Wybór ramy
Started By
Muniek
, 23 Aug 2007 08:54
846 replies to this topic
#523
Posted 05 February 2011 - 19:28
Deady nie przejmuj sie , mnie tez 4 ramy podkupili u mnie , pochwalielm sie wlasnie na forum , teraz juz jestem madrzejszy , nawet linki z ciuchami podaje jak juz mam szmajurki w reku , bo potem rozmiarowki nie ma. :mrgreen:
he he prawo dzungli normalnie .
Ps; Przyznac sie , kto podkupil ramke ?
he he prawo dzungli normalnie .
Ps; Przyznac sie , kto podkupil ramke ?
#524 Gosc_Zawisza_*
Posted 05 February 2011 - 20:45
Całkiem niezła kasa jak za ta rame ale w tym roku 2011 rama Alleza została znacznie poprawiona, przedewszystkim jest sztywniejsza duzo i masz poszerzona lozyska sterow. Jak na alu to spoko parametry ale czemu ona ma " takiego garba" nie do zaakceptowania.
#527 Gosc_Zawisza_*
Posted 05 February 2011 - 23:01
Tak, to ta. na 2011 są 2 rozne ramy alleza jedna jest słabsza tz ma gorsze aprametry technologiczne i wagowe, a 2 ga tak jakby wyzszy model jest naprawde profeska.
Popatrzcie sie na rure podsiodłową zweza sie od góry ku dołowi by na gorze uzysakc wiekszy komfort, ( pozatym spec zmienił sztyce z 30,9 na 27,2 nawet w carbonowkach ) a na dole by miec wiekszą sztywnosc przy mufie.. heh super ale Canyon w alu Ultimatach miał jzu to 4 albo 5 lat temu : )
Pozdrower
Popatrzcie sie na rure podsiodłową zweza sie od góry ku dołowi by na gorze uzysakc wiekszy komfort, ( pozatym spec zmienił sztyce z 30,9 na 27,2 nawet w carbonowkach ) a na dole by miec wiekszą sztywnosc przy mufie.. heh super ale Canyon w alu Ultimatach miał jzu to 4 albo 5 lat temu : )
Pozdrower
#530
Posted 08 February 2011 - 23:41
Oczywiście, że tak.czy czas postarza carbon?
Jakby nie było, upływający czas ma wpływ na wszystko, bo dotyczy wszystkiego, co się w pojęciu 'czasoprzestrzeń' zawiera ;-)
A już nie filozofując zbytnio - na forum był poruszany już wątek, ogólnie rzecz biorąc, 'utleniania się karbonu'. Wstyd, że moderator o tym nie wie! Ale rozumiem Twoje podniecenie płynące z faktu zanabycia nowej ramki ;-) Także jesteś usprawiedliwiony jakoś tam ... i spokojnego snu życzę ;-)
#532
Posted 08 February 2011 - 23:52
Tak, oczywiście, że ma to wpływ. Miałem kupować 10 letniego Gianta Cadex'a na karbonie i 105 za 1300złotych ale się rozmyśliłem, bo czas robi swoje. Nie bez powodu zawodowcy zmieniają ramki po miesiącu czy kilku etapach. Starsze ramy kompozytowe nie są już tak sztywne; to główna różnica. Stal jest bardziej odporna na starzenie; nie wahałem się kupić 30 letniego Peugeota i uważam,że dobrze zrobiłem. Z wiekiem struktura włókien traci na jakości. Być może jednak ta ramka była mało jeżdżona lub w ogóle; czego Ci życzę i nie zauważysz oznak starzenia materiału.
Ja bym się zastanowił nad tą ramką.
życzę udanych zakupów
Ja bym się zastanowił nad tą ramką.
życzę udanych zakupów
#533
Posted 09 February 2011 - 00:04
Czyli jednak jej nie kupisz? Bez przesady ... Bo chyba nie masz zamiaru inwestować tej kasy w ramę, na której chciałbyś jeździć dożywotnio ... Powozisz się na niej jakiś czas i naturalną koleją rzeczy będziesz się rozglądał za czymś nowszym technologicznie. Pamiętaj, że apetyt rośnie w miarę jedzenia.Dostaje białej gorączki powoli, ale poczytalem troche w necie i rozsądek nakazuje zbastować.
Skoro teraz masz opcję 'udanego' zakupu, to z niej skorzystaj. Bo później znowu będziesz sobie pluł w brodę, że taka okazja Ci przeszła przed nosem. Podejmij męską decyzję! Spontan, człowieniu, spontan! Nie wszystko co przemyślane i przeanalizowane w każdym pierwiastku jest najlepszym rozwiązaniem.
Powodzenia ;-)
#534
Posted 09 February 2011 - 00:10
Deadhorse przeczytaj sobie ten artykuł łącznie z komentarzami. Powinien Ci co nie co rozjaśnić.
wiktor24 karbonowe konstrukcję starzeją się i owszem, ale na pewno nie tracą na sztywności. Jeśli już to w nieznacznym stopniu. O wiele bardziej jest to odczuwalne na alu i stali.
wiktor24 karbonowe konstrukcję starzeją się i owszem, ale na pewno nie tracą na sztywności. Jeśli już to w nieznacznym stopniu. O wiele bardziej jest to odczuwalne na alu i stali.
#535
Posted 09 February 2011 - 00:11
Niby masz rację, ale życie nie raz mnie nauczyło by unikać snobistyczno-eksperymentalnych zakupów. Nie mówie, że byłby to zły zakup, ale pieron wie co będzie dalej. Chyba się wezmę za ostrą jazdę, bo jak siedzę w domu i mam dużo wolnego czasu to mam głupie pomysły ;-)
Niby ramka niejeżdżona, wysokiej klasy, więc ma wielkie plusy, ale nikt nie zagwarantuje, że za rok czy dwa nie strzeli coś przypadkiem, a z czasem to atrakcyjność tej ramy będzie diametralnie spadać, więc czasem mogę wpaść w ślepą uliczkę.
Thorian, mam tyle czytać o północy? :mrgreen:
już czytam, czytam...
Niby ramka niejeżdżona, wysokiej klasy, więc ma wielkie plusy, ale nikt nie zagwarantuje, że za rok czy dwa nie strzeli coś przypadkiem, a z czasem to atrakcyjność tej ramy będzie diametralnie spadać, więc czasem mogę wpaść w ślepą uliczkę.
Thorian, mam tyle czytać o północy? :mrgreen:
już czytam, czytam...
#536
Posted 09 February 2011 - 10:58
No to panowie konkrety:
Jaki wpływ ma postepujący czas na carbon: utrata sztywności czy utrata wytrzymałosci, która może doprowadzić do niespodziewanego pęknięcia "najszłabszego ogniwa"?
jesli problem tkwi TYLKO w utracie sztywności, no to nie widze obaw by posiąść taką rame. Tylko czy tak jest?
Jaki wpływ ma postepujący czas na carbon: utrata sztywności czy utrata wytrzymałosci, która może doprowadzić do niespodziewanego pęknięcia "najszłabszego ogniwa"?
jesli problem tkwi TYLKO w utracie sztywności, no to nie widze obaw by posiąść taką rame. Tylko czy tak jest?