Daj linka jakie kupiłeś bo moje też w 105 się kończą.
Hamulce i klocki
#362
Posted 08 December 2015 - 10:27
Zobacz ofertę: Klocki hamulcowe Baradine 456CL SZOSA szosowe W-wa
http://allegro.pl/sh...item=5295416810
#363
Posted 18 December 2015 - 20:07
Dopisuje się do postu wyżej. Też szukam miękkich klocków.Bardzo miękkich. Jeżdże na kołach z obręczami Kinlin,i używam obecnie clarks-ów,tych czerwonych ( cp 202 chyba ).MIały być miękkie,żeby nie niszczyły obręczy. Problem w tym,że i one mi tą obręcz niszczą.Bardzo często obręcz czyszcze,klocki też.A mimo tego w klocki wbijają mi się opiłki z obręczy i samo hamowanie jest.....dość głośnie. Jak bym kawałkiem metalu po obręczy tarł. Są jakies bardziej miekkie i w miarę przyzwoitej cenie jakieś klocki ?
#364
Posted 18 December 2015 - 23:03
Ja mam te meridy.
Są miękkie, objechały TDPA gdzie z górek łapałem prawie 80km/h i dały radę i cały czas jeżdżę około 7000km. Nic nie piłuje nie widzę opiłków.
http://www.sawera-bi...reen-brake.html
#365 Gosc_grzesiek32_*
Posted 10 February 2016 - 17:30
Czy miał ktoś styczność z tymi okładzinami?http://rowerowy.com/...od/bbb-bbs-26hp
Czy lepsze są od meridowskich
#368
Posted 23 March 2016 - 10:53
Co sądzicie, warto?
http://pl.aliexpress...94-2acfaa9fb550
Z wyglądu identyczne jak Jagwire Road Pro. Filozofii wielkiej w tym nie ma poza gumą, a cenowo znacznie taniej.
I drugie pytanie, czy do takiego body jak te Jagwire można wsadzić gumy innych firm? Gdzieś czytałem, że 90% gum pasuje i są kompatybilne niezaleznie czy Shimano, czy Jagwire czy inne.
#372
Posted 03 April 2016 - 20:06
Warsztatowe pytanie
Kilka dni temu złapał mnie tradycyjnie deszcz w trasie i jak to w deszczu, pełno piachu złapały moje hamulce na klocki i obręcz. I teraz, podczas czyszczenia roweru przetarłem także klocki papierem ściernym, by pozbyć się ewentualnych nierówności czy drobnych opiłków alu i piachu. Pytanie jednak co z obręczą? Umyta, przetarta gumką, a mimo to jest kilka drobnych zadziorków, które porobił piach. Jak się tego pozbywacie i czy w ogóle? Wydaje mi się, że teraz podczas hamowania to one sprawiają wrażenie jakby nadaj pomiędzy klockami a obręczą znajdowały się drobinki piasku i słychać wyraźne, nieprzyjemne tarcie.
#375 Gosc_marvelo_*
Posted 04 April 2016 - 14:51
Papier ścierny i jedziesz.
Takie zadziory na niektórych obręczach (i z niektórymi klockami) robią się łatwiej, na innych trudniej. W zasadzie można nic z tym nie robić, ale delikatne przeszlifowanie papierem ściernym nie zaszkodzi.
Co to są za obręcze?
#377 Gosc_marvelo_*
Posted 04 April 2016 - 15:10
Ktoś już wspominał kiedyś, że Kinliny są dość miękkie. Np. Mavic Open Pro jest moim zdaniem dość odporny na takie łuszczenie się, ale już Sunrims CR18 (mam takie jedno koło do crossa) wyraźnie się łuszczy. Kiedyś hamując wieczorem na stromym zjeździe z dużej prędkości (trochę ponad 70 km/h) zauważyłem z przodu, jak z klocków lecą mi iskry. Poważnie. Było to w szosówce, gdzie na przodzie mam obręcz Alexrims R390. Niestety, marki klocków nie jestem pewien, ale chyba jakieś wkładki Accent. A takie charakterystyczne syczenie po dłuższym hamowaniu to w tej kombinacji norma. Trochę mnie to denerwuje.
#378
Posted 04 April 2016 - 22:22
Panowie, prośba o poradę. Wymieniłem klamki na Ultegrę-6700. Moje oryginalne Trekowe hamulce "noname" przed wymianą jako-tako sobie radziły z klamkami 105-5600 (były duże, ramię dźwigni klamki było lepsze), ale teraz to tragedia.
Powiedzcie co wybrać: hamulce Ultegry 6700 czy 6800 (w centrumrowerowe 6700 wychodzą nieco taniej) ?
A może zadowolony będę z Tektro R525?
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#379
Posted 15 April 2016 - 07:32
A tymczasem UCI juz wycofuje tarcze z peletonu:
http://sport.interia...ych,nId,2185046
Jeśli nie powrócą do tego, to nie wróżę im długiej przyszłości.