Skocz do zawartości

Zdjęcie

Trek 1.5 czy Scott S50 a może inny...

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiljer

Wiljer
  • Użytkownik
  • 620 postów

Napisano 04 maj 2011 - 08:04

Witam w najbliższym czasie mam zamiar kupić mój pierwszy rower szosowy, dotychczas jeździłem na MTB ale głównie po szosie.
Bardzo dużo szperałem po różnych sklepach, na sprzęcie znam się dosyć ale nie mam żadnego doświadczenia.
Cena jaką mogę przeznaczyć na rower to około 2800zł.
Rower nowy bądź używany w bardzo dobrym stanie. Możliwość kupna z zagranicy o ile wyjdzie taniej. Z moich obserwacji wynika, że rowery są dużo tańsze w USA ale dużo za przesyłkę i pewnie jakieś cło wyjdzie. Natomiast Niemcy czy Austria chętnie.
Moje typy:

Scott Speedster S50 (2011)
http://www.scott.pl/...99&id_prod=2066

Trek Alpha 1.5 (2010) nowy
http://www.ssc.pl/trek2010/15.html (specyfikacja)
http://cgi.ebay.pl/R...=item3367134101 (ale kupowałbym tu z racji lepszej ceny)

osprzęt delikatnie lepszy wydaje mi się ma Trek
oba mają karbonowe widelce
nie wiem jak z ramą, czy tu przoduje scott czy trek ?
Trek wydaje mi się bardziej prestiżowa ale to nie ma znaczenia wielkiego.

a i czy Trek 1.5 z 2010 od 1.5 2011 różni się tylko malowaniem ?

od razu zaznaczam, aby nie proponować rowerów Giant, Author

pozdrawiam

max dst:

412 km Kraków - Warszawa (2020)

#2 Jakub123

Jakub123
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • SkądKatowice

Napisano 04 maj 2011 - 13:11

na moje Trek. Trek daje dożywotnią gwarancję, podczas gdy Scott daje 5 lat przy dokonywaniu corocznych przeglądów w autoryzowanym serwisie. W przeciwnym razie okres gwarancji ulega redukcji do 3 lat.

Trek 1.5 z 2010 i 2011 są wykonane z tego samego stopu (Alpha White) i w sumie osprzętem się chyba znacząco nie różnią (patrząc po tabelkach na www SSC) chyba , że siodłem etc.

No i 1.5 z 2010 ma ładniejsze malowanie :D

#3 Wiljer

Wiljer
  • Użytkownik
  • 620 postów

Napisano 04 maj 2011 - 14:34