Niepraktyczne tzn, że łatwo się brudzą? Jak dobrze zabezpieczysz przed brudem, to są tak samo praktyczne jak każde inne.
Nasze zakupy
#3781
#3783
Posted 18 February 2018 - 23:15
Kupiłem kierownicę PRO PLT Compact Ergonomic 42 cm.
Zaskoczyło mnie, że rurka dolnego chwytu jest bardzo krótka - w porównaniu np. do kompaktowych kierownic FSA, których do tej pory używałem.
Teraz czeka mnie zmiana kierownic w dwóch rowerach. Nowa idzie do pierwszego, stara z pierwszego idzie do drugiego, a stara z drugiego będzie wolna. No, chyba wszystko jasne. Oczywiście także trzeba dać nowe linki, pancerze, owijki - ufff, będzie co robić.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#3788
Posted 23 February 2018 - 00:55
Kupiłem kierownicę PRO PLT Compact Ergonomic 42 cm.
Zaskoczyło mnie, że rurka dolnego chwytu jest bardzo krótka - w porównaniu np. do kompaktowych kierownic FSA, których do tej pory używałem.
Teraz czeka mnie zmiana kierownic w dwóch rowerach. Nowa idzie do pierwszego, stara z pierwszego idzie do drugiego, a stara z drugiego będzie wolna. No, chyba wszystko jasne. Oczywiście także trzeba dać nowe linki, pancerze, owijki - ufff, będzie co robić.
Jaki tam jest reach i drop, mniejsze niż w FSA..? Pytam, bo chyba sam będę zmieniał, bo Thomson daje moim plecom ostro w kość i prawie w ogóle nie jeżdżę w dropach. Potestowałem po taniości FSA Compact z aluminium i bardzo wygodna, ale na jeszcze mniejsze parametry bym się nie obraził.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#3790
Posted 23 February 2018 - 12:20
Gdybyście szukali mocno kompaktowej kierownicy, jest jeszcze fajna XLC: XLC HB-R05 - kierownica szosowa - ma tylko 69 mm zasięgu, a do tego podgięcie górnej części.
- cauchy and Yar_Tur like this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#3793
Posted 25 February 2018 - 12:53
@Siara_iwj - tak jak Gregory34 już napisał: Drop 128, Reach 75
do sprawdzenia tutaj:
https://www.pro-bike.../PRO_HA_PLTERGO
https://www.pro-bike...-handlebars.pdf
W odróżnieniu do kierownic kompaktowych FSA, ta ma taką samą szerokość na górze (w miejscu mocowania manetek) i na końcu w dolnym chwycie. W przypadku FSA musiałem wziąć rozmiar 44 cm (wymiar C-C na końcu dropu), żeby mieć 42,5 cm w miejscu mocowania manetek.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#3794
Posted 25 February 2018 - 14:58
Dzięki. Zauważyłem właśnie, że FSA jest dziwnie wąska na klamkach. Szukałem czegoś bardziej zwartego zarówno do szosy jak i wyprawowca. Do pierwszego zapewne wpadnie któraś z wymienionych, ale raczej FSA K-Force Compact, bo ma niższy drop niż karbony Pro, a turystyk dostał Ritchey Comp Venturemax.
Mały update: znalazłem potężną przecenę na 3T Ergonova Ltd z zeszłego sezonu. Drop 123, reach 77, czyli tak, jak chciałem. Będzie to więc moja nowa kierownica do szosy.
Turystyczny Ritchey:
Gdyby ktoś planował zmieniać kierownicę przed sezonem to Merlin ma tą obniżkę na najwyższy model 3t:
https://www.merlincy...XcaAmYAEALw_wcB
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#3796
Posted 26 February 2018 - 22:05
- dywyn likes this
#3800
Posted 05 March 2018 - 18:56
Opony Mitas Phoenix R01, wersja zwijana, 23mm. Bardzo fajna oponka, szybka, dobrze trzyma, także na mokrym. Po 600km po górach brak pęknięć i nacięć.
Zakupy w rowerplus, na pewno nie ostatnie - pełen profesjonalizm na światowym poziomie.