Pewności nie mam, ale to chińskie cudo wygląda na oryginał, albo naprawdę dobrze go podrobili. Od samego uchwytu, a na opakowaniu skończywszy. Jako że to jest "made in taiwan" to teoria o oryginale jest całkiem realna.
Napisano 23 styczeń 2016 - 00:16
2 pary spodenek Vitesse Proline+1 koszulka Ultimate,oczywiście z forumowego zamówienia
Napisano 23 styczeń 2016 - 14:01
Napisano 23 styczeń 2016 - 17:53
Napisano 25 styczeń 2016 - 12:47
Ten zestaw pewno do roweru cywilnego
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 25 styczeń 2016 - 16:33
zbudować jakiegoś turystyka z barankiem na Sorze albo Tiagrze.
Polecam. Katowałem takiego przez kilka lat - został na krótki czas dawcą części do innego projektu, ale lada moment powraca w lekko zmienionym wcieleniu (z lemondką i lżejszymi sakwami, w zamian za to otrzyma torbę na kierownicę). Do 95% wyjazdów wystarcza w zupełności, a na długich trasach jeździ się bez porównania wygodniej niż na płaskiej kierownicy.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 25 styczeń 2016 - 20:20
Manetka na przód X7. Super jest ta podziałka Ja w ogóle strasznie lubię wskazówki na manetkach.
Napędowi Deore powoli już dziękuję.
Miałeś (nie)przyjemność z triggerami wcześniej? Jeśli tak to ok, jeśli nie to wg mnie zawsze lepiej znaleźć jakąkolwiek możliwość żeby ponaduszać takie manetki, bo mają dwie dźwignie jak Shimano ale zasadę działania i ergonomię inną.
Zrobiłem kilka razy podejście do triggerów, w różnych wersjach (x-7, x-0) i znalezienie właściwego ustawienia manetki i dźwigni względem palców bywa upierdliwe (zależnie od preferencji użytkownika), ja przestawiałem, kręciłem i nic. Albo dobrze było wrzucać albo wrzucać, ale nie obie rzeczy w takim samym ustawieniu.
Jeśli to już dokonany zakup to pies pogrzebany. Jeśli nie to radzę albo triggery x-0 z regulacją ustawienia dźwigni wrzutowej (to trochę poprawia sytuację) lub zupełnie nieznane i niedoceniane triggery z grup szosowych na prostą kierownicę z systemem double tap, z jedną dźwignią, którą można idealnie dopasować pozycją do palców (położenie całej manetki i dźwigni). Jest wersja 9 i 10 biegów.
Napisano 25 styczeń 2016 - 21:26
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
Napisano 25 styczeń 2016 - 22:06
Cube ma potężną wyprzedaż swoich ram na bike discount de. Jest sporo trekkingowo-turystycznych. Chyba coś tam wezmę.
Czeeekaj, bo nie znam dobrze oferty Cube'a. Chyba nie chcesz zmontować roweru z barankiem na ramie dedykowanej do prostej kierownicy? Ramy trekkingowe są przeważnie o dobre 6-8 cm dłuższe od analogicznych pod względem rozmiaru modeli szosowych, bo nie trzeba w nich brać poprawki na zasięg kierownicy i manetek.
Z kolei zaniżenie rozmiaru ramy trekkingowej o 1-2 poziomy w stosunku do szosówki/przełajówki i próba złożenia takiego roweru z barankiem przeważnie kończy się dość pokracznie - mniejsza rama to nie tylko krótsze rurki, ale także zupełnie inne kąty.
Jeżeli wiesz co robisz, droga wolna. Ale po prostu uprzedzam.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 25 styczeń 2016 - 22:25
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
Napisano 25 styczeń 2016 - 22:27
Wszystko fajnie, ale prawie na pewno tylny trójkąt będzie dużo dłuższy (nawet 2 cm różnicy w długości jest bardzo odczuwalne), a kąty (pal licho podsiodłówkę, ale na główce róznica jest kolosalna) będą znacznie sprzyjały bardzo leniwemu prowadzeniu.
Wiem, jestem upierdliwy, ale przerabiałem podobne rozwiązania - to się często po prostu nie sprawdza.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 25 styczeń 2016 - 22:32
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman