://developer.ar...e9-70ab4ce1e7d3do weryfikacji - praktycznie każdy chip graficzny od Mali-T720 powinien obsłużyć Zwifta. Inna sprawa, to wydajność, może po T720 nie należy spodziewać się rewelacji, ale w moim starym smartfonie z Mali-T820 Zwift uruchamiał się w miarę sprawnie (choć długo - kwestia wolnych pamięci, pomimo 3GB RAM).
Jeśli chciałbyś uruchomić Zwifta na innym procesorze graficznym niż Mali, to poszukaj specyfikacji dotyczących tego chipu graficznego i sprawdź jakie ma wsparcie API. Jeśli OpenGL ES 3.0 i wyżej, to najprawdopodobniej będzie w stanie uruchomić Zwifta.
Tez by mnie taka lista interesowala. Kupilem klucz Ant+ z Decathlonu i za nic niee moglem sie polaczyc z czujnikiem predkosci BTwin. Musze kombinowac przez wifi i apke Companion. O ile da sie jezdzic przez wifi to wydaje mi sie, ze opoznienia moga byc wieksze niz przez ANT+ jednak ANT+ pomimo, ze ikonka w Zwift pokazuje promieniowanie to nie wykrylo czujnika od Decathlonu Btwin. MOze ktos laczyl sie przez taki setup z Decathlonu? Czy potrzeba jakies sterowniki?
Oczywiście, że tak. Zakładając, że masz port USB OTG (raczej tak) o wystarczającej wydajności prądowej do zasilania dongla ANT+, to musisz zainstalować serwisy ANT+:
ANT USB Service (koniecznie - obsługa klucza ANT+), ANT Radio Service (choć może to dotyczyć wbudowanych chipów ANT, ewentualna instalacja nie zaszkodzi), dodatkowo ANT+ Plugins Service (pośrednik pomiędzy czujnikami, a aplikacjami), a do sprawdzenia, czy wszystko działa poprawnie:
ANT Tester, ANT+ Demo, ANT+ Plugin Sampler, czy narzędziowy ANT+ Plugin Manager Launcher.
Niezbędne są dwa serwisy: NAT+ Plugins service oraz radio(dla wbudowanych fabrycznie ant) lub usb (dla dołączanych przez port usb). Resztą można sprawdzić czy działa, ewentualnie ostatnim zmienić parametry.
Aha, jeszcze jedno - czasami system nie pozwoli uruchomić się któremuś serwisowi (będzie komunikat o odrzuceniu), w takim przypadku trzeba nadać stosowne uprawnienia.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#279
Posted 02 October 2020 - 13:39
Nie wierzysz w siłę złotego? Co za patriota z Ciebie? Premier z Prezydentem i prezesem enbepu se żyły wypruwają, a tu taka niewdzięcznośćPonieważ złotówka na świecie nic nie znaczy
Podobnie jak rupie, baty i 99,9% innych walut świata. Dlatego
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka