Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opony - Pomoc W Wyborze


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karmazynowy jeleń

Karmazynowy jeleń
  • Użytkownik
  • 122 postów

Napisano 11 lipiec 2024 - 13:49

Pojawił się nowy model Conti i bym go kupił (na półkę) na przyszły sezon:

https://www.bike24.com/p2838075.html

Mam do Was takie pytanie, czy sklep prawilny czy szukać w innym? Na kanale YT była o nich wzmianka. Chętnie bym kupił 26mm na przód a 29mm na tył. Tyłu w zasadzie nie zdejmuję, to się jakoś przepchnie przez zacisk przy mniejszym ciśnieniu a przód byłby super. Chyba nie ma nic złego w takim rozwiązaniu?



#2 perun

perun
  • Użytkownik
  • 122 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lipiec 2024 - 14:59

Z tego co czytałem w recenzjach ta opona jest przeznaczona wyłącznie na przednie koło. Na tył producent sugeruje zakładanie dowolnej innej opony.



#3 Karmazynowy jeleń

Karmazynowy jeleń
  • Użytkownik
  • 122 postów

Napisano 11 lipiec 2024 - 15:23

Dzięki kolego, to już tak dla zasady, jak coś cytujesz, wklej źródełko. Nawet by mi taki układ pasował...



#4 Karmazynowy jeleń

Karmazynowy jeleń
  • Użytkownik
  • 122 postów

Napisano 12 lipiec 2024 - 08:19

Faktycznie coś w tym może i jest, bo DECATHLON na TdF jedzie z tą oponą tylko na przodzie. Tył mają GP5000 S-TR



#5 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 lipiec 2024 - 12:25

Ogólnie Opona Continental Aero 111 w zamyśle jest projektowana na przód. 
Wszędzie też piszą o jej działaniu na przednim kole. 

https://www.continen...item-82184a49e1
These so-called ‘vortex generators’ are the very feature that manage to control the turbulence in the airflow on the surface of the front wheel.

 

 

https://www.continen...-aero-111-tire/

Front-wheel-specific road tire demonstrates significant aerodynamic benefits at increased yaw angles in extensive wind tunnel testing.  

 

nie sądzę aby coś złego miało się stać zakładając ją na tył, ale to raczej kasa w błoto i na pewno lepiej założyć 5000S lub 5000 TT 

 

Osobiście jestem ciekaw jak z przyczepnością Aero 111 na zakrętach przez te nacięcia... W 5000 S czy 5000 TT bieżnik jest równiutki... 
Myślę że to raczej opona do czasówki gdzie nie wchodzimy tak w zakręty jak np na zjazdach w górach. 


HDJ ROCKER PLATE - Platforma pod trenażer
https://rockerplate.pl - Shimano i Continental + Kolarskie motywy dla etui na telefon 
 




Dodaj odpowiedź