Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła Szosowe Carbon Pod Tarcze


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karol30

Karol30
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 14:03

Witam. Chciałbym kupić pierwsze carbonowe koła szosowe pod tarcze.

Rower Trek emonda sl5 disc 2020.

 

Znalazłem ciekawe oferty dwóch producentów:

 

https://www.vinciwhe...ake-pod-oponke/mogę mieć model potestowy w idealnym stanie za 3270zł

 

lub 

 

https://evanlite.com...#configuration 

 

Czy vinci jest lepszą opcją patrząc na to że cena jest praktycznie ta sama po rabatach?



#2 nonamed

nonamed
  • Użytkownik
  • 224 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 15:32

Podejrzewam, że różnicy między jednymi i drugimi realnie nie odczujesz. Brałbym chyba evanlite z uwagi na markowe piasty DT. W Vinci nie wynika z opisu co to za konstrukcja.

 

Edit: opis piast na stronie Vinci:

 

Nasze piasty podzieliśmy na dwie serie – topową VINCI TOUR oraz nieco tańszą VINCI PROUD. Produkcję piast VINCI zlecamy dwóm Tajwańskim firmom. Seria TOUR jest modelem opracowanym przez znanego tajwańskiego potentata i markowana jest przez VINCI. Nasza perełka, topowa seria PROUD, to opracowana przez nas konstrukcja, której realizację powierzyliśmy małej tajwańskiej manufakturze. Jesteśmy naprawdę dumni z piast tej serii, gdyż wiemy, że stworzyliśmy znakomity produkt.

 



#3 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1016 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 15:32

Vinci będą na pewno lżejsze, jeśli Evanlite w podobnych pieniądzach to tylko na Dt350. Nie wiem jak Evanlite ale Vinci to rewelacyjna obsługa i opieka w razie jakichś problemów. Z tych dwóch powodów wybrałbym Vinci.



#4 Karol30

Karol30
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 16:29

Więc tak Vinci piasty wersja topowa PROUD waga 1520gram (plus minus 20 gram)   Cena 3270zł. Jeśli wersja piasty topowa to nie powinna odbiegać od dt350?

 

Evenlite piasty DT350 waga:1590 gram     Cena 3599 zł 

 

Vinci wychodzą taniej i lżej 



#5 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2828 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 16:52

Można zapytać ile wyjdzie oszczędności w masie roweru? Bardzo ciężkie tam dają bazowo?



#6 Bzyk

Bzyk
  • Użytkownik
  • 2570 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 17:00

W jednym sklepie znalazłem info waga przód ok. 770, tył ok. 990 g., a w innym komplet 2160 g. Więc spora rozbieżność heh. 



#7 Karol30

Karol30
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 30 kwiecień 2020 - 17:10

Dokładnie między 2150/2200 waga fabrycznych

#8 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1016 postów

Napisano 01 maj 2020 - 06:14

Wychodzi na to, że na samej zmianie kół zyskasz coś koło 700g. Dołożyć do tego lżejsze opony, albo tubeless i masz jakieś 750-800g mniej na masie rotującej...MASAKRA...gra warta świeczki ;)



#9 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 01 maj 2020 - 06:39

Zwróć uwagę na to, że evanlite są na zwykłych, okrągłych szprychach. Dawać takie do kół na stożku 50mm reklamowanych jako super aero jest totalnie bez sensu i chyba jedynym wyjaśnieniem takiej kombinacji jest chęć oszczędności, licząc na to, że klient nie zauważy, a jak zauważy to dopłaci już te 200 zł do szprych aero, które w Vinci masz w standardzie.

#10 Karol30

Karol30
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 01 maj 2020 - 08:41

Dziękuje za podpowiedzi i uwagi których bym nie zauważył, Biorę Vinci :)





Dodaj odpowiedź