Koła składane
#421 Gosc_marvelo_*
Napisano 21 grudzień 2012 - 00:56
#422
Napisano 21 grudzień 2012 - 10:02
a propo, ja mam w szosówkach klocki odstawione na ok 3 mm ale nie mnej, hamulce mam twarde , klamka wykonuje spory ruch ale nie ma szans aby sie zamknac, jeszcze sporo miejsca ma .... zrobie fotki , ale to już w innym temacie
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#423 Gosc_marvelo_*
Napisano 21 grudzień 2012 - 18:56
W góralu też mam Lasery z przodu z obręczą Mavic XM317 i koło jest wystarczająco sztywne i przeżyło już sporo, ale tam mam hamulce canti, dużo łatwiejsze w ustawieniu tak, żeby nie ocierało.
Bardziej obwiniam tutaj obręcz, no bo Rigida ma większy rozmiar, i chyba nie jest aż tak sztywna, jak się spodziewałem. Tylną już zdążyłem podbić (też Lasery), ale to efekt jazdy z założoną na przód oponą 2.1 cala, podczas gdy z tyłu miałem tylko 1.5 cala i jakieś 3 atmosfery. Na wyrwie w betonowych płytach przód jakoś przejechał, ale tył dobiło. Jest to wyraźna miejscowa deformacja obręczy (tak między dwoma oczkami, również lekko zdeformowany rant). Czy warto to prostować siłowo (wypchnąć na zewnątrz, młotkiem lub jakąś prasą, po poluzowaniu szprych i odpowiednim podparciu)? Bo samymi szprychami na pewno się nie da. Bardzo nie czuć, bicie boczne zlikwidowałem, ale ideałem to koło już nie jest. A może jest ryzyko zwiększenia uszkodzeń? Obręcz tą kupiłem kiedyś nową za 20 zł, więc strata niewielka, jako zamiennik pod tą długość szprych (295/297) mogę zastosować np. Mavic Open Sport, trochę lżejsza.
P.S. Ważę 60-63 kg, więc chyba jeszcze zaliczam się do lekkich i Lasery powinny być o.k.
#424
Napisano 21 grudzień 2012 - 19:52
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#425 Gosc_marvelo_*
Napisano 21 grudzień 2012 - 20:14
#426
Napisano 08 styczeń 2013 - 10:58
Waga 75kg
Drogi -> polskie jamy, wyrwy, dziury i kratery... czyli standardowe ;-)
Niedługo będę w trakcie składania kółek zaczynam kompletować powoli części. będą to koła w starym stylu na 36otw. obręczach kapslowanych z przed lat z niskim profilem 12-14mm. Mam pytanie co do szprych jakie będą na taki set najbardziej rozsądne przy zachowaniu wagi/wytrzymałości dla całego koła/żywotności? Po przejrzeniu forum zastanawiałem się nad "opcją standardową polecaną" ;-) jak
przód: 2.0/1.5
tył: 2.0/1.65 bądź 2.0/1.8
Kojarzycie czy te Sapimy d-light są dostępne w ogóle Srebrne? Jakie wy polecalibyście szprychy przy takim secie na te 36otw.+ niski profil obręczy?? Jakie zamienniki dla Sapim-a są warte uwagi/wagowo cenowo? Dzięki
I na jakie nyple zwrócić uwagę? Jakie najlepiej zastosować do takiego zestawu?
#427
Napisano 13 styczeń 2013 - 12:04
#428
Napisano 13 styczeń 2013 - 12:14
23RR32, front moze byc2/1.5 , tył 2/1.8 , d-light nie robi sie srebrnych.
Sapim , Dt , Mac DB454 , Mac1 itd.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#430
Napisano 13 styczeń 2013 - 15:25
A wie ktoś gdzie można kupić jakieś obręcze sensowne? Bo szukam i wszędzie się przewijają dwa modele jakiegoś ciężkiego fix-shitu i ogólnie lipa sama. Jakby ktoś zapodał jakis link to byłbym wielce rad:D
do czego ?
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#433
Napisano 13 styczeń 2013 - 22:01
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#434
Napisano 13 styczeń 2013 - 22:21
cxp 33
piasty novatec 171 i 162
szprychy sapim race 2/1.8 32h na kazde kolo
nyple stalowe
kaseta 10s ultegra juz zalozona
detki conti i oponki conti 4000s czekaja na zalozenie
pojezdze to powiem jak to sie sprawuje pod moja waga i na polskich drogach
#439
Napisano 01 marzec 2013 - 16:49
#440
Napisano 01 marzec 2013 - 22:02