Skocz do zawartości

Zdjęcie

Łańcuchy Shimano Vs Kmc

9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KlasycznaBianeczka

KlasycznaBianeczka
  • Użytkownik
  • 33 postów
  • SkądNYC

Napisano 20 październik 2022 - 18:49

Witam Kolegów i Koleżanki jestem nowy w temacie od kilku miesiecy jezdze na szosie ktora kupilem fabrycznie na lancuchu KMC ktory masakrycznie wrecz halasowal, chodzi o to ze po wosku Mommum pierwsze 5-10 km bylo wzglednie cicho, potem jeden wielki jazgot, w koncu go wymienilem na kierunkowy Shimano i powiem tak, po nasmarowaniu i przejechaniu 120 km jest ciszej niz na KMC tuż po woskowaniu.

Oczywiscie woskuje na noc i dopiero rano jade. Czy wszystkie lancuchy KMC tak sie zachowuja czy po prostu na "fabryczny" montaż dają zawsze takie g .... ?

#2 manfred

manfred
  • Użytkownik
  • 788 postów
  • SkądPodhale

Napisano 20 październik 2022 - 18:59

Mam trzy zwykle i jeden z najwyższej półki żółto czarny sorry ale jestem na wyjeździe i nie mam jak poszukać jaki to jest. Tak te zwykle po 80km hałasują ten lepszy może trochę później ale chyba tak mi się wydaje i uzasadniam to wydana kasą na niego. W następnym sezonie ide w Shimano DA a co :-) inna sprawa że Momum to badziew nie wosk wg mnie
  • KlasycznaBianeczka lubi to

Facebuk i  YT  Strava

#3 KlasycznaBianeczka

KlasycznaBianeczka
  • Użytkownik
  • 33 postów
  • SkądNYC

Napisano 20 październik 2022 - 19:05

Mam trzy zwykle i jeden z najwyższej półki żółto czarny sorry ale jestem na wyjeździe i nie mam jak poszukać jaki to jest. Tak te zwykle po 80km hałasują ten lepszy może trochę później ale chyba tak mi się wydaje i uzasadniam to wydana kasą na niego. W następnym sezonie ide w Shimano DA a co :-) inna sprawa że Momum to badziew nie wosk wg mnie

U mnie Mommum sie dobrze sprawdza to fakt trzeba co 120-150km posmarowac ale lancuch/naped mam czysty, nie to co na oliwce. Slyszalem ze ten  belgijski Wax-pro czy jakos tak wystarcza na znaznie dluzej, a czym Ty smarujesz swoje lancuchy ?