Skocz do zawartości


Zdjęcie

Canyon Ulitmate Cf Slx Disc 8.0 Di2 Aero ,ultimate Cf Slx Disc 8.0 Etap


31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gaca

Gaca
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 01 styczeń 2020 - 01:11

Witam .

Od dłuższego czasu  przymierzam się do kupna nowego roweru ,w tej chwili jeżdżę na Simplonie Nexio ,wcześniej miałem krótką przygodę z Giant Defy .
 
Myślałem o wielu markach rowerów,  wszystkie piękne ,dostoine    :) nie tak dawno zauroczył mnie rower BMC  Timemachine Road Aero :) mało spotykany rower ,tak mi się wydaje .plusem jest to właśnie że raczej ciężko spotkać go na naszych drogach .
Co gorsza mało jest opinii co do tego modelu roweru .
Oprócz BMC wytypowałem dwa rowery które mi się marzą :)
Na rowerach nie znam się tak dobrze więc ,bardzo proszę o waszą opinię jaki Wy byście wybrali .
 
 
 
 
 
 
 
 
Dwa modele Canyona aż tak bardzo się nie różnią od siebie ,chyba tylko tym że w jednym jest inny widelec ,w korbie jest też zamontowany pomiar mocy ..
w tańszym Canyonie pisze że jest to Areo hmm raczej jest to w jakimś stopniu chwyt reklamowy ?
 Warto dołożyć te kilka tysięcy i ewentualnie kupić rower z pierwszego linku 
Pozdrawiam Jacek  
 
Ps szkoda że czerwonych kolorów nie mają tych modeli :)


#2 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 01 styczeń 2020 - 01:26

https://szosa.org/to...i2/#entry408011

#3 Gaca

Gaca
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 01 styczeń 2020 - 01:35

Widzę że kolega z podanego linku też ma troszkę zamieszane w głowie jaki model wybrać ,fakt nie jest to prosta decyzja tym bardziej że takie cacka kosztują bardzo dużo pieniążków .



#4 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 01 styczeń 2020 - 11:35

Rowery różni aż pomiar mocy (mając na uwadze że to dziś "niezbędnik") oraz osprzęt di2 vs Etap. Czy to jest tylko czy aż to musisz doczytać o różnicach jeśli nie miałeś styczności z oboma grupami.

#5 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 01 styczeń 2020 - 11:39