Trek 1.9: rocznik chyba 2008 kupiony niedawno jako używka.
Rama w nazwię
widelec to carbon alu stery
napęd kompletna ultegra
koła bontrager race
Trek 1.9
Started By
Gralo
, 06 sty 2012 10:53
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 styczeń 2012 - 10:53
#3
Napisano 06 styczeń 2012 - 11:07
No tak pisałem na szybko nie patrzyłem nawet już zmienione. Co do sterów i mostka to jest tak jak mówisz, kupiłem na początku grudnia wiec przyjechałem na nim tylko coś koło 300km jedyne co to łańcuch zakupiłem nowy który wymienię na wiosnę i kilka przydatnych rupieci. Jeżeli macie jakieś sugestie i porady to chętnie się z nimi zapoznam.
#4
Napisano 06 styczeń 2012 - 11:15
Nie wiem, ile poprzedni właściciel przejechał na tym rowerze i czy coś wymieniał, ale weź pod uwagę, że jeśli kaseta jest zużyta to bardzo prawdopodobne jest, że nie będzie chciała współpracować z nowym łańcuchem. Korba powinna dać radę, chyba że ma za sobą miliardy kilometrów ;-)
#5
Napisano 06 styczeń 2012 - 11:18
Napęd wygląda i pracuje jak nówka trudno mi było uwierzyć w przebieg 1500-2000 km ale po przyglądnięciu rzeczywiście widać że jest ledwie przetarty, cała reszta podobnie.
#7
Napisano 06 styczeń 2012 - 11:29
Dzięki mam w planie dojazdy do pracy w miarę możliwości pogodowych czyli około 50 km z 2 mocnymi podjazdami tak z przewyższeniem około 700 metrów, zobaczymy co z tego wyjdzie. Na wiosnę jeszcze tylko serwis z wymianą olinowania i pewnie ogumienia bo nawet jak nie jeździło to trzeba o wyminie pomyśleć. Nie wiem też czy warto zakładać czujnik kadencji i zmieniać pedała na szosowe w sumie to jestem tylko amatorem więc nie ma przesadzać.
#8 Gosc_dominik28382_*
Napisano 06 styczeń 2012 - 12:45
Rowerek przepiękny ,i osprzęcik też godny uwagi ,szerokiej drogi również tej do pracy ,widzę że te treki są bardzo popularne na forum .
#9 Gosc_Bullet_*
Napisano 06 styczeń 2012 - 12:54
Bo aluminiowe ramy trekowskie, chociąż może wyglądają przyciężkawo, nie mają sportowej geometrii, to są wygodne w użytkowaniu ( jazda w dolnym chwycie ) i mają dobry lakier. To solidny sprzęt, a do tego można je kupic posezonowo w dobrych cenach w stosunku do konkurencji. Przykładowo - Specialized sprzed paru sezonów tak jak kosztował koło 2 tyś - kosztuje dalej tyle samo. Trek 1,8 - taki jak ma kolega - też kosztował pierwotnie 2 tyś, a obecnie można go kupi za 1200 - 1400. Jeden kolega z forum ostatnio kupił nową taką ramę w necie za 1000 zł.
Wielu km i szerokiej drogi!
Wielu km i szerokiej drogi!