Jump to content

Photo

Wymiana Linki Przedniej

Huragan 1+

7 replies to this topic

#1 jarek74

jarek74
  • Użytkownik
  • 3 posts

Posted 26 April 2020 - 08:38

Witam. Jestem nowy na forum. Mam pytanie .Jak wymienić linkę od przedniej przerzutki w Romet Huragan 1+. Rower kupiłem rok temu. Od nowowści był problem z przednią przerzutką. Bardzo ciężko działała klamkomanetka. Łańcuch raz wchodził na dużą zębatkę innm razem przelatywał po za nią .Linka już jest zniszczona od ciągłego naciągania. Może ktoś opisać jak ją wymienić? Jaką kupić? Czy owijkę da się założyć starą czy też kupić nową? Nie znam się za bardzo na tym i szczerze mówiąc wolałbym nawet zapłacić za zrobienie tego. Sęk w tym ,że gość który prowadzi u nas sklep i u niego kupiłem rower nie podejme sie tej roboty a najblizszy serwis jest jakies 35km odemnie. 

#2 Paput

Paput
  • Użytkownik
  • 594 posts
  • SkądGdańsk

Posted 26 April 2020 - 12:14

Szukaj na Youtube, jest mnóstwo filmików, jak to robić. Znajdź klamkomanetki podobne do twoich i do roboty. Jeśli nie chcesz wymieniać pancerza, to owijki nie ruszaj. Choć oczywiście lepiej od razu z pancerzem.

#3 pangumas

pangumas
  • Użytkownik
  • 1,533 posts
  • SkądSK

Posted 26 April 2020 - 14:18

https://si.shimano.c...0001-05-POL.pdf od strony 8 masz opisane jak wszystko wykonać.

Linkę przerzutki kupujesz Shimano, owijki nie będziesz musiał zmieniać bo klamki mają linki przerzutki na zewnątrz nie pod owijką (tam lecą hamulcowe).

#4 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 26 April 2020 - 15:10

Najlepiej gdyby zajął się tym serwis, z tego co piszesz jeszcze regulacja przerzutki . Przez serwis będziesz miał te pewność . Generalnie to prawa linka powinna się szybciej wyrobić a nie lewa , więc może gdzieś na pancerzu blokuje, albo być może coś jest z klamką,albo przerzutką, tymbardziej że występuje to jak mówisz od początku, więc raczej powątpiewam czy to kwestia samej tylko linki

#5 jarek74

jarek74
  • Użytkownik
  • 3 posts