Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wilier Triestina Mortirolo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 23 grudzień 2011 - 10:23

rama/widelec: Wilier Triestina Mortirolo
grupa: Campagnolo Chorus 1996
obręcze: Campagnolo Atlanta 96
opony: Vittoria Zaffiro
pedały: Campagnolo Avanti
kierownica: Paco Vertex
mostek: ITM Millenium 4ever
owijka: Deda Trafforato
sztyca: Ritchey WCS
siodło: Selle San Marco SKN
linki: Campagnolo
stery/support: Campagnolo Chorus


Dołączona grafika

#2 Riddick

Riddick
  • Użytkownik
  • 402 postów
  • Skądmałopolska

Napisano 23 grudzień 2011 - 11:08

ładne malowanie, gratuluję wózka :mrgreen:

#3 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 23 grudzień 2011 - 11:11

ależ dziękuję

#4 qqx

qqx
  • Użytkownik
  • 850 postów
  • SkądPiaseczno/Sochaczew

Napisano 23 grudzień 2011 - 22:14

Elegancki sprzęt, ładne malowanie no i Chorusik starej produkcji z najtrwalszych materiałów, nie do zdarcia :mrgreen:

#5 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 24 grudzień 2011 - 11:10

Bardzo ładna maszyna, jeśli wrzuciłbyś tu srebrne Shamale (1. generacji) to byłby cud miód. Gratulacje!

#6 BartekO

BartekO
  • Użytkownik
  • 90 postów
  • SkądTuchów

Napisano 24 grudzień 2011 - 11:18

ciekawy wieszak.. ;P

#7 Riddick

Riddick
  • Użytkownik
  • 402 postów
  • Skądmałopolska

Napisano 25 grudzień 2011 - 12:44

co do wieszaka, sam rozmyślam nad takim rozwiązaniem, nie bardzo mam gdzie rower trzymać (mieszkam w bloku)

#8 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 26 grudzień 2011 - 13:29

polecam rozwiązanie, tanie, pewne, tylko trzeba pamiętać żeby użyć porządnej kotwy mosiężnej (nie blaszanego fischera)

#9 Riddick

Riddick
  • Użytkownik
  • 402 postów
  • Skądmałopolska

Napisano 26 grudzień 2011 - 20:06

a powiedz mi jak sobie radzisz z brudzeniem ściany od kół ??

#10 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 26 grudzień 2011 - 20:19

można coś do ściany przykleić, powiesić itd. jakąś folię lub inne rzeczy, ja się akurat o tą ścianę nie martwię, ale wcześniej był przymocowany pasek ze spienionego pvc na wysokości styku opon ze ścianą

#11 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 27 grudzień 2011 - 22:06

Trzy lata temu miałem brać Mortirolo, ale mnie ktoś uprzedził ;>

Fajny sprzęt :) Bardzo podobają mi się Wiliery - i geometria, i malowania. Koła bym tylko dał jakieś inne, bo przez te wizualnie jest taki ciężkawy.

#12 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 28 grudzień 2011 - 16:42

te koła były w rowerze przed zmianą ramy, po wypadku, n, są sie mam zamiaru ich zmieniać, obręcze są bardzo sztywne, a piasty toczą się genialnie (porównywałem z niższym modelem dzisiejszej campy), więc mimo, że kwestia wizualna jest dla mnie ważna to pozostają jeszcze względy finansowe, ale myślę że po wymianie szprych na aero w zaplocie przód słońce, tył 3 krzyże/słońce to trochę lżej będą wyglądały

#13 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 postów
  • Skądzupelnie blisko

Napisano 28 grudzień 2011 - 17:59

Bardzo przyjemny rower!

#14 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 31 grudzień 2011 - 13:47

ma ktoś może (a'propos mojego roweru oczywiście) dojście do szprych aero w dobrej cenie, oraz czy ktoś może wie gdzie można dostać bębenek do campy 9,10,11s najlepiej aluminiowy?

#15 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 07 styczeń 2012 - 20:49

a może ktoś mi powie czy opłaca mi się pakować kasę w szprychy aero? bo chciałbym dziada odchudzić

#16 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 styczeń 2012 - 21:54

Aero :
Jeśli już to przemyśl zakup/wykonanie nowych kół 20/24 albo 24/28 szprych na obręczach min 40-50 mm ( karbon ) i wtedy będzie i lekko i aero i to będzie miało większy sens.

Jeśli chcesz odchudzić to zważ swoje koła same bez opasek i zapinek, lekkie koła to ok 1600-1700 g wystarczające do normalnej jazdy, do ściagania proponuje karbony i szytki.

Przy 32 otworach nie ma sensu dawać szprych aero , za dużo szprych.

tu masz np koło na 32 otw na MAC 424 zrobione , niby jest ok ale ....

np. waga 32 szprychy MAC 424 o długosci 292 mm to zaledwie 146 g !! nyple alu 10 g na koło, waga takiego koła na pieście Novatec ( A 751 - 141 G ) i obręczy ok 450 g to 735 g zważone, kosz materiałów ponad 300 zł. ( można zejść z 20 g na pieście dając A 141 SB albo jeszcze mniej dając piaste " ołówkową ")



Dołączona grafika

a zapinki w kołach to stalowe są??

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#17 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 07 styczeń 2012 - 23:05

tak, ale idą niedługo do wymiany (zapinki), oczywiście w przyszłości dojdą drugie koła (najprawdopodobniej zondy), po prostu i tak muszę ten komplet przepleść po dosyć mocnym wypadku, więc w takim razie jeżeli nie ma sensu inwestować w droższe szprychy to zaplotę na sapimach laser, bo mam parę wydatków jeszcze

p.s. zdjęcie po wypadku i lekkim przeprostowaniu ramy

http://imageshack.us...0110708119.jpg/

#18 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 styczeń 2012 - 23:09

szprychy Aero , zależy jakie , ceny nie są duże Mac to ok 4.20 wieć Lasery tanie nie są, .

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#19 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 09 kwiecień 2012 - 20:02

Ma ktoś jeszcze może rowerek też na tej ramie i może kilka słów napisać?

#20 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 02 październik 2012 - 21:36

rama/widelec: Wilier Triestina Mortirolo
przerzutki: Campagnolo Chorus 1996 8s
klamkomanetki: Campagnolo Chorus 11s
kaseta: Campagnolo Chorus 11s
łańcuch: Campagnolo Record C11
hamulce: Campagnolo Chorus 1996 8s
korba: Campagnolo Chorus 1996 8s
piasty: Campagnolo Chorus 1996
obręcze: Ambrosio Excellence 32h
opony: Vittoria Zaffiro
pedały: Campagnolo Avanti
kierownica: Deda RHM 02
mostek: ITM Millenium 4ever
owijka: Deda Trafforato
sztyca: Deda Drittissmo
siodło: Selle San Marco SKN
linki: Campagnolo
stery/support: Campagnolo Chorus

Dołączona grafika
Dołączona grafika