Giant Defy 1 Compact
#1
Napisano 12 sierpień 2011 - 19:44
Giant Defy 1 Compact model 2012.
Dzisiaj go przywiozlem ze sklepu i pierwsza jazda juz za mna. Jak na razie bardzo pozytywne wrazenie wywarl rowerek na mnie
#2
Napisano 14 sierpień 2011 - 16:30
Rama: Giant Defy AluxX SL, aluminiowa, rozmiar L (rura pozioma 575mm)
Widelec : Advanced Composite w/ Alloy 1 1/8in Steerer
Kierownica: GIANT Connect
Wspornik kierownicy: GIANT Connect
Wspornik siodła: GIANT Connect z kompozytu węglowego
Siodło: GIANT Defy
Pedały: SHimano PD-M540
Klamkomanetki: SHIMANO 105, 20 biegów
Przerzutka przednia: SHIMANO 105
Przerzutka tylna: SHIMANO 105
Hamulce: Tektro Alloy Dual Pivot
Dźwignie hamulca: SHIMANO 105
Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tiagra 12-28T10spd
Łańcuch: Shimano Tiagra 10spd
Mechanizm korbowy: Shimano R-565 Compact 34/50T Integrated
Środek Suportu: Shimano BB-71 Press-Fit Cartridge
Obręcze: Giant P-R2 Alloy Double Wall 700C 32H
Piasty: Giant Alloy Sealed Cartridge
Opony: Giant P-R3 700x23C
#4
Napisano 15 sierpień 2011 - 13:31
pozdrawiam
#5
Napisano 15 sierpień 2011 - 14:21
Ładny rowerek. Zrób mu zdjęcie gdzieś na szosie i z normalnymi pedałkami.
Thx, pedalki juz mam, niestety butow jeszcze nie mam wiec fotki musza chwile jeszcze poczekac
#6
Napisano 18 sierpień 2011 - 18:44
#7
Napisano 26 wrzesień 2011 - 19:13
Rowerek szybki, zrywny co mile zaskakuje i zwrotny, nie narowisty. Ze średnimi koło 35km/h i ponad nie ma wielkiego problemu.
Jak dla mnie siodło to decha nie siodełko. Nadal nie czuję przyrodzenia :mrgreen:
Dużej różnicy między alu a włóknem nie widzę, czy to wiedelcu czy sztycy. Jeden pieron, tyłek tak czy siak trzepie. Oponki slicki, ale trzymają ładnie (jak do tej pory było sucho) nawet na max. ciśnieniu 120PSI. Hamulce spowalniają, nie hamują, ale cóż zrobić to nie Saint, do którego przywykłem w rowerze Enduro/FR :-D
Rower trzeba przyznać piękny, nawet jak się na nim siedzi :-D
#8
Napisano 26 wrzesień 2011 - 19:24
Co do siedziska to trzeba się przyzwyczaić bo ja przez 2 miesiące regularnej jazdy nie czułem klejnotów rodzinnych xD
#9
Napisano 26 wrzesień 2011 - 20:09
Hamulce wiadomo - to nie hydrauliczna tarczówka, aczkolwiek ja po zmianie (jeszcze w scr) z tektro (model 5xx coś tam) na ultegrę odczułem wyraźną poprawę skuteczności hamowania.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#10
Napisano 27 wrzesień 2011 - 12:27
Hamulce wiadomo - to nie hydrauliczna tarczówka, aczkolwiek ja po zmianie (jeszcze w scr) z tektro (model 5xx coś tam) na ultegrę odczułem wyraźną poprawę skuteczności hamowania.
Masz moze porownanie tej ultegry do 105? Bo mysle nad zmiana tych moich tektro R540 na 105-tki i zastanawiam sie bedzie odczuwalna roznica.
Co do siodelka Giant'owskiego to chyba nie jest takie zle jak piszecie. Ja nie odczuwam jakis specjalnych uciazliowosci podczas jazdy na nim. Chyba, ze nie wiem jakie jest komfortowe bo to moja pierwsza szosa
#12 Gosc_Bullet_*
Napisano 13 październik 2011 - 17:15
#13
Napisano 16 październik 2011 - 10:18
Ja swój odbieram dopiero w lutym... Jeszcze "chwilę" poczekam.
#14
Napisano 16 październik 2011 - 10:22
Jednak wymieniasz na nowszy model?Śliczny.
Ja swój odbieram dopiero w lutym... Jeszcze "chwilę" poczekam.
#15
Napisano 16 październik 2011 - 10:33