Skocz do zawartości


przebita szytka Tufo S3 LITE<215g - co dalej?


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_roswell_*

Gosc_roswell_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2011 - 15:02

Witam!
Od początku sezonu jestem użytkownikiem szytek Tufo S3 LITE<215g.
Niestety dziś na treningu, dosłownie 500m od domu przebiłem przednią na jakimś malutkim kamyczku. Dziurka jest minimalna, nie ma nawet 1mm, jednak powietrze zeszło w ciągu minuty.

Jako, że nie mam zupełnie doświadczenia w temacie szytek, zwracam się do Was od radę, jak ją naprawić. Mam nadzieję, że obejdzie się bez jej wymiany, tym bardziej, że chodzi o przednią i nie jest ona jeszcze zużyta. Posiadam mleczko uszczelniające NoTubes Sealant, ale nie wiem czy jest jakiś sposób na wprowadzenie go do wnętrza szytki i czy się sprawdzi w takich warunkach.

Wygląda to tak:
Dołączona grafika

Co ciekawe, widoczne było też ulatnianie się powietrza w miejscu łączenia szytki, zaznaczone na obrazku:
Dołączona grafika

Czy to normalne?

Przy okazji mam jeszcze pytanie, czy używacie jakiś środków w razie awarii "w trasie"? Często zdarzają się Wam przebicia szytek?

Z góry wielkie dzięki.

#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 sierpień 2011 - 15:27

Zobacz w TYM TEMACIE

#3 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 01 sierpień 2011 - 16:00

Jest specjalny uszczelniacz Tufo ,wlewa się go do środka odkręcając wentylek specjalnym kluczykiem.
http://allegro.pl/tu...1745223943.html
Wlewasz, pompujesz i po problemie. Tak twierdzi producent.
widzę, że 1415chris, mnie ubiegł

#4 Gosc_roswell_*

Gosc_roswell_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2011 - 16:06

Wielkie dzięki za odpowiedzi.

Czy każdy wentyl można zdemontować tym kluczykiem? Przyglądając się mojej szytce odnoszę wrażenie, że nie jest on demontowalny, a bez tego chyba wprowadzenie uszczelniacza Tufo Extreme będzie niemożliwe.

#5 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey