Ale co, mrygasz długimi jak ktoś nie chce zjechać z lewego pasa?
Jeszcze nigdy tego nie robiłem a jestem kierowcą Bmw
Napisano 26 styczeń 2025 - 11:30
Napisano 26 styczeń 2025 - 17:12
Napisano 26 styczeń 2025 - 18:03
Nie no w sumie jest nieźle. Wiadomo, że wygodniej byłoby gdyby nie było konieczności zdejmowania koła. U mnie wchodzi bez zdejmowania (kombi segmentu D), ale samochód niski i tak czy tak trzeba się trochę nagimnastykować. Właśnie planuję zmianę na coś wyższego, ciekawe jak tam będzie wchodzić, ale tym razem już hak zamawiam obowiązkowo - bagażnik na hak to jest mega wygoda.
Przy wrzucaniu roweru do bagażnika w taki sposób rozważ użycie pasa, który przytrzyma rower na wypadek mocnego uderzenia samochodem. Zwłaszcza pod dłuższe trasy, jazdę z dużą prędkością. Ja w tym celu pakuję cały rower do miękkiej torby-pokrowca, którą zabezpieczam pasami o elementy konstrukcyjne. Ale w sumie tak robię tylko na trasie do Chorwacji.
Napisano 26 styczeń 2025 - 18:26
Przednie koło raz czy dwa zostawiałem i okazywało się, że mocno zasłaniało tylną szybę.
Tak, z czasem zabezpieczałem takimi rozciagliwymi linkami z hakami do mocowania rzeczy do bagażnika. Ale ogólnie, po ułożeniu na macie tam się nic nie telepie..
a, i nauczka po Mazurach - warto zabrać dyskutowany tu jakiś czas temu karcher do mycia roweru bo samo tylko wycieranie ubabranego bajka i potem pakowanie go do auta to zło
Napisano 26 styczeń 2025 - 18:58
Przednie koło raz czy dwa zostawiałem i okazywało się, że mocno zasłaniało tylną szybę.
Tak, z czasem zabezpieczałem takimi rozciagliwymi linkami z hakami do mocowania rzeczy do bagażnika. Ale ogólnie, po ułożeniu na macie tam się nic nie telepie..
a, i nauczka po Mazurach - warto zabrać dyskutowany tu jakiś czas temu karcher do mycia roweru bo samo tylko wycieranie ubabranego bajka i potem pakowanie go do auta to zło
Ja go ostatnio cały czas wożę. Fajna zabawka, sprawdza się dobrze i to nie tylko do roweru.
Napisano 26 styczeń 2025 - 20:37