Nasze rowerki...
#161
Napisano 19 luty 2011 - 20:45
#162
Napisano 19 luty 2011 - 21:59
Nie nie.. Co za dużo to niezdrowo.. W serwisie denerwowali się już na mnie bo chyba po 5-10min przymierzałem każdą owijkę... :-D Ale wybrałem/wybraliśmy dobrze [z moim serwisantem].. Na pewno napiszę "odczucia" z jazdy na szosie.. W ogóle.. przerzutki to jakaś totalna przepaść ,między tym co mam a tym co miałem.. Chwyt manetki też zupełnie inny.. Rama krótsza przez co się już tak nie wyciągam, pod mostek dałem wszystkie podkładki - nie będzie takiej wielce sportowej i aerodynamicznej pozycji może ,ale za to wygodniej i nie wyciągam się tak i nie garbię ;-) Co dla moich pleców jest wielkim +
#163
Napisano 19 luty 2011 - 22:33
Świetnie całość wygląda. Jak już zechciałbyś coś wymienić to wymień te X-Missiony na coś ludzkiego :->
#164
Napisano 19 luty 2011 - 22:59
Mogę zatem wstawić swojego Jaga:
Tu tuż po kupnie, jako szosa
A tu już jako ostre
Rama - to Romet Jaguar, ponoć w wersji Special
Widelec - noname Cro-Mo
Kiera - Cinelli
Mostek - Trek
Korby - Campa Gran Sport
Piasta tył - Novatec
Piasta przód - Campa Record Strada
Niedawno opublikowany na fixed gear gallery:
http://www.fixedgear...anielGembus.htm
Pozdrawiam
#165 Gosc_Dominik_*
Napisano 20 luty 2011 - 11:54
#166
Napisano 20 luty 2011 - 13:52
motobecane miałem w tym stylu, ale teraz rometa mi szkoda oklejać czym popadnie.
za ładny jest
wpadnij na wiosnę do piotrkowa na polo.
#167
Napisano 20 luty 2011 - 14:00
Nie pasuje mi tylko ten kontrast między siodełkiem a kierownicą. Dałbym albo białą owijkę albo czarne siodełko.
#168
Napisano 20 luty 2011 - 16:37
#169
Napisano 20 luty 2011 - 18:23
selfu, super maszyna, podoba mi się ten widelec, ciekawy design.
Jak najbardziej się zgadzam, choć przyznam, że mi pierwotna wersja bardziej do gustu przypadła, superstylowa.
#170 Gosc_Bullet_*
#171
Napisano 20 luty 2011 - 22:00
#172
Napisano 20 luty 2011 - 22:01
^ za...ista rama :mrgreen:
Też mam Trek-a i nie mam pytań
#173 Gosc_Zawisza_*
Napisano 20 luty 2011 - 22:32
Rowerek od kilku dni testuje intensywnie po 150-200 km dziennei we Włoszech. naarzie się sprawdza. Fota już z korbą o ktorej pisałem ze wymienie.
Do koncowego efektu brakuje tylko szytki
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam
#175
Napisano 21 luty 2011 - 22:38
Witam
Rowerek od kilku dni testuje intensywnie po 150-200 km dziennei we Włoszech. naarzie się sprawdza. Fota już z korbą o ktorej pisałem ze wymienie.
Do koncowego efektu brakuje tylko szytki
KU@# NIE MAM PYTAŃ JEST MOC!!!
ps. jakie koszty były złożenia całości?
bez bluzgów proszę...
#176
Napisano 21 luty 2011 - 22:42
#177
Napisano 21 luty 2011 - 22:43
wober kox-ie ;-) na litość boską :-P^#^$^NIE MAM PYTAŃ JEST MOC!!!
Swoją drogą: zawisza we Włoszech trenuje, misza walił kilometry na Majorce...tymczasem u mnie -12 w dzień, nasrało śniegu znowu, a moja nowa szosa jeszcze poczeka zanim zobaczy prawdziwy asfalt jeszcze długo, długo....pachnie mi tutaj amatorszczyzną
#178
Napisano 21 luty 2011 - 22:57
#179
Napisano 21 luty 2011 - 23:54
koła siodło i nowy goły lakier jakoś nie wiem.taka modernizacja na siłę.
ja bym się ograniczył do zmiany sztycy na srebrnę, polerki, dołożenia spdków i zmiany hampli na dwuosiowe.
ale najważniejsze że tobie się podoba
#180
Napisano 22 luty 2011 - 00:09