Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trek 1.1


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 aurox

aurox
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • SkądNałęczów

Napisano 29 maj 2011 - 19:14

Mój Trek. Rower jest w podstawowej specyfikacji, dołożyłem tylko koszyki na bidony.

Dołączona grafika

ROZMIAR 58cm
WARIANT GEOMETRII H2
KOLOR Gloss Black
RAMA Alpha White Aluminium
WIDELEC Aluminium
KOŁA Piasty alum.;obr. Bontrager
OPONY Bontrager T1, 700x23c
MANETKI Shimano 2300 STI, 8 biegów
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano 2300
PRZERZUTKA TYŁ Shimano 2300
MECH KORBOWY FSA Tempo, 50/34
KASETA Sun Race CSR86 12-25, 8 biegów
PEDAŁY Alum./plas. +noski
SIODŁO Bontrager Affinity 1
WSPORNIK SIODŁA Bontrager SSR, 12mm offset
WSPORNIK KIEROWNICY Bontrager Sport, 10 st., 26.0mm
KIEROWNICA Bontrager Sport VR-C, 26.0mm
STERY 1-1/8", półzintegrowane
HAMULCE Alum. dźw. Shimano 2300 STI
WAGA około 9400g


Jestem zadowolony z zakupu, to moja pierwsza szosa z prawdziwego zdarzenia. Osprzęt to bardzo pozytywne zaskoczenie (decydując się na grupę myślałem że będzie gorzej niż przy Sorze), napęd nie jest zbyt cichy ani super precyzyjny, ale za to biegi zmieniają się bardzo lekko i chwyt na klamkach jest wygodny.

Rama to dobra baza na coś większego, jak napęd się zajeździ to zmienię na tiagrę i dołoże lżejsze kółka i będzie naprawdę fajny i wygodny rowerek.

Dobrze dobrałem rozmiar, geo jest super, na pewno co jakiś czas będę obniżał mostek o jedną podkładkę.

Siodło też na plus.

Największy problem jest z hamulcami, na prawdę słabo hamują.

Jedyne co chce dokupić to buty i zębatkę 39 zamiast 34, myślę że korba 39/50 będzie idealna dla mnie.

więcej zdjęć
https://picasaweb.go...an.jama/Trek11#

aha
no i jeszcze mam szpanerskie białe pancerze 8-)

#2 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1682 postów
  • SkądWLKP

Napisano 29 maj 2011 - 20:05

Fajny ten trek podoba mi sie , musisz pomyslec tylko w next sezonie o zmienie na jakas wyzsza grupe wrazenia poztywne ladnie sie porezentuje ;-)

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#3 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 29 maj 2011 - 21:05

Fany sprzęt - zwłaszcza, że to Trek. Oby dobrze się jezdziło.

#4 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 29 maj 2011 - 22:36

zębatkę 39 zamiast 34, myślę że korba 39/50 będzie idealna dla mnie.

Tylko sprawdź przed zakupem, czy FSA robi tarcze 39 z takim samym rozstawem śrub, jak w korbie kompaktowej. Niektóre firmy mają inny rozstaw śrub w klasycznych szosowych, a inny w kompaktowych.

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#5 aurox

aurox
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • SkądNałęczów

Napisano 30 maj 2011 - 15:03

zębatkę 39 zamiast 34, myślę że korba 39/50 będzie idealna dla mnie.

Tylko sprawdź przed zakupem, czy FSA robi tarcze 39 z takim samym rozstawem śrub, jak w korbie kompaktowej. Niektóre firmy mają inny rozstaw śrub w klasycznych szosowych, a inny w kompaktowych.


tu jest właśnie problem

Rynek blatów pod bcd 110 jest wąski. Tylko W Polsce znalazłem tylko stonlighta 39T BCD 110

Albo poprostu przejde na klasyczną 39/53 :mrgreen:

#6 aurox

aurox
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • SkądNałęczów

Napisano 26 czerwiec 2011 - 20:39

Dołączona grafika

aktualizacja zdjęcia: są białe koszyki na bidony i tarcza 39t

#7 mrkomar

mrkomar
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 lipiec 2011 - 09:06

dobry wybór jak na pierwszą szosę ;)

#8 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 18 lipiec 2011 - 19:57

Hmmm kierownica mi się bardzo podoba :>

#9 mrkomar

mrkomar
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 lipiec 2011 - 22:40

a co w niej jest takiego fajnego :> :D

#10 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2567 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 18 lipiec 2011 - 22:50

gięcie w stylu klasycznym + idealnie ułożone klamki = idealna linia od mostka po same klamki.

#11 mrkomar

mrkomar
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 lipiec 2011 - 08:28

Jak wiesz klasyczne gięcie niestety nie jest specjalnie wygodne podczas jazdy, mam na mysli dolny chwyt. Ale rzecz gustu :)

#12 woody

woody
  • Użytkownik
  • 1415 postów
  • Skądłódź

Napisano 19 lipiec 2011 - 08:34

no właśnie musze u siebie zmienić kierownice ta tego typu co ty masz. Gięcie mam klasyczne i ten dolny chwyt faktycznie padaka, wydaje się jakby za głęboko te rączki były

u2250y2014v3.gif


#13 aurox

aurox
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • SkądNałęczów

Napisano 19 lipiec 2011 - 18:13

Jak wiesz klasyczne gięcie niestety nie jest specjalnie wygodne podczas jazdy, mam na mysli dolny chwyt. Ale rzecz gustu :)


Rzecz gustu...

Najgorsze wspomnienia mam z kierownicy kompaktowej- brak dostępu do dźwigni hamulca w dolnym chwycie. Tutaj dolny chwyt to poezja- często korzystam.

Wydaje mi się że moja kiera to nie jest klasyczna lecz kompaktowa

Po pierwsze jest płytsza i jakby to nazwać...

po prostu jak się spojrzy z góry to korki od owijki są na wysokości połowy długości mostka

W dolnym chwycie można cisnąć na stojąco

Możliwości gięć jest masa- każdemu pasuje inny. Znaczenie może mieć długość i kąt mostka. Za nisko umieszczona kierownica utrudnia dolny a za wysoko górny ( i na klamkach) chwyt

#14 Przem59

Przem59
  • Użytkownik
  • 222 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 wrzesień 2011 - 08:17

aurox, Cześć, dealer, u którego kupiłem swój rower proponuje mi treka 1.1 w cenie 2000 zł w dokładnie takiej samej konfiguracji. Syn ma 12 lat i zacięcie do kolarstwa. To tez ma byc jego pierwsza szosa :).Tyle, że dla niego rama 52... Jak oceniasz swoje wrażenia z sezonu? Dzieki za odpowiedź.

#15 aurox

aurox
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • SkądNałęczów

Napisano 16 wrzesień 2011 - 13:24

na plus, tylko trzeba klocki wymienić na lepsze

napęd daje rade, nie widać zużycia jak na ten przebieg, choć głośny, ale rama sztywna i koła też choć ciężkie

nad czym się jeszcze zastanawiałeś? możemy podyskutować w innym dziale, mam doświadczenie z nowym rowerem z niskiej półki i mogę sporo powiedzieć o wadach i zaletach. Część opinii dot. nowych tanich rowerów na forum to mity.

Jak bym teraz kupował (2000zł) to i tak bym kupił nowy 8-)

#16 Alex2310

Alex2310
  • Użytkownik
  • 170 postów
  • SkądCzarne/Szczecinek

Napisano 08 kwiecień 2012 - 11:10

Bardzo ładny TREK ;-) Chyba takiego samego zakupię po świętach. Ciekaw jestem jak wyglądałby z białą ramą z czarnym napisem TREK?

#17 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1682 postów
  • SkądWLKP

Napisano 08 kwiecień 2012 - 11:28

Rzeczywsicie te ramy treka sa bardzo ladne , nie wiem jak wam ale mnie sie one strasznie podobaja fajna maja geometrie + malowanie ;-)

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#18 Alex2310

Alex2310
  • Użytkownik
  • 170 postów
  • SkądCzarne/Szczecinek

Napisano 08 kwiecień 2012 - 11:34

Rzeczywsicie te ramy treka sa bardzo ladne , nie wiem jak wam ale mnie sie one strasznie podobaja fajna maja geometrie + malowanie ;-)



Tak bardzo ładne, tylko czy da się taką ramę pomalować na biało?

#19 Gosc_ukasz6_*

Gosc_ukasz6_*
  • Gość

Napisano 10 luty 2013 - 20:30

Witam,to mój 1 post i od razu pytanie do Was:)
Jestem na kupnie 1 w swoim życiu szosówki i mam na oku kilka niedrogich sztuk dla początkującego, a moim faworytem od samego początku jest trek 1.1.Jest jedno ale- mój wzrost 186cm i rozmiar ramy upatrzonego rowerka to 56cm. Czy to w ogóle wchodzi w grę?Dotąd jeździłem na MTB i zawsze preferowałem troszkę mniejsze ramy,po prostu lepiej mi się jeździło na takich.Do autora tematu: Czy taki rower dla początkującego jest dobrą inwestycją do częstych treningów czy odradzasz?

#20 BartekO

BartekO
  • Użytkownik
  • 90 postów
  • SkądTuchów

Napisano 10 luty 2013 - 20:34

mam Treka 1.1 54 cm chyba wystarczy, ja mam wzrostu 184 i wlasnie 54 cm i nie jest mała jak na mnie, myśle ze 54 by wystarczyła, tak myślę ;)
a co do tego czy się nadaje dla początkującego, to myśle że tak, przejechałem na niej przez 1.5 sezonu 12tys km i nie miałem problemu z jakąś wadą czy defektem, poprosty sprzęt (kaseta, łańcuch, opona) była zużyta i wymieniam na wiosnę, a tak to wszystko smiga.