przedłużki , redukcje do wentylków
#1
Napisano 20 styczeń 2011 - 10:50
Wiem że są przedłużki do wentylków i takie i siakie, tyle że dostałem z Agogo przedłużki takie które sie nakręca na wentylek, tyle że trzeba jeszcze zakrcić odkręcić końcówke wentylka do napompowania jest gdzieś takie szpejo dostępne , bo przy głębokich obręczach nie da rady
wiem ze są przedłużki przekręcane z wentylkami ale dostałem takie na wzory do spróbowania.
http://picasaweb.goo...818889936657234
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#2
Napisano 20 styczeń 2011 - 11:37
Po napompowaniu ciśnienie jest takie, że wentyl samoczynnie się uszczelnia i nie schodzi powietrze więc nie ma potrzeby dokręcać .
Do upuszczenia używam szprychy , upuszczam do 4-5 atm i tak rowerek czeka na następny trening.
Przed wyjazdem znów dopompowuje 9 -10 atm i jazda.
Jarek-LT
#3
Napisano 20 styczeń 2011 - 12:03
Ogladałem filmik ZIPPA i oni też nie zakręcają , .
Powiedz a zostawiasz tę końcówke w obręczy czy wykrecasz , panowie z zippa naklejają taśme uszczelniajacą aby trzymała końcówke przedłużke na miejscu
a te redukcje do których można wkręcać końcówke wentylka nie są lepsze-gorsze ??
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#6
Napisano 20 styczeń 2011 - 21:22
To która wersja jest lepsza ta co sie tylko redukcje wkręca , czy ta która jest jakby po środku .
kurde chodzi tylko o porównanie tych dwóch systemów, o np tu jest ten drugi system http://www.cyklotur....D_53010649.html
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#7
Napisano 14 marzec 2011 - 08:47
http://www.gambacicl...ing-p-2025.html
ktory w razie przebicia naklada sie na wentyl, wypelnia plynem uszczelniajacym i troche pompuje. Rozumiem, ze przy tym drugim typie przedluzki powinno to dzialac tak samo jakby nie bylo przedluzki, natomiast rozumiem, ze gdy przedluzka jest tylko nakrecana (typ 1) to tego zestawu uzyc sie nie da?
#8
Napisano 20 marzec 2011 - 15:43
#14
Napisano 27 marzec 2012 - 20:19
przedłużka
używa ktoś takich? może może polecić jakieś inne w korzystniejszej cenie (z opcja dokręcania)
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#15
Napisano 28 marzec 2012 - 11:25
Rozumiem, ze przy tym drugim typie przedluzki powinno to dzialac tak samo jakby nie bylo przedluzki, natomiast rozumiem, ze gdy przedluzka jest tylko nakrecana (typ 1) to tego zestawu uzyc sie nie da?
da sie zastosowac np. taka przedluzke, ktora sa uzywam:
http://www.wiggle.co...ender-standard/
dziala z vittoria pit stop, sprawdzone
a z dokrecana koncowka to taki:
http://www.wiggle.co...lve-extensions/
#18
Napisano 29 marzec 2012 - 17:40
Te, co wkleiłeś w ostatnim linku, wyglądają jak przedłużki vittorii.
#20
Napisano 25 wrzesień 2012 - 13:25
A ja mam pytanie czy 31mm przedłużki Tufo nie będą za krótkie do 50mm obręczy? bo nie wiem jakiej długości mam zamówić. Wentylki w szytkach Conti kóre będę używał maja chyba też 30mm.
Przedluzki 31mm raczej 30mm, zdecydowanie bedziesz, musial kupic dluzsze jezeli, bedziesz chcial zeby wentyl wystawal ponad obrecz . Chodz te co masz + wentyl powinny, tez pasowac pewnie glowka bedzie wystawala minimalnie ;-)



