Polerowanie Karbonu - Przejsciowka Do Dremela
#1
Napisano 02 grudzień 2019 - 11:44
Czy efekt recznego polerowani duzo odbiega od maszynowego? Mam zamiar naniesc preparat uv ochronny gloss black na goly karbon (kiera, sztyca, moze i cala rama).
#2
Napisano 03 grudzień 2019 - 22:37
Powiedz, jaki miałoby to sens ? czy producenci części karbonowych stosują coś takiego ? tak pytam z ciekawości ...
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#3
Napisano 04 grudzień 2019 - 08:35
Apropo Dremela, to dalem sobie spokoj z ta opcja. Nadszedl czas kupic sobie porecznego cordless drilla
#5
Napisano 04 grudzień 2019 - 12:33
Zdaje sobie z tego sprawe ale i tez nie zamierzam robic tego na full ustawieniu predkosci.
#6
Napisano 04 grudzień 2019 - 13:16
Ale wtedy najprawdopodobniej braknie Ci mocy w takim narzędziu
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#8
Napisano 04 grudzień 2019 - 15:40
Widzialem takie co maja gorny zakres 8000. Poza tym nie mam zamiaru polerowac samochodu uzywajac jakiegos gigantycznego bufa.
Ale moze i lepiej zapodac jakas polerownice. Z tym, ze powierzchnie sa tak male, okragla kiera i sztyca, ze moze to okazac sie przerostem formy nad trescia.
Jak zadzialam dam znac.
#11
Napisano 08 grudzień 2019 - 21:03
Maszyny polerskie występują w różnych rozmiarach, są nawet takie małe jak dremel. Dodatkowo występują też takie o ruchu oscylacyjno-rotacyjnym czyli tzw maszyny dual action (do nadkładania preparatów są nawet lepsze niż klasyczna polerka rotacyjna). Tak czy inaczej wszystko zależy czy środek którego chcesz użyć ma właściwości ścierne - jeśli nie ma to spokojnie dasz radę ręcznie.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll