Szykuję się do wyjazdu, a tu taka sytuacja, jakaś nitka z opony wystaje, zaczynam się przyglądać. Obie opony tak wyglądają, po całym obwodzie, przebieg ok. 2000km, ciśnienie cały czas na max, czyli okolice 70PSI, może czasami więcej, dętki, od zakupu jeszcze nie były ściągane z obręczy, zawodnik 100kg. Bać się?
Bontrager R1 Hard-Case Lite 700X32
#3
Posted 16 August 2024 - 21:10
Ja nic nie widzę
Ale jak coś moje R2-ki mają sporo większy przebieg.
To zobacz teraz, odchodzą nitki długości 6-8cm, na obu oponach, a jak obejrzałem całe, to znalazłem uszkodzenie boku. To akurat mogłoby być spowodowane użytkowaniem (jazda po kruszywie), ale tam odchodzi pęknięcie, widać po powiększeniu. Słabo.
Attached Files
#7
Posted 19 August 2024 - 19:27
Długo pojeździ. Ale obserwuj.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."



