Trek 1.5 czy Scott S50 a może inny...
Napisano 04 maj 2011 - 08:04
Bardzo dużo szperałem po różnych sklepach, na sprzęcie znam się dosyć ale nie mam żadnego doświadczenia.
Cena jaką mogę przeznaczyć na rower to około 2800zł.
Rower nowy bądź używany w bardzo dobrym stanie. Możliwość kupna z zagranicy o ile wyjdzie taniej. Z moich obserwacji wynika, że rowery są dużo tańsze w USA ale dużo za przesyłkę i pewnie jakieś cło wyjdzie. Natomiast Niemcy czy Austria chętnie.
Moje typy:
Scott Speedster S50 (2011)
http://www.scott.pl/...99&id_prod=2066
Trek Alpha 1.5 (2010) nowy
http://www.ssc.pl/trek2010/15.html (specyfikacja)
http://cgi.ebay.pl/R...=item3367134101 (ale kupowałbym tu z racji lepszej ceny)
osprzęt delikatnie lepszy wydaje mi się ma Trek
oba mają karbonowe widelce
nie wiem jak z ramą, czy tu przoduje scott czy trek ?
Trek wydaje mi się bardziej prestiżowa ale to nie ma znaczenia wielkiego.
a i czy Trek 1.5 z 2010 od 1.5 2011 różni się tylko malowaniem ?
od razu zaznaczam, aby nie proponować rowerów Giant, Author
pozdrawiam
max dst:
412 km Kraków - Warszawa (2020)
Napisano 04 maj 2011 - 13:11
Trek 1.5 z 2010 i 2011 są wykonane z tego samego stopu (Alpha White) i w sumie osprzętem się chyba znacząco nie różnią (patrząc po tabelkach na www SSC) chyba , że siodłem etc.
No i 1.5 z 2010 ma ładniejsze malowanie
Napisano 04 maj 2011 - 14:34
Odnośnie tej gwarancji to czy tak jak w przypadku treka z Austrii gwarancja obejmuje wszystkich dystrybutorów Treka ?
wyżej link nie działa chyba,
http://cgi.ebay.pl/R...=item3367134101
max dst:
Napisano 04 maj 2011 - 16:45