Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ocena roweru na campagnolo mirage ( 1800zł)

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mefi

Mefi
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • SkądŚwiebodzice

Napisano 02 styczeń 2012 - 14:39

Witam,
w przyszłym sezonie mam zamiar rozpocząć przygodę z kolarstwem szosowym. Jestem całkowitym laikiem w tym temacie i proszę o pomoc czy n/w sprzęt nadaje się dla takiego amatora jak ja i czy jest wart swojej ceny ( 1800zł). Mam 190cm i 95kg wagi.

Rama Accent r001 rozmiar 58
Cały osprzęt na Campagnolo Mirage
Koła Mavic Open Pro.

Przepraaszam, że tak mało informacji ale brak doświadczenia:)

#2 Marcines

Marcines
  • Użytkownik
  • 168 postów
  • SkądPruszków

Napisano 02 styczeń 2012 - 16:17

Jeśli jest to używane to raczej kiepska okazja. Jeszcze co do rozmiaru ramy, są rozbieżności w doborze rozmiaru, każdy dobiera jak mu wygodniej ale ja jeżdzę na r001 58 przy 180 wzrostu.

#3 Mefi

Mefi
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • SkądŚwiebodzice

Napisano 02 styczeń 2012 - 17:34

Jeśli jest to używane to raczej kiepska okazja. Jeszcze co do rozmiaru ramy, są rozbieżności w doborze rozmiaru, każdy dobiera jak mu wygodniej ale ja jeżdzę na r001 58 przy 180 wzrostu.

Dzięki za opinie, jeżeli chodzi o rozmiar ramy to wyliczyłem to na http://mathmed.blox....kalkulator.html

Sprzęt jet używany, rama ma kilka rys " eksploatacyjnych". Właściciel dorzuca licznik speedmaster 7000 i wymienia mi opony na nowe ( po 70zł/szt) oraz owijkę na barana bo jest trochę zniszczona. Nie znam się na osprzęcie, ale szukałem camp'a mirage na necie i nie ma wiele tego sprzętu do kupienia, a nie wiem co będzie w przypadku chęci kupna części zamiennych. Mam przeznaczone około 2200zł na rower i szukam już ponad miesiąc, ale z moim wzrostem i wagą cieżko coś znaleść używanego.

#4 Gosc_mackie_*

Gosc_mackie_*
  • Gość

Napisano 02 styczeń 2012 - 17:53

Jeszcze co do rozmiaru ramy, są rozbieżności w doborze rozmiaru, każdy dobiera jak mu wygodniej ale ja jeżdzę na r001 58 przy 180 wzrostu.