Z pewnością Tarmac SL7 jest niebezpieczny, eh niektórzy żyją w swoim świecie...
Nowości Rowerowe
#1882
Napisano 03 lipiec 2022 - 05:17
Z pewnością Tarmac SL7 jest niebezpieczny, eh niektórzy żyją w swoim świecie...
Teraz już zapewne jest. Czytaj ze zrozumieniem.
Generalnie każda nowość niesie ze sobą pewne ryzyko niepowodzenia. Niemniej pewne rzeczy i rozwiązania są zdecydowanie bardziej podejrzane. Ja bardzo lubię nowości i jak coś wychodzi to też chcę od razu mieć i spróbować. Ja to rozumiem. Tylko że jak kupisz nową kartę graficzną, myszkę, czy nawet lodówkę i okaże się do dupy to wtopiłeś kasę. Jak ta nowa rama okaże się tak udana jak sterówka Tarmaca to jest ryzyko wylądowania w szpitalu. To jest jednak inny kaliber trochę. Zapewne jest wszystko OK. Nawet jak nie jest OK to nadal nie będzie to wyglądać tak że każdemu strzeli. Tylko prawdopodobieństwo problemu jest znacznie większe. Gdybym miał kupić telewizor, kupiłbym "Madone" w tym roku. Jeśli jednak mowa o rowerze to albo poczekam tak jak z Tarmac SL7 albo jeśli będę musiał to pójdę drogą bezpieczniejszą dla mnie i wybiorę Gianta TCR, Meridę, BMC czy coś w ten deseń.
#1883
Napisano 03 lipiec 2022 - 08:19
Teraz już zapewne jest. Czytaj ze zrozumieniem.
Zdecydowanie wolę firmy, które robią akcje serwisowe od tych, które nie...
Z tym ryzykiem wylądowania w szpitalu to jakichś głupot się naczytałeś. Jeżeli ktoś regularnie nie serwisuje roweru to każdy może Ci zaoferować ryzyko wylądowania w szpitalu, zresztą tutaj na forum w SL7-mkach temat był wymieniany i nie było żadnych oznak z tego co pamiętam.
#1884
Napisano 03 lipiec 2022 - 11:20
Zdecydowanie wolę firmy, które robią akcje serwisowe od tych, które nie...
Z tym ryzykiem wylądowania w szpitalu to jakichś głupot się naczytałeś. Jeżeli ktoś regularnie nie serwisuje roweru to każdy może Ci zaoferować ryzyko wylądowania w szpitalu, zresztą tutaj na forum w SL7-mkach temat był wymieniany i nie było żadnych oznak z tego co pamiętam.
Ja wolę firmy które nie kombinują i wprowadzają produkt kiedy jest kompletnie sprawdzony, dobry przykład to akurat Giant który, zawsze jest 2-3 lata do tyłu z nowościami ale jak już wchodzi to działa. Poza tym to że na forum kilku osobom nie strzeliło nic nie znaczy. Bo dużo zależy jakim obciążeniom i w jakich warunkach poddamy sprzęt. Tutaj nie ma co ukrywać nie mamy jakiejś rzeszy bardzo mocnych użytkowników SL7 a i sezon stosunkowo krótki. Teraz taki semi-pro z Kanarów który, zrobi dość duży przebieg z trochę wyższymi mocami a do tego będzie się tam dostawać ta" piaskowa mgła" z sachary zmienia postać rzeczy i z 1% strzelonych rurek zrobi się 5% a to już więcej niż Covid. To jest oczywiście przykład, bo ja też nie znam nikogo komu pękła sama z siebie korba Ultegry a w cieplejszych rejonach tak bywało.
#1885
Napisano 03 lipiec 2022 - 18:45
No argument z "nie kombinują i wprowadzają produkt kiedy jest kompletnie sprawdzony" na akcje serwisowe trochę jak piernik i wiatraki, ale niech Ci będzie - pamiętaj tylko, że Giant wolny od wpadek nie jest i nie był. Czy ja wiem natomiast czy Giant jest 2-3 lata do tyłu z nowościami? Może nie jestem fanem Propel-a i może nie wszedł na rynek tak szybko jak aero zintegrowany kokpit z Cervelo czy u Treka, ale nadal był naprawdę wcześnie na tle wielu wielu marek. Giant to marka, która ma mało równych sobie, gdybym miał znaleźć coś co mi się nie podoba to niestety często niekompletna grupa, lub nieprzyjemne dla klienta oszczędności jak np. pozasystemowa budżetowa korba w systemie na prawie kompletnej 105-tce oraz nieraz koła ultra-kowadła. Ale niech każdy wybiera komu ufa, ja na swoich wyborach jeszcze się nie przejechałem
#1888
Napisano 06 lipiec 2022 - 17:35
Ja wolę firmy które nie kombinują i wprowadzają produkt kiedy jest kompletnie sprawdzony, dobry przykład to akurat Giant który, zawsze jest 2-3 lata do tyłu z nowościami ale jak już wchodzi to działa
Chyba nie do końca "działa": https://www.forumrow...wada-fabryczna/
https://www.reddit.c...issues_cracked/
#1889
Napisano 06 lipiec 2022 - 20:30
Chyba nie do końca "działa": https://www.forumrow...wada-fabryczna/
No to bastion padł . Z drugiej strony, było kombinowane aby na siłę klienta uszczęśliwiać. Prawdopodobnie wrzucenie tam zwykłej sztycy 30.9 By rozwiązywało problem. Jak kupowałem Gravela, to właśnie myślałem na Revoltem ale padło na Meridę i to przypadkiem.
PS: Giant miał już kiedyś drobne problemy ze ślizgającymi się sztycami, tutaj chcieli koniecznie dać D-Fuse lub opcję na dropera. No cóż tak się kończy kombinowanie:). Jestem na 99% pewien że zwykła 30.9 sztyca nie powoduje problemu, tylko redukcja.
#1891
Napisano 10 lipiec 2022 - 15:26
Trochę o nowym Canyonie Ultimate: https://cyclingtips....fr-at-the-tour/
- Born Ready lubi to
#1893
Napisano 26 lipiec 2022 - 05:36
Jeszcze odnośnie Madone - tak z kolegą rozmawialiśmy, że ta sztyca będzie musiała być dobierana pod wzrost lub przycinana.
Budowa tego roweru nie pozwoli na jej uniwersalność.
Bzdura. Nawet najdłuższa sztyca nie wejdzie głębiej niż górna rura ramy.
Nic nie będzie musiało być przycinane. W poprzednim modelu sztyca wchodzi też tylko do górnej ramy na wysokość Isospeed. Po prostu długa sztyca jest na pewnej wysokości i niżej jej nie schowasz. A jej budowa nie pozwala na przycięcie. Dlatego też są dwa rozmiary sztyc w Madone - 160 i 205 :-]
#1894
Napisano 19 sierpień 2022 - 07:49
Nikt nie wrzuca, to ja wrzucę.
Nowy Propel https://www.giant-bi...l#element-22552
WIdziany od dawna, ale dopiero teraz oficjalnie zaprezentowany i wrzucony do oferty. Kolejny przedstawiciel trendu tworzenia rowerów uniwersalnych. Wygląda na to, że pod względem zastosowania bardzo zbliża się do TCRa, z zachowaniem lepszych właściwości aerodynamicznych. Ciekawe czy skończy się tak jak mariaż Tarmaca i Venge'a.
Malowania bez szału, podoba mi się tylko ten srebrny.
- Bzyk i artho lubią to
#1896
Napisano 19 sierpień 2022 - 11:01
No nie wiem czy czysty aero. To nie jest rower tylko na płaskie gonki. Z całą pewnością będzie wykorzystywany również na górskich etapach / wyścigach. To połączenie lekkości i aerodynamiki.
Z kablami zupełnie się zgadzam. Te kable zaakceptowałem jako kompromis przy wyborze obecnej generacji TCRa, ale estetycznie jest to minus i strata do konkurencji. W żaden sposób nie wpływa to oczywiście na eksploatację czy na sportową stronę roweru, ale mimo to wolałbym, gdyby były schowane. Opcja ze schowanymi kablami to pewnie dopiero za jakieś 2 lata.