Jak widać, jeśli ktoś ją pamięta z dawnej odsłony, do wymiany poszedł cały napęd, przerzutka i klamki, opony, oraz wsporniki - WCS ustąpił miejsca dla Pro Vibe i KCNC ti pro lite. Acha, no i poprawiłem korbę, montując na niej osłonę na łańcuch.
Rowerek śmiga bardzo fajnie. Wagowo też wypadło ok, szczególnie jak na takich ciężkawych kołach (choć waga nie była priorytetem). Za to na pewno jest sztywno, i trochę aero. Złożenie roweru i jego modyfikacje zajęły mi prawie 2 lata, teraz rowerek jest idealnie ustawiony pode mnie
Specyfikacja:
RAMA: Author a6605 (alu Columbus airplane 3th.buttled + carbon)
WIDELEC: Reynolds Ouzo Pro full carbon
KOŁA: Mavic Cosmic alu
KLAMKOMANETKI: 105 (5600)
KORBA: Ultegra 6600/ 52T/172,5 mm (Aero DIY
PRZERZUTKA T: Ultegra 6700
KASETA: Ultegra 6700/ 12-25
ŁAŃCUCH: Ultegra 6700
SUPORT: Ultegra 6600
PEDAŁY: Look
HAMULCE: Shimano Exage 500 (350gr)
SIODEŁKO: Selle Italia Edy Merck (Flite g. gel) (200gr)
SZTYCA: KCNC TI PRO LITE 23cm (110gr)
KIEROWNICA: FSA ENERGY/ 42cm
MOSTEK: PRO VIBE 7s Thor Hushovd edition/120mm (122gr)
OWIJKA: Fi'zi:k Microtex
STERY: Ritchey
OPONY: Schwalbe Ultremo R1
DĘTKI: Vittoria Ultralite
KOSZYK: Specialized
Waga: 8,2kg

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Kilka słów o korbie: pomysł był prosty, jako że rower jest przeznaczony do jazdy po płaskich terenach (za daleko mi w góry i nie przepadam za wspinaczkami
Acha, uprzedzając pytania, sama osłona waży 100gr. Ale z powodzeniem można było ją zrobić z plexi 2mm, było by o jakieś 30g lżej. Planuje ją też trochę wycieniować, choć jak mówię, nie jara mnie zrzucenie parudziesięciu gr, dla tego jakoś mi się nie chce. W przyszłości może zamówię u Jarka wersję carbonową i mam tez możliwość zrobić z lekkiego stopu alu. Ale puki co tak mi się podoba
trochę detali:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Edit: owijki nie widać, gdyż na razie jej nie założyłem




