Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości Rowerowe


2382 odpowiedzi w tym temacie

#281 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 11 wrzesień 2020 - 13:02

Giant Defy 2021 - nie ma tragedii:

 

ec415cefaad4eed5med.jpg



#282 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 11 wrzesień 2020 - 13:52

Brak widocznych kabli tak mnie urzekł, że pierwsze na co zwracam uwagę jak widzę rower to okolice mostka.
Straszne się tak na coś niezdrowo sfiksować. :)
  • artho lubi to

#283 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 wrzesień 2020 - 14:02

od 2015 chyba niewiele w ramie zmienili (nie licząc mocowania na piasty pod thru axle)

to świetna konstrukcja, zwłaszcza giętkie widełki tylnego trójkąta, wg mnie najlepiej rozwiązana "amortyzacja" tyłu w endurensach


  • nyto123 lubi to

#284 Arked

Arked
  • Użytkownik
  • 910 postów

Napisano 11 wrzesień 2020 - 14:17

Bardzo poprawili prześwit na opony.



#285 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 11 wrzesień 2020 - 14:51

od 2015 chyba niewiele w ramie zmienili


Przecież to jest kompletnie inna rama...

#286 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 wrzesień 2020 - 16:02

zupełnie inny to był tarmac sl6 vs sl5 :P

tu wygląda bardzo podobnie do mojego ex 2016



#287 crux

crux
  • Użytkownik
  • 65 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 15 wrzesień 2020 - 08:06

Brak widocznych kabli tak mnie urzekł, że pierwsze na co zwracam uwagę jak widzę rower to okolice mostka.
Straszne się tak na coś niezdrowo sfiksować. :)

Mam dokładnie to samo, masakra jakaś. Nie mogę patrzeć na żaden rower z linkami a akurat jestem przed zakupem nowego więc budżet musiał wzrosnąć 😁
  • artho lubi to

#288 johnny_pl

johnny_pl
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 15 wrzesień 2020 - 09:22

Ten rower chyba jeszcze nie gościł w tym wątku: nowe szosy endurance od Cervelo:

 

https://www.cervelo.com/eu/caledonia

i

https://www.cervelo.com/eu/caledonia-5

 

Caledonia-5 różni się od Caledonii "bez numeru" schowanymi kablami :) (i oczywiście dużo wyższą ceną)

 

Nawet ładne te ramy.

 

 



#289 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 15 wrzesień 2020 - 09:40

Cervelo jak zawsze piękne. Natomiast w 5-tce uzależnili z tego co widzę ukrycie kabli od osprzętu. Caledonia-5 na mechanicznej Ultegrze ma okablowanie tylko częściowo ukryte.



#290 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 15 wrzesień 2020 - 10:39

https://www.bikerada...l0-disc-review/

Czemu oni to zrobili. Ciekawe ilu znajdzie się fanów sterczących przewodów hydraulicznych w rowerze za 50k zł. ;)

#291 Born Ready

Born Ready
  • Użytkownik
  • 1429 postów

Napisano 15 wrzesień 2020 - 13:40

Wow, ale mi się nie podoba.

#292 Tomo

Tomo
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 29 wrzesień 2020 - 12:48

Canyon cenowo nie odleciał jak konkurencja. 



#293 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 29 wrzesień 2020 - 15:37

https://road.cc/cont...bike-277595?amp

Tylko premium. ;)
Framesets cost around £3720 and full builds are from £8890, depending on conversion from Euros which is what will display on the Aurum website.

#294 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 706 postów

Napisano 29 wrzesień 2020 - 17:57

Szkoda, że nie nazywa się to CONTADOR. Księgowy byłby bardziej zadowolony  :)


  • lupus lubi to

#295 marb

marb
  • Użytkownik
  • 298 postów
  • Skądsouth

Napisano 29 wrzesień 2020 - 18:49

Canyon cenowo nie odleciał jak konkurencja. 

No tak Ultimate Aero 20899 zł z dobrymi kołami i oponami oraz miernikiem mocy (chyba w korbie bo na zdjęciach nie widać) przy wadze 7,38 kg to w sumie taniej niż starsza wersja (na wiosnę bez miernika było 18000). I dostępność prawie od ręki. 

No ale te kable - w 2020 to już lekki oldschool w tej klasie. 

Ceny Ultimate dają nadzieję na normalny poziom nowego Aeroada - czekam dalej.

Stary:

full_2020_ultimate-cf-sl-disc-8-0-di2-ae"Nowy":

full_2021_ultimate-cf-sl-8-aero-disc_275



#296 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 29 wrzesień 2020 - 19:54

Bez przesady też w drugą stronę - w pełni kable ukryte to są w nowej Emondzie, Madone i Domane od lat, w tym roku w Tarmacu SL7 i kilku opcjach od Gianta, wiadomo Cervelo od lat, w tym roku Merida ale wcale nie wszyscy je poukrywali. I tak jestem pod wrażeniem, że marka tka jak Merida wprowadziła tak szybko pochowane kabelki.



#297 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 3724 postów

Napisano 29 wrzesień 2020 - 20:24

Nie wiem ile lat to jest "od lat" ale jeszcze 3 temu jedyny z opancerzeniem w srodku byl Madone, pozostałe miały w środku olinowanie przerzutek.

#298 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 wrzesień 2020 - 09:20

od lat?? 

ja ten trend obserwuję od zeszłego roku, poprzednio tylko kilka modeli miało pochowane wszystko, np. nowy Venge

 

trend zaczął się od upowszechniania się nąpędów elektrycznych i ustabilizowania standardów dla tarczówek (mocowanie flat mount + piasty thru-axle 12x142 / 12x100), plus błogosławieństwo UCI. Wcześniej nikt nie wiedział w jakim kierunku to podąży. Lata 2015-2017 to kompletny chaos w tarczówkach, piasty rozmaite, mocowania raz takie raz takie, UCI daje zielone światło, potem zabrania, potem znów ok.. Od zeszłego roku jest już względny spokój :)



#299 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2879 postów

Napisano 30 wrzesień 2020 - 09:28

No pełna zgoda przecież, tak, to jest trend chyba najbardziej "głośny" w 2020 roku z tymi drobnymi wyjątkami właśnie.



#300 alterego

alterego
  • Użytkownik
  • 1224 postów

Napisano 30 wrzesień 2020 - 10:24

Wszystko ok. Rozumiem, że ktoś może być fanem prowadzenia wszystkich kabli i linek na wierzchu i ma do tego prawo.
Jednak szukając obecnie roweru z powiedzmy średniej wyższej półki cenowej ~20k chyba można by oczekiwać, że jednak schowane kable będą raczej oczywistością?
Skoro już są te tarcze hydrauliczne, którym ułożenie przewodu jest obojętne to warto z tego skorzystać.
Osobiście bym już nie kupił roweru za tyle $ z "bebechami" na wierzchu.
Już nie chodzi o ten jeden czy dwa waty zysku, czy będzie o te hipotetyczne 2% bardziej aero.
To po prostu dla mnie dobrze wygląda.



Dodaj odpowiedź