Skocz do zawartości


Zdjęcie

Koła gotowe firmowe


1149 odpowiedzi w tym temacie

#461 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 18 sierpień 2014 - 19:04

Poza tym, nie widzę opcji aby taniej złożyć koła na Archetypach, gdzie jedna obręcz to około 350PLN, do tego szprychy, piasty, robota, wyjdzie 1200 PLN jak nic, czyli tyle samo ile za Fulcrumy.

 

 

Nie mówię, że taniej ale w tej samej cenie. Wiem bo sam mam koła na Archetypach, piastach Bitex i szprychach Sapim D Light. Zapłaciłem właśnie 1200 zł razem z robotą. 



#462 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 18 sierpień 2014 - 20:58

Witam, pytanie mam Panowie - jaki mają limit wagowy karbonowe koła Fast Forward F4R (stożek 45mm, szprychy 20/24) ? Waże ok. 86kg i się zastanawiam, czy wytrzymają mój ciężar :) Czy może lepiej, czyt. bezpieczniej, byłoby zainwestoweć w koła o stożku 60mm.


Link do strony producenta :

http://www.ffwdwheel.../f4r-fcc-dt240/

#463 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 18 sierpień 2014 - 22:12

100kg dadzą radę.

http://www.ffwdwheel...equently-asked/



#464 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 19 sierpień 2014 - 07:45

Wielkie dzięki Gibber. Należy zaufać producentowi i się nie obawiać? Jak to jest tak naprawde w praktyce?

#465 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 19 sierpień 2014 - 08:09

W praktyce przy 110 kg tez nie powinno być problemu, bo margines bezpieczeństwa tez musi być.
Oczywiście jak dobrze zaliczysz dziurę na małym ciśnieniu w oponie to obrecz załatwisz.

#466 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 19 sierpień 2014 - 08:49

Jasna sprawa. Dzięki raz jeszcze :)

#467 d.m.

d.m.
  • Użytkownik
  • 166 postów

Napisano 19 sierpień 2014 - 09:11

Cześć, czy ktoś miał do czynienia z kołami Remerx Saw 38 i może coś o nich powiedzieć? http://allegro.pl/ko...4512744613.html

#468 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 19 sierpień 2014 - 18:48

Jeszcze jedna rzecz. Waham się które koła zamówić, znaczy się z jakim stożkiem - 45mm, czy 60mm. Plusy tych drugich, to większa sztywność, jazda po płaskim, no i wygląd oczywiście :) Minusy boczny wiatr i jazda pod górke. Tutaj koła o stożku 45mm. poradzą sobie chyba znacznie lepiej. Okolice w których zazwyczaj jeżdze na rowerku mają sporo mniejszych bądź większych zjazdów i podjazdów, ale jest też dużo płaskich odcinków. Doradźcie coś proszę. Dodam jeszcze tylko, że mam już koła DT Swiss R23 Spline, które mogę zakładać na górki.

A waham się pomiędzy tymi :

45mm :

http://www.ffwdwheel.../f4r-fcc-dt240/

60mm :

http://www.wiggle.co...-240s-wheelset/

Limitka (też 60mm)

http://www.wiggle.co...et-ltd-edition/

#469 Koniunl

Koniunl
  • Użytkownik
  • 685 postów
  • SkądHolandia

Napisano 19 sierpień 2014 - 19:12

A rozważałeś f4r na przód i f6r na tył? Znam kilka osób z dokładnie taką konfiguracją - cena wychodzi taka sama, wygląda to bardzo dobrze, a waga nieco niższa plus dużo lepsza stabilność prze mocnym wietrze.

#470 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 19 sierpień 2014 - 19:21

58mm alu i klinczer, po co Ci taki zestaw?
Wez 60mm full karbon pod szytke i ciesz sie z jazdy. Pol kilo mniej do rozpedzania i jak do tego dorzucisz jakies fajne szytki, to nabiera sensu.

#471 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 19 sierpień 2014 - 19:23

Koniunl, o tym nie pomyślałem. Ciekawe rozwiązanie, ale czy rzeczywiście będzie to dobrze wyglądało ? Masz może jakieś fotki rowerków z taką kombinacją? Zaraz przegrzebie sieć.

1415chris, dopiero teraz zauważyłem, że podrzuciłem błędne linki :) Oczywiście biore pod uwagę tylko full karbon. Nie alu + karbon.

edit : poprawiłem linki.

#472 Koniunl

Koniunl
  • Użytkownik
  • 685 postów
  • SkądHolandia

Napisano 19 sierpień 2014 - 19:50

Tak na szybko:
Dołączona grafika

Jutro będę na zawodach, może uda mi się jeszcze cyknąć na żywca jak to wygląda na Dogmie i na Ridleyu Noah, o ile tylko się pojawią.

#473 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 19 sierpień 2014 - 19:59

Super by było jakby Ci się udało cyknąć jakieś zdjęcia. Byłbym wdzięczny. Podpytaj też jeszcze jak się sprawuje taki zestaw, jego wady i zalety. Z góry stokrotne dzięki!

#474 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 19 sierpień 2014 - 20:07

fajnie wygląda, ja bym brał :)



#475 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 20 sierpień 2014 - 22:12

Panowie, jakie jeszcze koła do szosy zasługują na uwagę w cenie do 1200 euro ? Warunki które muszą spełniać to :
- całe czarne, ewentualnie z ciemnymi napisami
- stożek najlepiej 50 max 60mm
- full karbon który wytrzyma moje ok. 86kg

#476 GoscNiedzielny

GoscNiedzielny
  • Użytkownik
  • 563 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 sierpień 2014 - 22:53

Reynolds Assault

#477 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 21 sierpień 2014 - 07:12

Tyle tylko, że Reynoldsy mają białe napisy :(

#478 Koniunl

Koniunl
  • Użytkownik
  • 685 postów
  • SkądHolandia

Napisano 21 sierpień 2014 - 09:21

Super by było jakby Ci się udało cyknąć jakieś zdjęcia. Byłbym wdzięczny. Podpytaj też jeszcze jak się sprawuje taki zestaw, jego wady i zalety. Z góry stokrotne dzięki!

Niestety, nie pojawili się wczoraj na zawodach. Ciągle jest okres wakacji, może w przyszłym tygodniu.

 

Co do wad i zalet to akurat od razu mogę Ci powiedzieć bo już kiedyś pytałem, sam się przymierzałem do FFWD i pewnie na przyszły sezon też kupię. F6R na przedzie są niestabilne w bocznym wietrze, przy jeździe w grupie w płaskiej północnej Holandii jest to istotny czynnik, bo łatwo można położyć cały wachlarz przy mocniejszym podmuchu. Zaletą F6R jest przede wszystkim wygląd, F4R aż tak tłusto nie wyglądają :). No i są sporo sztywniejsze, co można brać za wadę lub zaletę - w zależności od personalnych preferencji.



#479 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 656 postów

Napisano 21 sierpień 2014 - 09:39

No właśnie tego wiatru przy stożkach 60mm obawiam się najbardziej, tym bardziej, że jeżdże w Irlandii, gdzie non stop piździ ;) Z drugiej strony przy mojej wadze lepszym rozwiązaniem są sztywniejsze koła, F6R bez problemu sobie powinny poradzić z moją wagą (ok. 86 kg). I to jest mocny wydaje mi się argument.

#480 Koniunl

Koniunl
  • Użytkownik
  • 685 postów
  • SkądHolandia

Napisano 21 sierpień 2014 - 11:04

Koleś, który u mnie na zawodach jeździ na tych FFWD to wielki skurczybyk, ma prawie 2 metry i waży pewnie z 90kg albo i więcej. Nie wypowiadam się jako użytkownik więc nie traktuj moich słów jak wyroczni, ale na chłopski rozum większa część Twojej wagi będzie spoczywać na tylnim kole, więc to musi być sztywniejsze.





Dodaj odpowiedź