Skocz do zawartości


Zdjęcie

Stara szosa Novara action


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 fryc04

fryc04
  • Użytkownik
  • 18 postów
  • SkądKonin

Napisano 29 sierpień 2011 - 17:58

Witam!
Co do specyfikacji nie mogę opisać go zbyt dokładnie, ponieważ nie znam się na sprzęcie dlatego możecie sami ocenić co to za sprzęt z fotek. Ogólnie rzecz biorąc kupiłem szosę za małe pieniądze i jeździ się dobrze. Zrobiłem prawie 3000km co widać na zdjęciach.
Prosiłbym ogólnie o wycenę rowerka ile jest orientacyjnie wart to powiem wam czy przepłaciłem czy nie :-)

Co do wymiany części to na starcie kupiłem kasete i łańcuch oraz owijka leży i czeka na właściwy moment, ponieważ chce kupić klamki bo te jak widać swoje lata mają i wyglądają mało estetycznie. Próbowałem kupić białe bo owijkę nową też mam białą, lecz ze względu na ceny używanych białych klamek muszę chyba zrezygnować z tego pomysłu i kupię czarne jakieś tańsze tektro zapewne.

Rowerek będzie malowany, jeszcze nie wiem jakim kolorem itp. planowałem biały. Bynajmniej będzie malowana raczej lakierem samochodowym w sprayu.

Oto fotki mojego sprzętu:
http://fryc04.pictur...534-(Kopiowanie).html#column2::/album/169756/detail/6425170

Dołączona grafika

#2 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 31 sierpień 2011 - 20:51

Na Twoim miejscu skupil bym sie przykladowo na noskach badz spd.
Poza tym wszystko ok. W pozniejszym czasie, jak bedziesz chcial dalej jezdzic stalowką mozesz zmienic ja na cos w calosci z cr-mo. Po nalepce na ramie wnioskuje ze tylny trojkat to stal weglowa. Tak czy siak ramy jak i osprzetu latwo nie zajezdzisz jesli bedziesz o nie dbal 8-)

#3 zawadkaj

zawadkaj
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 01 wrzesień 2011 - 08:06