Witam .
Canyon Ulitmate Cf Slx Disc 8.0 Di2 Aero ,ultimate Cf Slx Disc 8.0 Etap
#1
Napisano 01 styczeń 2020 - 01:11
#5
Napisano 01 styczeń 2020 - 11:39
Kaseta w sramie ma inny zakres i stopniowanie jak tez ilosc rzędów. Pole manewru wymian masz w przypadku Srama znacznie bardziej ograniczony niż w przypadku Shimano.
#6
Napisano 01 styczeń 2020 - 13:35
Dzięki Tabo
Do tej pory mam styczność z osprzętem Sram Red bez elektryki oczywiście,jeżdżę na 53/39 11/28 w szczególności po płaskim terenie
W teren górzysty nieczęsto się wyboram ,trzeba to zmienić
Pomiaru mocy nigdy nie miałem .
Czy w przypadku jeśli zdecydował bym sie na osprzęt srama, czy w napędzie dokonywałbym jakiś zmian ,raczej chyba nie ,Tylko czy takie stopniowanie ilość rzędów w sramie wystarczyłoby dla mnie hmm .
Uważam że warto mieć czasami od zwyczajnie lepszy osprzęt ,nawet jak dla zwykłego śmiertelnika który zwyczajnie kocha jeździć szosowym rowerem , nie odczuwa czy jest to osprzęt Sram czy też Shimano .
#9
Napisano 01 styczeń 2020 - 23:12
Przy wysokim lub bardzo wysokim budżecie nie trzeba być żadnym specjalistą, wystarczy mieć opanowane jakieś podstawy w porównywaniu wyrobów (osprzęt) i wybierać to, co najbardziej się podoba.
Zawsze jednemu będzie bardziej podobał się Spec, innemu Cannondale, a przy jednakowym osprzęcie ogranicza się to tylko do gustu ws. ram lub malowania.
#11 Gosc_Nikt Ważny_*
Napisano 02 styczeń 2020 - 11:21
A myślałeś o Meridzie Reacto? To też są dosyć ciekawe i naprawdę niezłe rowery.
https://www.merida-b...r/tag/reacto-44
#12
Napisano 02 styczeń 2020 - 11:26
Ja od jakiegoś czasu sam spoglądam w stronę BMC. Ładne i rzadkie rowery. Nie znaczy to, że złe
Co prawda nie ten model, ale w ramach ciekawostki możesz poczytać tą recenzję o BMC:
http://road-racing.p...e-01-three-test
#15
Napisano 02 styczeń 2020 - 11:39
Bez wzgledu na wielkosc budzetu, dobrze jest byc swiadomym tego co sie kupuje. Potem trzeba zyc z tym, byc szczesliwym lub udawac ze sie nim jest Kwestie gustu w tym konkretnym przypadku, z oczywistych wzgledow mozna pominac. Pozostaja dosc istotne roznice natury uzytkowo-funkcjonalnej. W przypadku Srama axs kupuje sie dosc zamkniety ekosystem. Wraz z rozwojem "swiadomosci" rowerowej moze okazac sie to dosc uciazliwym rozwiazaniem. Jest to system, ktory nie pozwala na prawie zadna ingerencje odnosnie komponentow. W przypadku Force, sprawa jest nieco lepsza niz jak to ma miejsce w Redzie, gdzie mmiernik mocy jest integralna czescia zebatek. Tu mamy osobny pajak. Do tego dochodzi marketing Srama, ktory w imie wymyslenia czegos nowego na sile, promuje dosc kontrowersyjny system bardzo malych zebatek korb i jazdy na mniejszych koronkach kasety, zupelnie pomijajac w swoich wywodach kwestie "mechanical advantage". Duzym plusem Srama jest miernik mocy, jak oczywiscie jest to dla kupujacego istotne. Dalej, zapewne cool faktor, w porownaniu do Ultegry.
Z drugiej strony mamy sprawdzony ale i nudny wol roboczy, jakim jest Ultegra. Warto rozwazyc jednak spore roznice pomiedzy tymi rowerami i zdecydowac co jest dla mnie, kupujacego wazniejsze. Albo olac to wszystko i kupic ten ladniejszy. W tym wypadku mozesz rzucic moneta
#16
Napisano 02 styczeń 2020 - 11:50
W Polsce jeździ dużo tych Canyonow?
W mojej ocenie bardzo dużo Na ustawkach zawsze jest kilka osób na tych rowerach. Nie ma się co dziwić. Atrakcyjna cena, dobra jakość, dochodzi element fajności z uwagi na wykorzystywanie ich w WT. Fajne rowery, ale oko się już na nich dłużej nie zatrzymuje. No może czasem, jak ktoś się zdecyduje na coś innego niż stealth. Znajomy ma czerwonego aeroada, który wygląda pięknie.
Dla mnie są trochę jak VW golf czy passat: atrakcyjny cenowo, niemiecki, niezawodny i bardzo popularny.
#17
Napisano 02 styczeń 2020 - 12:11
W Canyon nie są chyba praktykowane wyprzedaże rocznika, czy czyszczenie stocku? Dwa razy kupując rower rozważałem właśnie Canyona, ostatecznie nigdy go nie kupiłem, bo zawsze coś ciekawszego za mniej znalazłem.
W żadnym wypadku nie mówię, że to zła firma, czy coś podobnego.
Po prostu uważam, że aspekt cenowy od kiedy są sponsorem wielkich ekip już nie jest takim wielkim plusem jak na początku.
#18
Napisano 02 styczeń 2020 - 12:27
Ja myślę nad tym modelem:
https://www.canyon.c...hmenfarbe=SR/WH
SL z tarczami, na ultegrze mechanicznej. Waga 7,60 kg, cena 11.599 zł.
Myślę, że trudno będzie znaleźć coś podobnego w tej cenie i w tej wadze.
Zobacz na przykład jak ceni się Merida z linku Omena - ciężka potwornie, z mieszanym osprzętem (tragedia w ogóle...) i cena o 4 stówy wyższa.
Canyon robi wyprzedaże, ale tam zazwyczaj modele damskie albo męskie w dużych rozmiarach.
#19 Gosc_Nikt Ważny_*
Napisano 02 styczeń 2020 - 12:47
Zobacz na przykład jak ceni się Merida z linku Omena - ciężka potwornie, z mieszanym osprzętem (tragedia w ogóle...) i cena o 4 stówy wyższa.
W linku Omena są rowery aero, które siłą rzeczy bywają cięższe. Dodam, że bardzo dobre rowery...
Gdyby Omen wrzucił link do Meridy Sultura, to i waga byłaby odpowiednio niższa...
Osobiście bardziej kierowałbym się wagą ramy wraz widelcem, a nie wagą całego roweru. I raczej niekoniecznie wolałbym tą lżejszą ramę...