Skocz do zawartości

Zdjęcie

Odpowieni wiek na kolarstwo

29 odpowiedzi w tym temacie

#1 thorian

thorian
  • Użytkownik
  • 858 postów
  • SkądRoztocze

Napisano 12 czerwiec 2008 - 12:05

Witam, jako że to mój pierwszy post więc wypada się przedstawić. Witam wszystkich, thorian jestem. Od kilku lat jeździłem sobie czysto amatorsko, dla przyjemności, ale ostatnio stwierdziłem że to jednak mało i chciałbym czegoś więcej. Możliwości sprawdzenia się i jazdy bardziej profesjonalnej. Pomyślałem czy nie zapisać się do jakiegoś klubu. Znalazłem jeden w Lublinie - Szosowcy jako że tam studiuję. Nie chodzi mi o jakieś wielkie zawody czy rewelacyjne wyniki bo wiem ze na to już jest za późno, ale jazda w klubie, treningi to jednak co innego niż czysto amatorska jazda. Chciałbym zapytać czy 23 lata to już nie za dużo na zapisanie się to takiego klubu? Czy w tym wieku "jeszcze można" czy raczej sobie odpuścić i raczej nadal jeździć sobie dla przyjemności samemu?

#2 yasiu

yasiu
  • Użytkownik
  • 310 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 czerwiec 2008 - 12:10

mysle ze spokojnie mozna
jezeli jezdziles lubisz to to jak najbardziej
moze z innej branzy ale spotyka sie narciazy co zaczeli trenowac w wieku 19 lat i odnosza sukcesy na arenie miedzynarodowej
wiec jesli chcesz i masz ochote to koniecznie sie zapisuj

#3 Gosc_Sruba_*

Gosc_Sruba_*
  • Gość

Napisano 12 czerwiec 2008 - 12:12

Witam, nigdy nie jest za późno. Najlepszy wiek dla kolarza to 25, 30 lat a wiec czas start, powodzenia ! ;)

#4 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 12 czerwiec 2008 - 12:42

Im wcześniej tym lepiej, proste. ;-)

#5 thorian

thorian
  • Użytkownik
  • 858 postów
  • SkądRoztocze

Napisano 12 czerwiec 2008 - 12:43