Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trek Madone 2.1 Compact 2013 Czy Warto?


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 karuzel91

karuzel91
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 12 wrzesień 2021 - 00:36

Cześć, zastanawiam się nad kupnem wyżej wymienionego Treka, rower oczywiście używany, trochę doinwestowany i zastanawiam się czy warto. Proszę o zdanie bardziej doświadczonych. Dodam ze będzie to moja pierwsza szosa.
Rower na wyposażeniu:
Shimano 105, kasety 1x 12-25 i 1x 12-30 (przyznaje uczciwie ze nie mam pojęcia co te oznaczenia znaczą bo jestem zielony i nowy w temacie), karbonowe koła 55mm z aluminiowa obręczą hamulcowa, opony Continental grandprix 5000, jakieś pedały zatrzaskowe (nie mam informacji jakie wiec pewnie jakieś standardowe tanioszki), dwa bidony karbonowe bontragera. Facet, który sprzedaje rower ma kwity na to że rower był serwisowany regularnie na zimę co roku (każda z faktur około €350, wymiany kabli etc). Rower nie posiada żadnych widocznych wgnieceń czy pęknięć, kolor Viper red. Cena jaka interesuje sprzedającego to €899. Pytanie brzmi, czy warto tyle płacić za rower z 2013 roku czy może poszukać czegoś innego na pierwsza szosę?

#2 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 postów

Napisano 12 wrzesień 2021 - 06:57

A rozmiar w ogóle odpowiedni? 899 to on mógł w tym 2013 jako nowy kosztować
Daj w ogóle jakieś zdjęcia czy link do ogłoszenia (choć na 99% cena jest o wiele za wysoka)

#3 karuzel91

karuzel91
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 12 wrzesień 2021 - 07:19

Nie jestem specem ale wg lokalnego sklepu treka z Polski to dla mnie ramy w rozmiarze 56 przy wzroście 178. Niestety w ogłoszeniu tylko jedno zdjęcie poglądowe słabej jakości. Link do ogłoszenia: https://link.marktpl...content=app_ios

#4 Invincible.

Invincible.
  • Użytkownik
  • 378 postów

Napisano 12 wrzesień 2021 - 18:07

Akurat tabelki treka są chyba najbardziej skopanymi na rynku