Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening Na Trenażerze - Początek


30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damios

Damios
  • Użytkownik
  • 163 postów

Napisano 28 listopad 2019 - 20:31

Cześć,

 

Jutro powinienem dostać swój pierwszy trenażer więc przyszedł czas na rozpoczęcie trenowania. Z związku z tym, że na szosie jeżdżę od początku Listopada dopiero to jestem dużym laikiem w tej dziedzinie sportu. Od czego byście mi polecili zacząć treningi? Z jakiej aplikacji korzystać (Zwift, Trainer Road etc.)? Co najbardziej ułatwi/pomoże mi wejść i zacząć przygodę ze zwiększaniem swojej efektywności jazdy w terenie?

Dzięki.


Bielsko-Biała Cycling


#2 Gosc_beskidbike600_*

Gosc_beskidbike600_*
  • Gość

Napisano 29 listopad 2019 - 18:59

Na forum zgromadzone jest bodaj 12 lat lektury w tym 10 lat dyskusji "trening z miernikiem mocy" i "treningowe dylematy amatora". Nad tym bym zaczął przygodę i wejście w temat. No i lektura, książki.

Powiedz jeszcze co wcześniej trenowałeś ile lat, ile masz lat itd Bo jak jesteś typowym co zwalniał się z wf i ostatni sport to przejażdżka na komunię 10 km i bieg na zaliczenie na wf na którym byłeś wolniejszy od dziewczyn 40 lat temu, a potem to tylko hodowanie bębna i palenie papierosów, to żaden trainerroad tylko 10 lat regularnej systematycznej jazdy bez żadnych śmiesznych szczegółowych planów. Koniec tematu koniec dyskusji.

#3 qzn

qzn
  • Użytkownik
  • 534 postów
  • SkądWrocław

Napisano 30 listopad 2019 - 11:07

Polecam plany z british cycling, na przykład ten: https://www.britishc...BaseBuilder.pdf


  • 4gotten lubi to

#4 grzeko

grzeko
  • Użytkownik
  • 66 postów
  • SkądGdynia

Napisano 30 listopad 2019 - 21:36

Cześć,