PROJEKT OSTRE KO�O - LOW COST ~7KG
#301
Napisano 29 marzec 2012 - 18:57
blabla troche mi zajeło, bo strasznie mocna farba, zmiekczałem farbą i jechalem wiertarką z tarcza listkową/papierem sciernym - troche sie z tym namęczyłem
#302
Napisano 29 marzec 2012 - 23:08
#303
Napisano 29 marzec 2012 - 23:58
#304
Napisano 30 marzec 2012 - 17:51
6737GR
: )
#305
Napisano 30 marzec 2012 - 17:54
Co dziwne, nawet te opony całkiem nieźle pasują(ale może tylko dlatego, że tło w podobnym kolorze ). Na tor byś musiał zakładać balast, bo od 6.8kg moszna!
#306
Napisano 30 marzec 2012 - 18:10
#307
Napisano 30 marzec 2012 - 18:16
Jak można wiedzieć, to ile wyniósł cię ten "low cost" ?
#308
Napisano 30 marzec 2012 - 18:25
#309
Napisano 30 marzec 2012 - 18:37
#310
Napisano 30 marzec 2012 - 18:46
#311
Napisano 30 marzec 2012 - 20:59
Nie może odpisać, bo rama nie dała rady i Adaasko leży zagipsowany od stóp do głowy podpięty pod szpitalny wyciąg :mrgreen:opisz jak się jeździ bo wszyscy ciekawi co z ramą
Pewnie, że się da. Wystarczy odkręcić zakrętki wentyli. Toż to może być w porywach AŻ 5 gramów! :mrgreen:a może jeszcze więcej da się zejść?
#312
Napisano 30 marzec 2012 - 21:14
#313
Napisano 31 marzec 2012 - 01:06
waga poniżej UCI to taki prezencik od losu - do samego końca inaczej liczyłem koło i wychodziło powyzej 6,8 - jest ponizej
scooby666, można, na oponach z tego co wiem troszke, i pewnie w paru innych miejscach
BUBUs, za darmo nie był (chociaz troche za darmo było ) ale ogólnie wyniósl mnie prawie nic, bo dostałem całą szose, i sprzedawalem, wymieniałem sie za stare graty.
myślę ze na czysto wrzuciłem z 400zł.
śruba, dzieki! rowerek naprawde fajnie sie niesie, tnie powietrze :mrgreen:
KAEM, wbrew spekulacjom z początku tematu - nie zlamała się po 50metrach, ani po 5km - nic jej nie jest, nie jest królową sztywności, a mimo to nadal sztywniejsza od średniej klasy starych mufkowanych stalówek
hablabablaS, nie pasują w cholerę tak, ja cielem, a co się bedę
z łańcuchem wyszło śmiesznie - wrzuciłem półogniwo i spiełem... i już jak się troche wyciągnie to lekko podszlifuje - ogólnie - bangla:)
travisb, nic z tego bratku!
danek, dziękować :mrgreen:
PS. co ciekawe, w wyniku drobnego błędu przy zamawianiu szprych przez mojego serdecznego kolegę (pozdro PAWEŁ!) mam narazie 5 szprych 2mm - także gramy czekają, w srodę-czwartek poprawka:D!
#314
Napisano 31 marzec 2012 - 13:32
- około 300-200zł na czysto myślę.
Tak mało, ponieważ jak pisalem na początku tematu - dostałem caly rower za darmo, z ktorego naprawilem częsci i sprzedawałem, z tego wpadło dobrych pare stówek, troche gratow wymieniłem za to co zalegało w garazu, troche gratow sprzedalem. Generalnie to ta baza w postaci otrzymanej umeczonej szosy zadecydowała o budowie tego wehikułu
ogólnie - patrząc ile płaciłem poszczególnie za częsci
Rama: 0
Widelec: 219
Stery: 78
Kiera: 75
Owijka: 20
Koło przód: 160
dętki: 35
Mostek: 60
Koło tyl łącznie: 200
Siodło: 110
Zacisk sztycy: 30
zacisk koła: 20
Pedały: 30
Noski: 9
Łancuch: 25
Korba: czteropak - 12
Sruby korby: 25
1108zł
częsci z szosy sprzedalem za jakieś 500zł - 300zl mialem potopione w niepotrzebnych czesciach itd...
Ogólnie myslę naprawde tanio, i było warto - tylko mówie - wszystko było naprawde wyczekane, dzwonione, targowane
pare fotek, jak ktoś nie widział
#316
Napisano 31 marzec 2012 - 14:16
lepiej robic powoli, bardziej chemią niż drzec mechanicznie, a jak juz drucianką, to z mosiężnym drutem, a nie stalowym, ktory zostawia slady
#317
Napisano 31 marzec 2012 - 20:40
Zamierzasz go sobie zostawić na dłużej, będziesz dopieszczał czy już myślisz o czymś nowym?
#318
Napisano 31 marzec 2012 - 22:56
apetyt coś tam coś tam w miarę jedzenia haha
#319
Napisano 01 kwiecień 2012 - 15:19
http://www.forumszos...c37729b2#193911
ZAPRASZAM, i dzieki wszystkim oglądającym