Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierwszy "kapeć"


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adidadi

Adidadi
  • Użytkownik
  • 116 postów
  • SkądLublin/Bychawa

Napisano 03 sierpień 2011 - 22:22

I stało się, dziś moja przyjaciółka wykrakała że w końcu muszę złapać gumę i stąło sie.

Odcinek był trochę nie równy i może dziura zrobiła się przez dobicie ale wygląd jej przypomina normalną dziurkę i teraz pojawiają sie pytanie czy taka dętkę można załatać i trochę na niej polatać ?

Druga sprawa opony które już pierwszej młodości nie są i po bokach wychodzą takie ala"włoski"
nie jestem profesjonalista i będę skłaniał się ku MAXXIS Detonator nie jeżdżę w deszczu wiec te właściwości mi nie będą przeszkadzać . Ale pytanie czy moge np jeszcze trochę na tej starej w miedzy czasie pojechać ?

#2 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1343 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 sierpień 2011 - 22:41

1. Można łatać
2. Można jeździć, ale absolutnie nie po mokrym, bo się "rozejdą"

no i gratuluję straty "cnotki" :mrgreen:

#3 BUBUs

BUBUs
  • Użytkownik
  • 335 postów
  • SkądPabianice

Napisano 03 sierpień 2011 - 22:41

teraz pojawiają sie pytanie czy taka dętkę można załatać i trochę na niej polatać ?

Oczywiście, że tak. Ja wszystkie dętki mam łatane. To w niczym nie przeszkadza, po dobrym zaklejeniu powietrze nie uchodzi nawet przy wysokim ciśnieniu.

Ale pytanie czy moge np jeszcze trochę na tej starej w miedzy czasie pojechać ?

Lepiej zmień je jak najszybciej możesz. Dopóki nie zakupisz to jeździj ;-) Tylko uważaj, żebyś kiedyś nie musiał wzywać "wozu technicznego" :-D

#4 Adidadi

Adidadi
  • Użytkownik
  • 116 postów
  • SkądLublin/Bychawa

Napisano 03 sierpień 2011 - 22:52

oponki mam 700x23c a jakiego rozmiaru dętki szukać ewentualnie to jutro podejdę do rowerowego i sie zapytam czy może coś takiego ma

i czy np uda sie kupić z wentylem taki jak w samochodzie, choć w zasadzie nie robi mi to róznicy bo zaraz bede kupował jakaś pompkę.

#5 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1343 postów