Specialized Allez Comp 2011
#1
Napisano 01 marzec 2012 - 17:01
Rama: Specialized Allez Comp 2011
Widelec: Specialized Carbon Fact
Stery: Specialized Cane Creek
Koła: Mavic Cosmic Elite 2011
Opony: Continental GP 4000s
Dętki: Vittoria Ultralite
Osprzęt: Shimano 105 - wersja 5700 black
Hamulce: Shimano 105
Klamkomanetki: Shimano 105
Linki i pancerze: Shimano Dura Ace
Korba: Shimano 105 175mm, 53/39
Kaseta: Shimano 105 ,10rz ,12-27
Przerzutka przód: Shimano 105
Przerzutka tył: Shimano 105
Łańcuch: Shimano 105
Pedały: Shimano 105
Siodło: Selle Italia Slr Gel Flow Team Edition
Kierownica: RDX Carbon Płaska
Mostek: Deda Zero 1 White 120mm
Owijka: BBB, biała
Koszyki: Mattock
Licznik: Sigma 1909
Waga: ~8,5 kg [z koszykami i licznikiem, bez bidonów i torebki podsiodłowej]
:mrgreen:
UPDATE:
TUTAJ
#2
Napisano 01 marzec 2012 - 17:06
Czemu zmieniłeś koszyki ? Nie sprawdził się Tacx ?
ps. czym podparty jest rower
#3 Gosc_vmax_*
Napisano 01 marzec 2012 - 17:16
#4
Napisano 01 marzec 2012 - 17:28
"szybszy niż wiatr" xD
#5
Napisano 01 marzec 2012 - 18:37
#7
Napisano 01 marzec 2012 - 19:16
#8
Napisano 01 marzec 2012 - 19:30
Ale sprzęcik bardzo fajny, miło się będzie pościgać razem, z opon będziesz zadowolony.
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#9
Napisano 01 marzec 2012 - 22:14
Czy za biało z przodu ? Może tak się wydaje na tym zdjęciu.. Z bliska kokpit wydaje się idealnie zgrany - mostek ma do góry czarny pasek, jest czarna kiera i czarna nakrętka na mostku nad podkładkami więc wszystko gra! :mrgreen:
Nie powiem, bo cieszę się jak małe dziecko.. Siedzę non stop teraz i wpatruję się w niego jak w obrazek.. Nie mogę się doczekać pierwszej jazdy :mrgreen:
#10 Gosc_dominik28382_*
Napisano 01 marzec 2012 - 22:28
miałem to samo jak złożyłem mój rowerek -zresztą jak składałem to już to była pewna forma ekscytacjiNie powiem, bo cieszę się jak małe dziecko.. Siedzę non stop teraz i wpatruję się w niego jak w obrazek.. Nie mogę się doczekać pierwszej jazdy
Rowerek hmm osprzęt ok ale kolor masz 2 akcenty w ramie niebieskie i myślę, że powinieneś pójść z tym dalej ,bo wszystko takie monotonne biało-czarne ,brakuje mi tu czegoś jak na niego patrzę .Waga normalna jak na 105 ,nie ukrywam ,że coś tu brakuje ,jakiegoś dopełnienia kolorystycznego .Ale to tobie się ma podobać ,zresztą foto nie odzwierciedlają tego nigdy ,jak jest w realu .
PS ponawiam pytanie kolegi wyżej ,na czym on się trzyma ,przykleiłeś go kropelką czy co ??
#11 Gosc_Bullet_*
Napisano 01 marzec 2012 - 22:36
#12
Napisano 01 marzec 2012 - 22:56
#13
Napisano 01 marzec 2012 - 23:05
#14 Gosc_łukasz_*
Napisano 01 marzec 2012 - 23:19
#15
Napisano 02 marzec 2012 - 10:44
Zapewne na czas zrobienia zdjęcia, kolega/koleżanka puszcza rower i cofa ręce z kadruczym podparty jest rower
Wymagane jest zgranie w czasie i bezwietrzna pogoda
Dlaczego nie zdecydowałeś się na złożenie kół od zera? Zyskałbyś na wadze/cenie.
Czy posiadasz jakieś koła treningowe? Nie szkoda Ci tych kół i opon?
Dosyć dużo masz podkładek pod mostkiem. Jest to celowe, czy czekasz jeszcze z docelowym docięciem rury sterowej widelca?
Duże stopniowanie kasety, górskie. Na treningach nie brakuje Ci przełożeń?
Długie ramiona korby. Świadomy wybór, czy kompromis?
Pozdrawiam i gratuluję
#16
Napisano 02 marzec 2012 - 10:56
A poważnie to podejrzewam, że brał udział w akcji stempelek z PS, bądź podobnego programu graficznego. Trzeba by się dokładnie pikselom przyjrzeć.
#17
Napisano 02 marzec 2012 - 15:47
I wszystko w temacie Tylko, że ja wziąłem tatę ;-) Zero photoshopa - tata ustawia ostrość, ja biorę ręce szybko i jest jakieś 2-3 sekundy na zrobienie kilku klatek.. I cała filozofiaZapewne na czas zrobienia zdjęcia, kolega/koleżanka puszcza rower i cofa ręce z kadruczym podparty jest rower
Wymagane jest zgranie w czasie i bezwietrzna pogoda
Waga dla mnie nie jest tak istotna. Jestem takim człowiekiem, że wolę rzeczy markowe i gotowe z dużymi fajnymi i znanymi napisami ;-)Dlaczego nie zdecydowałeś się na złożenie kół od zera? Zyskałbyś na wadze/cenie.
Posiadam, ale tylko wymieniam tylne na trenażer.. Żal ? Ani trochę.. Po drugie myślę, że trzeba na tym rowerze, kołach, oponach jeździć na treningach żeby idealnie go wyczuć i spokojnie jechać na wyścigu :->Czy posiadasz jakieś koła treningowe? Nie szkoda Ci tych kół i opon?
Wszystko jest już gotowe. Nic nie docinam, dużo może faktycznie podkładek, ale tak ma być.. Jest mi wygodnie więc nic nie zmieniam, dlatego też zmieniałem mostek na krótszy aby odciążyć plecy dodatkowo jeszcze [takie małe problemy] :-)Dosyć dużo masz podkładek pod mostkiem. Jest to celowe, czy czekasz jeszcze z docelowym docięciem rury sterowej widelca?
Przełożeń nie brakuje - jest wręcz idealnie. W sam raz na góry + na płaskie tereny..Duże stopniowanie kasety, górskie. Na treningach nie brakuje Ci przełożeń?
A nie wiem.. Taką długość korby miałem od pierwszego roweru szosowego i było dobrze, więc dalej brałem też 175mmDługie ramiona korby. Świadomy wybór, czy kompromis?
Dzięki :mrgreen:Pozdrawiam i gratuluję
Przybliżaj do pojedynczych pikselków nawet :-> Zdjęcie nawet niekadrowane :mrgreen:Trzeba by się dokładnie pikselom przyjrzeć.
#18
Napisano 04 marzec 2012 - 13:48
Z dzisiejszego wspólnego treningu z adabar1 ;-)
No to rozdziewiczyłem mojego Specka :mrgreen: Wrażenia super!
Rama o wiele sztywniejsza, mostek nie do opisania - sztywny jak cholera [nie to co stara x-misja] - koła i oponki niosą mega dobrze, a nie jak stare aksiumy i detonatory które się dosłownie toczyły po asfalcie.. Jestem bardzo zadowolony! I szczęśliwy
#19
Napisano 05 marzec 2012 - 08:50
Rama o wiele sztywniejsza, mostek nie do opisania - sztywny jak cholera [nie to co stara x-misja] - koła i oponki niosą mega dobrze, a nie jak stare aksiumy i detonatory które się dosłownie toczyły po asfalcie..
Naprawdę aż tak odczułeś różnice w sprzęcie? W sumie nie przesiadłeś się z jakiegoś cromo na nowoczesną szosę. Ja zmieniałem już trzy mostki, 3 ramy i może jakieś tam małe zmiany wyhaczyłem, z kołami podobnie choć z perspektywy czasu muszę stwierdzić, że w 90% to efekt placebo generowany przez radochę z zakupu nowego sprzętu. Przynajmniej u mnie. Bo liczby z treningów nie potwierdzały moich subiektywnych wrażeń ;-) Ale może ja po prostu nie mam tak wyczulonych zmysłów na te wszystkie subtelne zmiany w konstrukcji
#20 Gosc_kosai_*
Napisano 05 marzec 2012 - 17:09
Koła z reguły toczą się po asfalcie, ciekawe zatem jak przemieszczasz się na swoich nowych cosmicach :-> Sądzę, że mogłeś odczuć różnicę po zmianie opon, bo conti gp4000s >> detonator. Ramę miałeś przecież taką samą, to skąd ta o wiele większa sztywność?koła i oponki niosą mega dobrze, a nie jak stare aksiumy i detonatory które się dosłownie toczyły po asfalcie.. Jestem bardzo zadowolony! I szczęśliwy