Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pirelli P Zero Race Tlr


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawel-s

Pawel-s
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 11 czerwiec 2023 - 13:36

Przejechane jakieś 1000 km na nich . Rozwarstwienia wszędzie w tej opasce.
To normalne , bezpieczne ?
Jak na taka klasę , cenę opon spodziewałbym się troszkę więcej.

Załączone pliki



#2 EmPe

EmPe
  • Użytkownik
  • 1027 postów

Napisano 11 czerwiec 2023 - 14:03

Ona się tak rozwarstwiła, że wygląda jakby wystawał spod obręczy jakiś kołnierz ze starej dętki?? Dla mnie to raczej normalne nie jest. Ciekawe co powiedzą inni użytkownicy tej opony?? Ja bym to reklamował.



#3 Pawel-s

Pawel-s
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 11 czerwiec 2023 - 15:56

To tubless ale właśnie tak to wyglada. Cała ta opaska z tej opony odchodzi tka jakby klejenie puszczało.

#4 Pawel-s

Pawel-s
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 11 czerwiec 2023 - 16:08

Odkleja się ta opaska opony- tubeless

Załączone pliki



#5 Rowerex

Rowerex
  • Użytkownik
  • 230 postów

Napisano 11 czerwiec 2023 - 16:36

W Continentalach 4000SII rok temu zaczęło się to samo na obu oponach i po podobnym dystansie, a to są wersje pod dętki, żadne tam TL, czy TL-ready - w dodatku snują się z tego nitki oplatające piasty i hamulce - w starych Michelinach Pro i Pro2 nigdy czegoś takiego nie zaobserwowałem.



#6 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 12 czerwiec 2023 - 07:51

Znajomi jeżdżą na Pireli tubeless i czegoś takiego nie mają. Ja bym to reklamował. 

Wcześniej w Conti GP4000 SII odchodziły mi nitki po bokach, robiły się jakby mini pęknięcia. Reklamowałem to i wysłali mi nową oponę. 

W GP5000 tego problemu już nie mam. 





Dodaj odpowiedź