PROJEKT OSTRE KO�O - LOW COST ~7KG
#41
Posted 09 January 2012 - 18:32
Choć jak już wiercisz to zobacz co robią Włosi w karbonie: http://www.ciclicasa.../marte_001.html
#42
Posted 09 January 2012 - 19:07
Nie życzę Ci tego ale dziury wyglądają na konkretne...:/
Rób, dawaj foty, bedziemy konstruktywnie krytykowac:P
ps. a planujesz jeszcze gdzies wiercic czy tyle co widzimy juz starczy?
#43 Gosc_wojciech_bmv_*
Posted 09 January 2012 - 19:25
Wojciech
#44 Gosc_cookie_*
Posted 09 January 2012 - 19:52
Nie rób więcej takich długich rozcięć bo to rozwala zupełnie sztywnośc rury. Jeśli już chcesz odchudzać to dziurkuj.
#45
Posted 09 January 2012 - 20:09
#46
Posted 09 January 2012 - 20:18
A na pewno nie odważył bym się śmigać czymś takim z prędkością 40km po mieście, no chyba że rower jest tylko na laitowe, rekreacyjne wycieczki. Także życzę autorowi że sobie krzywdy nie zrobi. Trzeba też pamiętać że nawet jak nie pęknie od razu, może pęknąć nagle po 100, albo po kilku tysiach, więc raczej ryzykowana zabawa.
#47
Posted 09 January 2012 - 21:16
Mimo wszystko dalej chętnie tu zajrzę obczaić postępy.
Powodzenia!
#48
Posted 09 January 2012 - 21:21
#49
Posted 09 January 2012 - 21:33
ktos pytał - wiercenia w tej ramie już wystarczy, uważam że to były jedyne bezpieczne samobójcze miejsa.
narazie skupiam się wiec na szukaniu i kompletowaniu b.lekkich gratów, praktyczne docelowych, a pozniej zmienie ramę na porządną.
prawdopodobnie wiercenie odbędzie się jeszcze jedynie w obręczach, od góry, pod opaską, proste otwory, robiłem to kiedyś, bez zauwazalnych strat na wytrzymalosci i sztywnosci.
#50 Gosc_dominik28382_*
Posted 09 January 2012 - 21:40
#51
Posted 09 January 2012 - 21:42
http://t2.gstatic.co...8FgLbuRuTMKabiQ
pewne sa inne, nieco inaczej poumieszczane(wiem ze ma to wsumie kluczowe znaczenie, ale u mnie też źle nie jest) ale sa w rowerze ktory jest przystosowany do naparzania rotacji ze schodow, ale jestem pełen dobrych mysli.
#52
Posted 09 January 2012 - 22:10
#53
Posted 09 January 2012 - 22:13
jesli da radę, też się pochwalę
#54
Posted 09 January 2012 - 22:58
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#55
Posted 09 January 2012 - 23:00
Grube kolarstwo, BMI fighter
#56
Posted 09 January 2012 - 23:01
#57
Posted 10 January 2012 - 23:47
troche obrobione, z pomocą taty:)
kilka zabiegów i efekt?
a tu się pasie na polanie
a więc mam już:
Ramę
Korbę
Widelec (zamówiony :mrgreen: )
Mostek(idzie)
Siodło(idzie)
Sztyca(idzie)
Piasta tył
robi się ciekawie
#58
Posted 10 January 2012 - 23:52
#59
Posted 11 January 2012 - 00:53
#60
Posted 11 January 2012 - 01:11
Ramy polerować nie będę, polerka nie jest zbyt trwała, ciężka w utrzymaniu na takim poziomie za jaki ja uznaje polerkę, chociaż dałbym ją wypolerować
=)
od początku ramę chciałem robić w surowym stylu, czyste, matowe, szorowane aluminium - zostaje przy tym pomyśle.
błotków i śniegów nie przewiduje, od tego mam inne rowerki, chociaz pewnie przez jakiś deszcz sie przeleci - bede obserwował jak rama bedzie lapała syf, ewentualnie bede sobie ją czyścił, albo coś wymyśle.