Pytanie typu: "Który wybrać?"
#1
Napisano 11 lipiec 2011 - 23:20
Dlatego proszę o radę. Wybrałem kilka rowerów, ze sklepu, który oferuje w mojej okolicy zdecydowanie największy wybór, i jest skory do udzielania rabatów.
Zastosowałem kilka filtrów:
-cenowy
-dostępność rozmiaru ramy
-nie-sora (bo słyszałem o niej brzydkie rzeczy)
Oto wyniki:
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
I te, podobne osprzętowo, ale mimo to nieco tańsze (z czego to wynika?)
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
http://rower.com.pl/...cPath=6_699_854
Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyście mogli mi doradzić coś, polecić któryś z powyższych, lub zaproponować coś innego.
Liczę na pomoc.
Pozdrawiam. :-D
#2
Napisano 12 lipiec 2011 - 01:23
#3
Napisano 14 lipiec 2011 - 21:02
Pozdrawiam :]
#4
Napisano 14 lipiec 2011 - 23:36
#7
Napisano 16 lipiec 2011 - 15:36
Jeszcze zanim to przeczytałem wpadło mi do głowy dołożyć kilka stów i mieć obie rzeczy na raz (chodzi o ten rower: http://rower.com.pl/...=1472_6_699_854 )
Wracając, problem z dobrą ramą jest następujący: skąd mam wiedzieć która rama jest dobra? Czy rama dobrego producenta = dobra rama?
#8
Napisano 16 lipiec 2011 - 19:20
Widelec karbon dobrze tłumi drgania itd a polskie drogi wiadomo jakie są.
#9
Napisano 16 lipiec 2011 - 20:33
#10
Napisano 17 lipiec 2011 - 00:08
http://www.poreba.ca...74,produkt.html
masz tiagre i carbon widelec i dobra firma
http://ww2.bikekatal...ale.CAAD8.Sora/
co prawda sora ale jak pisano wyzej z czasem sobie zmienisz
http://ww2.bikekatal...03/Cube.Aerial/
patrz wyzej
http://ww2.bikekatal...re.AUDACIO.300/
i troche allegro:
http://allegro.pl/ro...1715759187.html
http://allegro.pl/pr...1704469794.html
http://allegro.pl/ro...1715759189.html
i moj faworyt:
http://allegro.pl/ro...1700438495.html
#11
Napisano 17 lipiec 2011 - 10:43
Podoba mi się też LP audatio 400, no ale to już cena lekko przekraczająca budżet pozatym przeczytałem o nim zdanie, które cytuję; "piękny rower, szkoda tylko, że od razu do przebudowy: - kaseta, tylna piasta (dość ciężkie) - opony - Bontrager może i wygląda ładnie i bojowo, ale także jest ciężki (proponuję Conti Race King 2.0 - poniżej 500g sztuka). - siodełko - niestety zbyt miękki stelaż podatny na wyginanie - manetki - XT lepiej zdają egzamin na wyścigach." ze strony: http://ww2.bikekatalog.pl/2011
Może to odnosi się do bardziej profesjonalnego użycia roweru, ale i tak potrafi zrazić.
Myślę, że nie mam co kombinować znowu aż tak bardzo. Raczej nie spodziewam się wykombinować czegoś mądrego samemu, a sezon ucieka.
#13
Napisano 17 lipiec 2011 - 22:44
Ap ropo trzech tarcz z przodu --> moim zdaniem powinieneś unikać tego rozwiązania, 3 tarcze nie funkcjonują dobrze. Z tyłu zakładasz większą rozpiętość zebatek i na jedno wyjdzie jak z przodu będziesz miał dwie.
#14
Napisano 18 lipiec 2011 - 11:29
Czy warto, czy nie - nie umiem ocenić, natomiast założenie zębatki z tyłu o większej rozpiętości i pozostawienie blatu nie jest równoważne z 3 tarczami z przodu, różni się zestopniowaniem - biegi można bardziej precyzyjnie dobierać . Nie chcę tu wywoływać dyskusji, bo właściwy wątek jest gdzie indziej:-)Ap ropo trzech tarcz z przodu --> moim zdaniem powinieneś unikać tego rozwiązania, 3 tarcze nie funkcjonują dobrze. Z tyłu zakładasz większą rozpiętość zebatek i na jedno wyjdzie jak z przodu będziesz miał dwie.
#15
Napisano 20 lipiec 2011 - 08:26
Pokupuję jeszcze trochę dodatkowego sprzętu, i wio, w drogę. :-P
#18
Napisano 28 lipiec 2011 - 21:11
Do tej pory jeździłem tylko mtb ale chciałbym też pojeździć po szosie, nie znam się za bardzo na szosówkach więc proszę o radę, http://allegro.pl/ca...1725669735.html co sadzicie o tej szosówce warto ja brac? ewentualnie co poradzilibyście do 3000