Koła gotowe firmowe
#263
Posted 01 April 2013 - 20:00
Nie ścigam się na maratonach, jeśli już to z kolegami. Jeżdżę zdecydowanie po płaskim (górek tutaj nie ma). Waga 70-72 kg.
#264
Posted 03 May 2013 - 13:17
Dzięki z góry za uwagi, również względem poprawy (o ile w ogóle jakiejś) szybkości średnich i wygody.
Dzięki z góry,
Pozdrawiam,
Janusz
#267 Gosc_milosz216_*
Posted 04 May 2013 - 17:44
#268
Posted 04 May 2013 - 20:13
Zakładając że jeździsz po dobrym asfalcie i nie ma zbyt częstego hamowania i ciężkich warunków pogodowych to sobie pośmigasz pare lat- mówimy o wyrobach dobrej klasy , a nie ....niewiadomego pochodzenia i materiału.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#269
Posted 04 May 2013 - 20:48
Czy na wagę 83kg jest jakaś minimalna sensowna liczba szprych per koło lub ich średnica/firma/rodzaj zaplotu? Jest tu jakiś prosty przelicznik?
#270
Posted 04 May 2013 - 21:04
i sugerowałbym ci raczej koła pod oponke alusy.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#272
Posted 05 May 2013 - 08:57
Ok, a w takim razie np. Fulcrum zero będzie dobrym zamiennikiem? Czy lepiej coś ukręcić u Spike'a? Czy warto się pchać w wysoki stożek z alu felgami? Gdzieś tu kilka razy czytałem, że to bez sensu, bo koszty wysokie, a zysk niewielki. Że jeśli węgiel i wysoki stożek, to tylko szytki.
#274
Posted 26 June 2013 - 21:29
#275
Posted 28 June 2013 - 07:37
P.S. ważę dobrze ponad 90 kg i na co dzień tłukę zestaw : eurus/zonda - raz w eurusie poszła szprycha z mojej winy(uszkodzenie mechaniczne) , a zonda w zaplocie 3G trzyma się bez zarzutu od kilkunastu tys km. Uważam że campa robi świetne koła , a charakterystyczne cykanie - bezcenne :mrgreen: