Ocena roweru na campagnolo mirage ( 1800zł)
Napisano 02 styczeń 2012 - 14:39
w przyszłym sezonie mam zamiar rozpocząć przygodę z kolarstwem szosowym. Jestem całkowitym laikiem w tym temacie i proszę o pomoc czy n/w sprzęt nadaje się dla takiego amatora jak ja i czy jest wart swojej ceny ( 1800zł). Mam 190cm i 95kg wagi.
Rama Accent r001 rozmiar 58
Cały osprzęt na Campagnolo Mirage
Koła Mavic Open Pro.
Przepraaszam, że tak mało informacji ale brak doświadczenia:)
Napisano 02 styczeń 2012 - 17:34
Jeśli jest to używane to raczej kiepska okazja. Jeszcze co do rozmiaru ramy, są rozbieżności w doborze rozmiaru, każdy dobiera jak mu wygodniej ale ja jeżdzę na r001 58 przy 180 wzrostu.
Dzięki za opinie, jeżeli chodzi o rozmiar ramy to wyliczyłem to na http://mathmed.blox....kalkulator.html
Sprzęt jet używany, rama ma kilka rys " eksploatacyjnych". Właściciel dorzuca licznik speedmaster 7000 i wymienia mi opony na nowe ( po 70zł/szt) oraz owijkę na barana bo jest trochę zniszczona. Nie znam się na osprzęcie, ale szukałem camp'a mirage na necie i nie ma wiele tego sprzętu do kupienia, a nie wiem co będzie w przypadku chęci kupna części zamiennych. Mam przeznaczone około 2200zł na rower i szukam już ponad miesiąc, ale z moim wzrostem i wagą cieżko coś znaleść używanego.
Gosc_mackie_*
Napisano 02 styczeń 2012 - 17:53
Dobrze gada. Mam ok. 180cm wzrostu, moja r001 miała 560mm i wydawała mi się strasznie kobylasta. Teraz mam Kuote 560mm i jest OK ;-)Jeszcze co do rozmiaru ramy, są rozbieżności w doborze rozmiaru, każdy dobiera jak mu wygodniej ale ja jeżdzę na r001 58 przy 180 wzrostu.
Napisano 02 styczeń 2012 - 19:18
Marcines nie rób chłopakowi wody z mózgu .Dla mnie możesz i na 60tce jeżdzić przy 180cm . WAŻNE patrz na geometrie producenta ramy .Mefi zmierz się porządnie i do kalklulatora trzeba , jeżeli chodzi o rower to nie przekonuje niestety