Skocz do zawartości


przebita szytka Tufo S3 LITE<215g - co dalej?


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_roswell_*

Gosc_roswell_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2011 - 15:02

Witam!
Od początku sezonu jestem użytkownikiem szytek Tufo S3 LITE<215g.
Niestety dziś na treningu, dosłownie 500m od domu przebiłem przednią na jakimś malutkim kamyczku. Dziurka jest minimalna, nie ma nawet 1mm, jednak powietrze zeszło w ciągu minuty.

Jako, że nie mam zupełnie doświadczenia w temacie szytek, zwracam się do Was od radę, jak ją naprawić. Mam nadzieję, że obejdzie się bez jej wymiany, tym bardziej, że chodzi o przednią i nie jest ona jeszcze zużyta. Posiadam mleczko uszczelniające NoTubes Sealant, ale nie wiem czy jest jakiś sposób na wprowadzenie go do wnętrza szytki i czy się sprawdzi w takich warunkach.

Wygląda to tak:
Dołączona grafika

Co ciekawe, widoczne było też ulatnianie się powietrza w miejscu łączenia szytki, zaznaczone na obrazku:
Dołączona grafika

Czy to normalne?

Przy okazji mam jeszcze pytanie, czy używacie jakiś środków w razie awarii "w trasie"? Często zdarzają się Wam przebicia szytek?

Z góry wielkie dzięki.

#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 sierpień 2011 - 15:27

Zobacz w TYM TEMACIE

#3 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 01 sierpień 2011 - 16:00

Jest specjalny uszczelniacz Tufo ,wlewa się go do środka odkręcając wentylek specjalnym kluczykiem.
http://allegro.pl/tu...1745223943.html
Wlewasz, pompujesz i po problemie. Tak twierdzi producent.
widzę, że 1415chris, mnie ubiegł

#4 Gosc_roswell_*

Gosc_roswell_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2011 - 16:06

Wielkie dzięki za odpowiedzi.

Czy każdy wentyl można zdemontować tym kluczykiem? Przyglądając się mojej szytce odnoszę wrażenie, że nie jest on demontowalny, a bez tego chyba wprowadzenie uszczelniacza Tufo Extreme będzie niemożliwe.

#5 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 sierpień 2011 - 17:43

Ze strony tufo:

REMOVABLE VALVE CORE (used in all Tufo tyres)

#6 Gosc_roswell_*

Gosc_roswell_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2011 - 17:58

Potwierdzam - rdzeń wentyla już usunięty.
Teraz jeszcze zostaje ostatnia kwestia - wlać mleczko NoTubes, czy zamówić Tufo Extreme?

#7 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 01 sierpień 2011 - 18:47

roswell, ja na małą dziurkę użyłem No Tubes Joe SUper Sealant. Napompowałem, zakręciłem kołem i trysnęło przez dziurkę. Na drugi dzień był flak, ale napompowałem jeszcze raz i tym razem pojeździłem kilka rund do kilku km od domu - teraz moja szytka trzyma ciśnienie jak nówka.

Wlałem 25ml. Nie pompuj mając wentyl na samym dole.

#8 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1343 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 sierpień 2011 - 15:49

roswell, ja na małą dziurkę użyłem No Tubes Joe SUper Sealant. Napompowałem, zakręciłem kołem i trysnęło przez dziurkę. Na drugi dzień był flak...

Tu zabrakło pozostawienia na noc z dziurką do dołu - wtedy uszczelniacz miał by cały czas dostęp do uszkodzenia a tak to po prostu spłynął.

#9 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 02 sierpień 2011 - 19:08

pafcio, nie pomyślałem wtedy o tym, ale za to na drugi dzień podczas jazdy załatało w pełni z niedużym spadkiem ciśnienia ;]

#10 szynas222

szynas222
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Skądkutno

Napisano 26 maj 2016 - 10:55

Witam tez dziś przebiłem ta szytke...mam tylko pytanie mój wentyl jest schowany w stozku...jak go odkręcić? Są jakieś przedłużki wentyla które zakłada się na wentyl ? Bo nawet ich nie mogę pompowac...

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka



#11 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3200 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 maj 2016 - 10:18

Są i wkręcane w miejsce wentyla jak i zwykłe przedłużające.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 




Dodaj odpowiedź