Nasze zakupy
#2802
Posted 17 July 2016 - 19:24
Tak wiem, że czarne sprzedały się dość szybko. Śledziłem sprzedaż tych spodni. Wydaje mi się, że dobrze zrobiłeś zamawiając rozmiar M chociaż spodnie nie są zbyt rozciągliwe. Moje są w rozmiarze L jaki zwykle używam i leżą idealnie, a też miałem obawy czy nie będą za małe.
#2805
Posted 20 July 2016 - 20:44
KASETA 105 CS-5700 12-27, KMC łańcuch X-10-EL,2x olej Shimano PTFE
#2806
Posted 22 July 2016 - 20:51
Po dzisiejszej nerwicy kiedy po oględzinach roweru zaraz przed wyjazdem do pracy okazało się, że tylne koło nie ma grama powietrza wytoczyłem ciężkie działa przeciw ninja kapciom:
Podczas pierwszej jazdy mocno sie zdziwiłem kiedy tył zaczął mi odjeżdżać bokiem na zakrętach. Opona była pokryta jakimś preparatem, chyba konserwującym, i zanim się to wytarło było jak na ślizgawce.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#2808
Posted 25 July 2016 - 13:19
Podczas pierwszej jazdy mocno sie zdziwiłem kiedy tył zaczął mi odjeżdżać bokiem na zakrętach. Opona była pokryta jakimś preparatem, chyba konserwującym, i zanim się to wytarło było jak na ślizgawce.
Produkt przeznaczony do szkoły doskonalenia techniki jazdy (płyta poślizgowa) lub driftu .
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#2809 Gosc_marvelo_*
Posted 25 July 2016 - 19:23
Siara_iwj, ten preparat pokrywający nową oponę to zapewne specjalny olej zapobiegający przywieraniu opony do formy w procesie produkcyjnym (mold release lubricant). Sam się o tym boleśnie przekonałem tej wiosny podczas jednej z pierwszych jazd na nowej oponie do górala (Vredestein Black Panther 26x2.35). Na lekko wilgotnym asfalcie, w pokonywanym setki razy zakręcie przednie koło gwałtownie popłynęło, dużo wcześniej niż się spodziewałem. Opona ma obły profil i podniesiony pas środkowych, połączonych klocków , więc dla bocznych klocków zapewne było to dziewicze zetknięcie z asfaltem (w terenie, na miękkim podłożu wcześniej na niej nie jeździłem).
Dlatego z nowymi oponami trzeba uważać i docierać je delikatnie, łagodnie wchodząc w zakręty.
http://www.tirebuyer...-your-new-tires
Jeśli chodzi o Schwalbe Marathon Plus to pilnuj poprawnego ciśnienia, bo widziałem już kilka tych opon popękanych na granicy sztywnego pasa bieżnika i ścianki bocznej. Po prostu te opony nie lubią niskiego ciśnienia, bo mocno niejednorodna struktura nie pozwala im uginać się równomiernie, co skutkuje zwiększoną deformacją we wspomnianym miejscu.
#2813
Posted 01 August 2016 - 11:08
Łańcuch Campagnolo Veloce Ultra Narrow 10s, koszulka bez rękawów B'Twin 500, zapięcie Kryptonite U-Lock Keeper 12 LS, pakiet VELOCK.
#2815
Posted 01 August 2016 - 12:14
Ja też szukam siodła idealnego.
Kupiłem Bontragera Affinity Elite szerokości 148mm i jak na razie jest super.
http://www.trekbikes...-saddle/p/11797
Najdłuższa jazda prawie 7H i żyje więc jest nadzieja
#2818
Posted 02 August 2016 - 18:16
Widzialem to juz kilka miesiecy temu.
Nic tylko wkleic takich pare zdjec na jakims forum zielonych aktywnych ekstremistow.
Daj znac, jak to jezdzi, szytki nie pudelka
#2819
Posted 02 August 2016 - 19:04
Daj znac, jak to jezdzi, szytki nie pudelka
Oczywiście, ale to za jakiś czas. Muszę najpierw dobić veloflexy.
Co do opakowania to mam mieszane uczucia. Z jednej strony dbałość producenta, aby jego zaawansowane technologicznie szytki były starannie zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi. Pewnie jest to też jakaś forma wypromowania. Z drugiej strony moja pierwsza myśl, gdy zobaczyłem te kartony to - kto za to zapłaci? i mam tu na myśli koszty środowiska naturalnego a nie moją kieszeń.
#2820
Posted 02 August 2016 - 21:09
Z doświadczenia zapewniam Cię, że takie zabezpieczenie jest bardzo mocno na wyrost. Czysty marketing, ot co.dbałość producenta, aby jego zaawansowane technologicznie szytki były starannie zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?