Skocz do zawartości


Zdjęcie

Canyon Speedmax Cf Di2 Vs Slx Sl


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kal800

kal800
  • Użytkownik
  • 276 postów

Napisano 11 luty 2020 - 13:22

Hej, 

 

Jak w temacie - powoli się rozglądam za czasówką na nowy sezon. Na ten moment moim typem jest Canyon Speedmax CF 8.0 Di2 - po sprzedaży kół, których nie potrzebuję mam bardzo przyzwoitą ramę na Ultegrze Di2 za kwotę z jedynką z przodu. Natomiast też biorę pod uwagę "starszego brata" czyli serię SLX, która było nie było jest droższa o 10 tys. na tym samym osprzęcie i kołach. Z tego co widzę, to oba modele różnią tylko trzy elementy - zintegrowane w ramie hamulce w SLX oraz zintegrowany i zabudowany kokpit oraz wbudowana hydracja w droższym modelu. Pytanie, czy te elementy są warte tych 10 tys. więcej? Pochowane kable i szczęki hamulcowe pewnie mają znaczenie jeżeli chodzi o aero, pytanie jaki to uzysk? Czy 2-3 W przy 40 kph, czy raczej może 0,5W przy 50? Wiem, że ma to też swoje minusy - schowane hamulce są trudniejsze w obsłudze, z kolei dedykowany kokpit ma ograniczenia jeżeli chodzi o fitting. Ktoś może miał styczność z podobnymi dylematami?

 

Kal 


Road - Pinarello Dogma 60.1 2009 

Tri - S-Works Shiv 2017




Dodaj odpowiedź