Skocz do zawartości

Zdjęcie

Motoryzacja - Transport Rowerów Itp.

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2936 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 styczeń 2025 - 15:54

Ale co, mrygasz długimi jak ktoś nie chce zjechać z lewego pasa? :D :D

Jeszcze nigdy tego nie robiłem a jestem kierowcą Bmw

• artho lubi to

#2 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2907 postów

Napisano 26 styczeń 2025 - 10:59

Jeszcze nigdy tego nie robiłem a jestem kierowcą Bmw

O, czym tam śmigasz cauchy z ciekawości? :D

#3 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2936 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 styczeń 2025 - 11:30

X3 G01 moja pierwsza furka. I od razu skonczyla sie jazda na rowerze lol.. sam jezdze raczej jak niemiecki emeryt, nie siedze na dupie, przepuszczam inne auta, nie wyrywam na swiatlach, uzywam kierunkowskazow itp ;) raz tylko uzylem klaksonu, koles przede mna jechal na dwoch pasach 🫣 ogolnie jezdze na zasadzie „mam czas”.

No ale to offtop, zaraz pewnie Prozor skasuje, albo moze przeniesie do motoryzacyjnego tematu jesli jest..

#4 artho

artho
  • Użytkownik
  • 2907 postów

Napisano 26 styczeń 2025 - 11:47

O a jak z transportem roweru w X3? Pewnie w środku tak średnio? Czy wejdzie rower/dwa? Zgaduję, że bardziej bagażnik na hak?

#5 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2936 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 styczeń 2025 - 17:12

Rower zabrałem kilka razy, m.in na objazd pętli Mazurskiej (odradzam) i szoskę na tydzień do Czorsztyna (polecam!)
Haka nie mam. Dowiedziałem się z czasem, że haków się seryjnie już nigdzie nie montuje, chyba że na życzenie klienta (nie jestem w stanie zweryfikować tej informacji).

Rower pakowałem do bagażnika z demontażem przedniego koła i lewego pedała. Koło z czasem zacząłem pakować w specjalny pokrowiec. Myślę, że do środka max to dwa rowery, po ułożeniu tetrisa i rozdzieleniu jakąś matą żeby się nie ocierały. Ale to tylko moje wyobrażenie, nie sprawdziłem tego w praktyce.
Tak to wygląda: